תפריט סגור

קבלני שיפוצים מומלצים

הגדרת תקציב ועמידה בו היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שפרויקט שיפוץ או בנייה של הבית לא יחרוג מהתקציב. כאשר אתה יודע בדיוק מה אתה רוצה ולהעביר את הרעיון לקבלן, אתה יכול להבין איך לקצץ בעלויות הפרויקט. עלות שיפוץ ביתכם תהיה תלויה בסוג וגודל הפרויקט, כמו גם בחומרים ובקבלנים שייבחרו. אתה יכול לקבל מושג לגבי העלויות הפוטנציאליות של פרויקט שיפוץ הבית העתידי שלך על ידי סקירת רשימה של הערכות עלויות שיפוץ הבית.

חלק מקבלני שיפוצים מציעים תוכניות רק לחלקים מסוימים בבית

כמו המטבח או האמבטיה, בעוד שאחרים מכינים תוכניות לשיפוץ הבית כולו. עם זאת, בעלי בתים רבים מעדיפים פרויקטים קטנים של עשה זאת בעצמך כמו שיפוץ אמבטיה או בוחרים לקחת על עצמם את תפקיד הקבלן הכללי. קבלנים מקומיים קטנים לרוב דורשים תשלום עבור הפרויקט עם השלמתו, אך חברות תיקונים לאומיות וספקי שירות זכיינות עשויים להציע מימון.

לכן

אמפייר יכולה לספק לך שירותי שיפוץ בית באיכות מסחרית טוב יותר מכל מעצב אחר בקנזס סיטי. החברה מתמחה בשיפוצים גדולים של בתים קיימים ובפרויקטי בנייה חדשים. Power Home Remodeling Group, LLC מתמחה בשיפוצים חיצוניים ומספקת מגוון שירותים, לרבות החלפה והתקנה של דלתות וחלונות, חיפויים, גימורים, גגות וכו'. שירות שיפוץ בית זה פועל בקנזס סיטי מאז שנת 2000 ומספק מגוון רחב של שירותים, לרבות עיצוב אדריכלי ושרטוטים, עיצוב פנים, הרחבת מטבח, חדר אמבטיה ומרתף, בניית פרויקטים, שירותי שיפוצניק וניהול פרויקטים.

שירותים אלו משתנים וכוללים פרויקטים כגון טיח

הרחבות ושיפוצים למרפסת, מסגרות וקירוי. מעורבים מספר תפקידים – קבלנים, מהנדסים ומנהלי פרויקטים – על מנת להבטיח שפרויקטים יתבצעו בצורה חלקה ובהתאם לציפיות הלקוח. ביצוע פרויקטים כגון בניינים חדשים וסוגים רבים של שיפוצים ושיפוצים.

על ידי מתן כיסוי ארצי ותמיכה מקומית

החברה גדלה והפכה לאחד הקבלנים הגדולים בענף השיפוצים ומתגאה במתן שירות הלקוחות הטוב ביותר. קבלני שיפוץ בתים בקיאים בכל ההיבטים של תהליך שיפוץ הבית, לרבות שיפוץ חדרי אמבטיה, מטבחים, מרתפים, חלונות, קירוי ועוד, כאשר חלק מהחברות מציעות שירותים מיוחדים יותר לצרכי שיפוץ בית ספציפיים. תשעת הקבלנים המיומנים ביותר שאושרו על ידי HDB יכולים לעזור לך להתגבר על המגבלות והדרישות של שיפוץ הבית שלך.

בין אם אתם מתכוננים להוסיף פנים או חוץ

או אם זה עתה קניתם בית שזקוק לאהבה, ריכזנו עבורכם רשימה של קבלני השיפוצים הטובים ביותר כדי להתחיל. שיפוץ הבית הוא עבודה רבה והשלב הראשון הוא למצוא קבלן שאפשר לסמוך עליו. אם אי פעם ביצעת פרויקט שיפוץ או בנייה גדול בעבר, אתה יודע שבחירת הקבלנים הכלליים הטובים ביותר באזור שלך היא קריטית.

עבור פרויקטים גדולים כמו בניית בית חדש

כמעט כולם יסכימו על הצורך בקבלן כללי. כאן נחלצים קבלני השיפוצים הטובים ביותר – יש להם הזדמנות להפוך את הרעיונות של בעלי הבית למציאות מבלי לחרוג מהחוקים והתקציבים המקומיים. קבלן בתום לב ירצה לא רק מערך שלם של פרויקטים, אלא גם מושג מה בעלי בתים רוצים מהפרויקט וכמה הם מתכוונים להוציא.
למידע מורחב אודות קבלני שיפוצים מומלצים מומלץ לבדוק כאן: kablanim10.co.il

ברגע שאתה יודע שהקבלן מורשה

אתה צריך לעשות קצת מחקר מקוון ולא רק לקרוא ביקורות. לפני שכירת קבלן, בדוק עם הסוכנות הממשלתית להגנת הצרכן והלשכה המקומית של Better Business כדי לוודא שאין להם היסטוריה של מחלוקות עם לקוחות או קבלני משנה. חשוב מכך, בקרו במקום בו אתם עובדים ותראו בעצמכם כיצד עובד הקבלן.

אם אף אחד מהקבלנים הללו לא משרת אזור מסוים

האפשרות הטובה ביותר היא להשתמש בשיטות מוכחות לאיתור קבלן בקרבת מקום. הקבלנים הבאים נבחרו על פי היקף השירות – חלקם פועלים בפריסה ארצית ואחרים משרתים אזורים גיאוגרפיים גדולים – אם הם מציעים ערבויות ואם גם חברות מציעות מימון.

מתוכם

הם קיבלו את פרס סופר שירות אנג'יס רשימת בשנים 2014 ו-2015 בקטגוריות שיפוץ אמבטיה ומטבח, שיפוץ כללי ושיפוץ מרתף. יש להם גם את הזכות להתמודד עם שחזורים ושחזורים היסטוריים. הם צריכים לעזור להבטיח שהפרויקט שלך יסתיים בזמן ובמסגרת התקציב שלך, כאשר הם שוכרים ומפקחים על כל קבלני המשנה הנדרשים, כולל חשמלאים ואינסטלטורים. שיפוצניקים צריכים לעשות עבודה איכותית ולשמור על מוניטין טוב כדי להישאר בעסק, בנוסף אתה משלם על היחסים שלהם עם קבלנים או ספקים אחרים.

בניגוד לכמה מהאחרים ברשימה זו

מהרו קבלן כללי היא חברת בנייה מהשורה הראשונה שהצליחה לקחת את הסיכון בשירותי עיצוב פנים. בנוסף, עם ניסיון הבנייה שלה, קבלן כללי למהר תהיה הבחירה המוסמכת ביותר עבור כל מי שרוצה לבצע שינויים משמעותיים בדירות HDB שלו.

Majestic

קבלן מיומן מאושר HDB, הוכיח את כישוריו ואומנותו בכמה פרויקטים של שיפוץ דירות HDB ובתים משותפים. החברה שיפצה בהצלחה אלפי בתים במיסיון הילס, אוברלנד פארק, ליווד וקנזס סיטי. Milan Construction היא קבלן כללי עם למעלה מעשור של שיפוץ בית מוצלח בצפון קליפורניה.

ברקמן בנייה ושיפוץ

הוא קבלן כללי בשירות מלא המתמחה בשיפוץ ירוק, התאוששות מאסון, שיקום היסטורי, הרחבה ושיפוץ. עם למעלה מעשרים שנות ניסיון, ברקמן התפתח לקבלן שיפוצים ושיקום מוביל בקנזס סיטי. עם 35 שנות ניסיון, רסמוסן מבצעת סוגים רבים של שיפוץ ושיפוץ, החל ממטבחים וחדרי רחצה ועד למבנים חדשים. הוא מתמחה בבנייה ושיפוץ של בתי יוקרה, בעיקר במארין ובמחוז איסט ביי.

ביי הום מספקת מגוון שלם של שירותים מחברות שיפוצים אחרות

המתמחות בשיפוץ חדרי אמבטיה ומטבח. עיצוב פנים צ'ופ הנג לונג משרת את צרכי שיפוץ הבית ושיפוץ הבית של בעלי סינגפור מאז שנות ה-80. לפני יותר מ-40 שנה, כמומחה לאריחי קרמיקה, Teo Hong Renovate גדל לקבלן שיפוצים בשירות מלא, המספק מגוון שלם של שירותי שיפוץ ושיפוץ בתים ללקוחות סינגפור.