תפריט סגור

בוקרשט בשלג מה יש לעשות?

עם זאת, אם אתם מחפשים כיף ותנועה, תוכלו לחזור לבקר ב-Therme בוקרשט, ממש כמו בקיץ. זהו המקום היחיד שבו אתה יכול להרגיש אקזוטי במהלך חופשת החורף שלך ברומניה.

אבל כשתבקרו בבוקרשט בחורף

תגלו שהעיר שקטה ומקומית יותר, קר בחוץ אבל עמוס בפנים. בביקור בבוקרשט בחורף, תוכלו לראות את העיר מנקודת מבט חדשה לגמרי. החורף הקר והחשוך אולי לא נראה הזמן הטוב ביותר לבקר בבוקרשט, אבל החודשים המושלגים הופכים את העיר לארץ פלאות חורפית שכדאי לחקור.

ביום חורפי בבוקרשט

תוכלו לטייל בשבילים המושלגים של הפארק לפני שאתם יושבים על כיסא נוח בבית התה. או שאתה יכול לבלות את הבוקר במועדון בעיר תחת השמש החורפית הזוהרת ואז לבלות את כל היום אבוד בחנות ספרים בחיפוש אחר הסיפור המושלם לקריאה מתחת לשמיכות הערב. כאשר אתה מבקר בבוקרשט רומניה בחורף, אתה יכול ליהנות כמו בקיץ.

אחרי הכל

רוב האטרקציות המובילות של בוקרשט הן היסטוריות ו/או תרבותיות, כולל ביקורים במוזיאונים וסיורים רגליים. דוגמאות לאטרקציות מרכזיות בבוקרשט הן ארמון הפרלמנט, כיכר המהפכה, המוזיאון הלאומי המפואר של הכפר דימיטרי גוסטי והעיר העתיקה של בוקרשט.

עם זאת

מה שהופך את בוקרשט ליעד חורף נהדר ברומניה, יחד עם האטרקציות האחרות שלה, הוא שוק חג המולד הפנטסטי. שוק חג המולד של בוקרשט הוא רק אחת הסיבות שבגללן כדאי לבקר בבירת רומניה בחורף. עכשיו לגבי החלק האהוב עלי באירופה בחורף; לטייל בשווקי חג המולד של בוקרשט.

במרחק קצר ממרכז בוקרשט

באחד מאוטובוסי ההסעות החינמיים (או נסיעה מהירה וזולה עם אובר, הדרך האהובה עלי להתנייד בבוקרשט), תמצאו את עצמכם בלב הרפיה, שוכחים את הטמפרטורות בחוץ הקרות. בוודאי יהיה קר, אבל אני לא יכול לחשוב על דרך מרגיעה יותר לבלות יום חורפי רענן בבוקרשט מאשר לטייל בגנים המכוסים שלג של Cismigiu או בפארק שבו נמצא קבר החייל האלמוני.

אחד הדברים האהובים עלי לעשות בבוקרשט

הוא השפע של בתי קפה ובתי תה מקסימים המושלמים לכל עת של השנה, עם טרסות יפות וחללי פנים נעימים המושלם ליום חורף. Bohemia Tea House או Infinitea הם רק שניים מבתי התה המענגים שתוכלו למצוא בבוקרשט. בית הקפה העליון ביותר באפליקציה הוא The Coffee Factory, הממוקם ליד גני Cismigiu.

לטייל בטורקיה ובבולגריה ובאמת צריך למצוא כוס קפה טובה

זה היה תענוג לשוטט ברחבי בוקרשט ולהיתקל בבתי קפה מיוחדים בכל פינה אחרת. לאחר שהיה לנו רק יום אחד לחקור את הבירה הרומנית לפני שנסענו ברכבת לבולגריה, ניצלנו את ההזדמנות לראות כמה מהאטרקציות של העיר. מכל הדברים לעשות בבוקרשט בחורף – או בכל עת של השנה – ארמון הפרלמנט צריך להיות בראש הרשימה שלך, ומסיבה טובה.

עם זה, אתה יכול לבלות את 3 הימים שלך בבוקרשט בביטחון שהתוכניות שלך כוללות את הדברים הטובים ביותר לעשות בבוקרשט. כאשר מתכננים את הטיול לבוקרשט, עליכם לזכור דבר אחד: באיזו תקופה בשנה הכי כדאי ללכת.

על מנת למצוא איזון בין מזג אוויר טוב לבין קהל קטן

הזמן הטוב ביותר לבקר בבוקרשט הוא בדרך כלל בעונת האקרומון. גם מזג האוויר בבוקרשט בחודש דצמבר טוב, והטמפרטורה אינה קיצונית כמו במדינות אחרות באירופה. מזג האוויר בבוקרשט בדצמבר הוא בדרך כלל שטוף שמש ועלול שלג (או יותר).

בחורף

המשקעים קטנים, אך תכופים מאוד, ולעתים קרובות הם יורדים בצורת שלג. בהרים האקלים נעשה קר יותר, אך הוא גם נעשה רטוב יותר ככל שהגובה עולה. יהיה קר בלילה. בימים חמים, הטמפרטורה יכולה להגיע או לעלות על 35 מעלות צלזיוס (95 מעלות פרנהייט). הנה הטמפרטורה הממוצעת. כמות המשקעים השנתית בבוקרשט היא 595 מ"מ (23 אינץ'); עקב סופות רעמים בשעות היום, התקופה הרטובה ביותר היא ממאי עד אוגוסט. זהו כמות המשקעים הממוצעת. בוקרשט כמעט ואינה רואה את השמש מנובמבר עד פברואר, מכיוון שלעתים קרובות נוצרים ערפל ועננים נמוכים בתקופות של מזג אוויר טוב ולחץ גבוה. בערים טרנסילבניה (ראה קלוז'-נאפוקה, ביסטריטה), כמות המשקעים נעה בין 600 ל-650 מ"מ בשנה, בעוד שבמישורים הדרומיים (ראה בוקרשט, קרראסי) הטווח הוא בין 550 ל-600 מ"מ (ראה 21.5 ב-23, 5 אינץ).

בחורפים קרים יותר

הים השחור לאורך החוף עלול אפילו לקפוא, כפי שקרה בפברואר 2012. התמונה המקסימה שציירתי זה עתה למעלה מוצגת בבוקרשט עקב מזג האוויר החם הפתאומי. בטח בוקרשט נהדרת בחורף, אבל אני חושב שהיית טיפש אם לא תוכל להגיע לטרנסילבניה המושלגת לטיול יום מלא בטירות.

אם תבחרו ביעד הנכון, תוכלו ליהנות מחופשת שלג אמיתית ברומניה עם כיף חורפי אמיתי גם בתחילת דצמבר. אם במקרה שלכם תקופת החגים פירושה יצירת זיכרונות נעימים במקום חדש, דעו כי ישנן סיבות רבות לתכנן את הטיול שלכם לרומניה בדצמבר.

במאמר זה

נדגיש כמה מהטובים ביותר שישמחו אותך בטיול כאן. משווקי חג המולד ועד פינות כפר חלומות, אתרי ספורט חורף, מלון קרח ואפילו סיור קומוניסטי, כללנו כמה מהחוויות והאטרקציות הטובות ביותר שתוכלו ליהנות כאן. למטה תמצאו סקירה של המקומות הטובים ביותר ברומניה לביקור בחורף, כמו גם טיפים מה לעשות בכל מקום ברומניה בחורף. להלן כמה מיעדי החורף הטובים ביותר שבהם תוכלו ליהנות מספורט חורף טיפוסי כמו סקי, סנובורד, אופנועי שלג והחלקה על החלקה, עם הרים מושלגים ברקע.

אם אתה חובב גדול של ספורט חורף או סתם רוצה לבנות איש שלג עם המשפחה שלך

יהיה לך זמן נהדר כאן. לבסוף, שלושת הדברים המובילים לעשות בבוקרשט בחורף הם סיורים מודרכים. אם תרצו לדעת יותר על בוקרשט בחורף, תוכלו לבחור בסיור מודרך. סיור בוקרשט עם מוזיאון הכפר ייקח אתכם לסיור סיור ואחריו ביקור בלעדי במוזיאון הכפר בחלק הצפוני של העיר.
בכדי לבדוק עוד פרטים נוספים בתחום של בוקרשט בשלג כדאי לגשת לאתר xn--5dbij3dfg.co.il