תפריט סגור

מעקב אחרי עובדים וירטואליים

עם המגיפה המובילה לרמות חסרות תקדים של עבודה מרחוק וחברות המחפשות דרכים חדשות למעקב אחר תפוקת העובדים, השימוש בכלים דיגיטליים לניטור העובדים בזמן אמת צובר פופולריות. ככל שיותר אנשים עובדים מהבית, יותר חברות משתמשות בתוכנת מעקב כדי לבדוק אם העובדים שלהם עובדים, צופים בטלוויזיה וקוראים בפייסבוק. פרילנסרים וקבלנים עצמאיים יכולים להשיג ביטחון רב יותר עם מעקב אחר זמן וניטור עובדים. על ידי שימוש באסטרטגיות מעקב מעודנות יותר, חברות יכולות להשיג את יעדי העובדים – ניטור תוכנה מבלי לגרום לעובדיהם להרגיש לא בנוח.

אם כבר משתמשים בתוכנת ניהול פרויקטים או בתוכנת מעקב אחר משימות

תוכלו להשתמש בה כדי לעקוב אחר ההתקדמות ולהגדיר אותה. משרד וירטואלי. על ידי כך שמקל על העובדים המרוחקים לעקוב אחר זמנם, זה מאפשר פיתוח ניטור ומעקב זמן בתהליך העבודה של החברה. עובדים מרוחקים אחראים יותר לביצועים שלהם במהלך היום ויודעים כי הזמן המושקע באופן פרודוקטיבי במעקב.

אתה יכול גם להשתמש במעקב GPS

כדי לראות היכן העובדים שלך נמצאים במהלך היום ולבדוק את הזמן שלהם על סמך מיקום או מסלול. חלק מפתרונות המעקב הפופולריים ביותר לעובדים מציעים גם מעקב צ'אט אם אתה מעוניין במעקב אחר עובדים בזמן אמת באמצעות טלפון נייד, טאבלט או צורת תקשורת אחרת. אם הפיתרון הקלאסי לניטור עובדים שלך דורש מסלולי GPS, אפליקציות ריגול יכולות לתת לך u היכולת לעקוב אחר אדם ולעקוב אחר אופיו הלא ידוע, למרות שסביר יותר שיש להשתמש בתכונה זו בשעות העבודה או כאשר הסוכנות או שירות המשלוחים עוברים.
למידע מורחב בתחום של כניסה לאתר ומעקב אחרי עובדים וירטואליים נא להעיף מבט ב- menashe.org.il

עובדים יכולים גם לפנות לרשתות פרטיות וירטואליות כדי להסתיר את פעילותם ממעסיקם. על ידי חיבור עובדים לרשת הווירטואלית-פרטית של הארגון, מעסיקים יכולים לעקוב אחר כמעט כל היבט של פעילויות העובדים.

אם עובדים יודעים שהתוכנה קיימת

כדי לפקח על עובדיהם, הם נוטים פחות להיות מוסחים או מוסחים. ויודעים טוב יותר מה הם עושים. בעוד שרוב המעסיקים יכולים לפקח על עובדיהם במהלך שעות העבודה, סוג תוכנת הניטור מאפשרת להם לעקוב אחר פעילויות עובדיהם מכל מכשיר ברשת, בין אם תוכנת הניטור מותקנת ובין אם לא. המכשיר הזה. כלים אלה מגיעים במגוון צורות, תלוי כמה מנהל המערכת רוצה להתאים אישית את וקטור ניטור הנתונים העוקב אחר עובדים, וכמה אוטומציה ואזעקות מרובדות מעליו.

על ידי פיקוח על תפוקת העובדים

אתה יכול להגן על העסק שלך על ידי מעקב צמוד אחר המסמכים שעוזבים את הרשת. בנוסף, ארגונים יכולים לראות במעקב עובדים הזדמנות לעקוב אחר הזמן שהם משקיעים במשימות ופרויקטים. מסיבה זו מקובל לעקוב אחר הזמן הלא מנוצל והפעיל של עובדים ולהשתמש במסלולים לניטור ולניתוח ולהגדלת ביצועי העובדים. על ידי מעקב אחר עבודתם של צוותי המוקד הטלפוני אנו יכולים להעריך את מוסר העבודה של הצוות שלנו על ידי מעקב אחר זמנם ולזהות דרכים להארכת שעות שירות הלקוחות ולזהות צווארי בקבוק המשפיעים על התפוקה.

התוכנה לניטור מרחוק של עובדים

אשר פועלת ברקע במחשב של הצוות שלנו, עוקבת אחר פעילויות האינטרנט ומצלמת צילומי מסך. אם חברה משתמשת באפליקציית מעקב או ניטור לעובדים המספקת התקנת גלישה בסתר, המחשב יכול להידבק בתוכנת מעקב שמתנהגת כמו וירוס ועובדת ברקע.
למידע בנושא של מעקב אחרי עובדים וירטואליים ניתן לגלוש לאתר fillva.com

כדי למצוא את תוכנת העובדים המרוחקת המתאימה לניטור העסק שלך, חשוב ליצור תרבות של מעקב אחר זמן וניטור בעסק שלך לפני שתציג את המדיניות לעובדים שלך. זה מאפשר למעסיקים להגדיר ולאכוף תוכנת ניטור עבודה מרחוק, ומעניק לחברה תובנה לגבי פעילויות המשתמש.

כלי מעקב דיגיטלי ברמה עולמית יוכל לייעל את זמן העבודה

מעקב אחר זמן – בכך שהוא מאפשר לך לסנכרן פעולות לסירוגין בזמן ובמיקומים גיאוגרפיים שונים. כדי לעקוב בקלות אחר השעה בה אתה עובד על פעילות או פרויקט מסוים, תוכל להשתמש בשעון הזמן הווירטואלי כדי לעקוב אחר הגעתם ועזיבת העובדים.

תוכנת הניטור מרחוק מספקת לך את כל הנתונים שאתה צריך למדוד האפקטיביות של חברי הצוות שלך

בין אם אתה רוצה לראות עובדים המתעדים שעות עבודה מרוחקות על פי חוק, או רק רוצה להבין טוב יותר כיצד החברה שלך מבלה את זמנה, למעקב הזמן האוטומטי יש רקע. כתובות אתרים שמצלמות תמונות ממסכי העובדים במהלך שעות העבודה מאפשרות לך להודיע לעובדים כי מעקב אחר פעילויותיהם. אתה יכול לעקוב אחר מה שאתה עושה ולשמור על העובדים שלך פרודוקטיביים והעובדים המרוחקים שלך מרוצים.

Hubstaff, Workpuls ו- VeriClock, למשל, הם כלי מעקב אחר זמן משחק טהור המספק יכולות ניטור עמוקות לעובדים. אחת התכונות המעניינות ביותר בתוכנת הניטור המרוחק של Hubstaff היא היכולת לקבל דוחות פרודוקטיביות על בסיס האתרים בהם עובדיך מבקרים.