תפריט סגור

איתור נזילות במצלמה טרמית

איתור נזילות במצלמה טרמית

תרמו פרו מומחית לאיתור נזילות במצלמה טרמית

מצלמות שיכולת לזהות לחות דורשות רזולוציה גבוהה יותר ורגישות תרמית גבוהה יותר מה שאומר שניתן להציג הפרשי טמפרטורות קטנים יותר. ניתן לממש מדידות טמפרטורה מדויקות יותר לאיתור מגע עם הדמיה תרמית אינפרא אדומה לאיתור נזילה. אימון תרמוגרפיה יכול לעזור לך למצוא את המצלמה המתאימה לתפקיד. איתור נזילות במצלמה טרמית מחיר שכדאי לשלם על מנת לחסוך בהוצאות מיותרות אח"כ.

מצלמות הדמיה תרמית מבוססות על טכנולוגיית אינפרא אדום

המאפשרת לאתר את מקור הנזילה בהתבסס על הפרש הטמפרטורה באזור הבעייתי. שימוש במצלמת הדמיה תרמית לאיתור מקור לדליפה יכול להוביל לפתרון מהיר ואיכותי לבעיה. מכיוון שמצלמות הדמיה תרמית מכילות קרני אינפרא אדום, הן יכולות להצביע על הבדלי טמפרטורה.

גילוי נזילות נוזלים במצלמת הדמיה טרמית

הוא שירות חשוב ומומלץ ביותר שכן הוא מבוצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים כדוגמת חברת תרמו פרו. בעזרת האכפתיות והתמיכה של משתמשינו אנו ננצל את הניהול המתקדם, המוצרים באיכות גבוהה ושירות מעולה בכדי להפוך עתיד מזהיר. אנו מסתמכים על הניסיון המקצועי שלנו לא רק כדי לספק ללקוחותינו שירותים מקצועיים, אלא גם כדי להבטיח אבטחת איכות אמינה במחיר סביר.

אחד היצרנים הגדולים ביותר של מצלמות הדמיה תרמית

Flir Systems, Inc. מסביר: "מצלמות הדמיה תרמית מזהות קרינה אינפרא אדומה למדידת טמפרטורת פני השטח של אנשים וחפצים. הן משמשות לאיתור טמפרטורת עור מוגברת (EST) , פרוקסי לטמפרטורת הליבה של הגוף, ולזהות אנשים הסובלים מחום. הם אינם יכולים לראות לחות בקירות, אך הם יכולים לזהות הבדלי טמפרטורה עדינים בדפוסים החושפים את קיומם של מים.

באמצעות מצלמה טרמית בתנאים הנכונים

ניתן לגלות בעיות מים ולחות נסתרים מבלי לפגוע בבדיקה. הודות ליתרונות אלה, שימוש במצלמת הדמיה תרמית יכול לזהות במדויק נזילות מבלי לקרוע קירות, וכתוצאה מכך הרס ולכלוך מיותרים. העניין במצלמות הדמיה תרמית גדל, בהתחשב בכך שאתרים רבים בארה"ב מבצעים בקרת טמפרטורה באמצעות מד חום. כמה חברות שאפתניות מנסות להשתמש במצלמות הדמיה תרמית על מכוניות לצלם תמונות של בניינים ברחבי אמריקה מבלי לבזבז אנרגיה. אבל היסודות הכלכליים והתאגידיים המתפוררים לוקחים ביס כואב משוק טכנולוגית ההדמיה האינפרא אדומה.

,תרמו פרו משתמשת בפתרונות טכנולוגיים חדשניים ויעילים לאיתור נזילות מים

שנוצרו בשנים האחרונות לאיתור נזילות בפתרונות כגון מצלמות הדמיה תרמית. ניתן להמיר את קרינת האינפרא אדום של אובייקט בעזרת גלאי IR מתאים להצגת תמונה בצבע או בשחור-לבן
המינוח המשמש בהדמיית IR רפואית הוא אינפרא אדום תרמי (IR) או TIR באורך גל של כ -14 מ"מ. צבע הוא כלי עזר ויזואלי לציון הבדלי טמפרטורה בין אזורים שונים בתמונה.

על פי דיווחים בתקשורת סופרמרקט התקין מצלמת הדמיה תרמית במתחם בטמפרטורות רגילות והחליט להשעות את הצעד. איתרנו את הנזילה ברגישות למצלמה תרמית של 0.5% וההפרש היה גבוה מאוד. המועצה האירופית להגנת נתונים (EDPB) לא פרסמה הנחיות ספציפיות לשימוש במצלמות הדמיה תרמית למדידת טמפרטורה.