תפריט סגור

שירותי גיזום עצים בידי גוזם מומחה

שירותי גיזום עצים

אל תתנו לתקציב השיפוץ שלכם להגזים או להסתיר הפתעה על ידי הבנת העלות המותקנת הממוצעת של גיזום במיקוד שלכם עם המחשבון השימושי שלנו. עבור עצים גדולים יותר שיש לגזום בתדירות גבוהה יותר או אם אתה זקוק לשירות עצים נוסף, מדריך המחירים שלנו מקל על הערכת העלות הכוללת שלך.

ישנם גורמים רבים שיכולים להשפיע על העלויות הכוללות שלך

כולל כמה עצים יש לכרות, בריאות העצים והיכן ממוקם העץ. אלה בתורם משפיעים ומשפיעים על העלות הכוללת של גיזום ותחזוקה של העצים שלך. כמה עצים צריך לגזום הם רק חלק מהגורמים המשפיעים על העלויות הכוללות שלך.

הגיזום הממוצע עולה בין 80 ל-350 דולר לעץ

עבור עצים גדולים יותר כמו אורנים ואלונים, שיכולים לעלות בין 300 ל-1,000 דולר, אתה צריך גוזם עצים מקצועי. חלק מבעלי בתים יכולים לצפות לשלם עד 85 דולר עבור גיזום קטן, בעוד שאחרים יכולים לשלם עד 1267 דולר כדי לגזום עץ גדול בגובה של יותר מ-60 רגל.

עלות הגיזום תשתנה על סמך מספר גורמים, כולל אם אתה עושה את זה בעצמך או שכור איש מקצוע. עלות הגיזום עשויה להיות גבוהה מאוד, ולכן אולי כדאי לבצע את העבודה על ידי מומחה ללא תשלום.

ברוב המקרים, בעלי בתים שוכרים אנשי מקצוע כדי לגזום את העצים שלהם. מומלץ להיכנס לדף הבית של אומן הגיזום ולהזמין אותם כצוות מקצועי כדי לכרות עבורך את העץ יותר כסף מאשר אתה עושה זאת בעצמך, אבל זו האפשרות הבטוחה ביותר.

שכירת מומחה לגזום עץ יכולה לעלות בין 80 ל-1,000 דולר

כאשר 250 עד 500 דולר הם טווח העלויות האופייני. עלויות החיתוך נוטות לנוע בין 200 ל-1,500 דולר עבור אורן, כאשר המין הממוצע נע בין 40 ל-100 רגל. זכור שרוב בעלי הבתים יכולים לצפות לשלם כ-475 דולר עבור גיזום עצים, כאשר המחירים הממוצעים נעים בין 315 ל-700 דולר.

כריתת עצי פרי עולה

בממוצע, בין 100 ל-400 דולר, כאשר רק מעטים הם בגובה של יותר מ-30 רגל. עצים גדולים בגובה של מעל 50 רגל, כגון אורנים ואלונים, יכולים לעלות בין 300 ל-1,000 דולר לחתוך על ידי איש מקצוע. העלויות לכריתת עץ דקל בינוני מגובה 25 עד 50 רגל, כגון עצי תפוח סרטנים, נעות בין 150 ל-800 דולר.

העלות הממוצעת של כריתת ענף על שם גיזום או גיזום היא בין 200 ל-800 דולר. עצים קטנים יותר עד לגובה של 25 רגל עולים בין 375 ל-475 דולר לחתוך. עצים בינוניים בין 30 ל-50 רגל גובה יכולים לעלות בכל מקום בין 700 ל-1,000 דולר לחתוך.

בעת גיזום עץ משלך, הקפד להשאיר את הענפים הגדולים ביותר לבעל מקצוע. בעת גיזום העצים שלך, השאר את הענפים הגדולים ביותר למומחה כדי להבטיח את שלומך.

גיזום ותחזוקה של עצים עולה בממוצע בין $400 ל-$600, תלוי בסוג העץ, צרכי התחזוקה והמומחיות של המומחה שלך. לדוגמה, אתה יכול לשלם עד 250 דולר לשעה עבור שירותי גיזום או חירום של עצים.

שוחח עם עץ עץ

כדי לפתח שגרת גיזום וגיזום אופטימלית כדי להבטיח את הבריאות והיופי של העצים שלך. אני ממליץ לך להזמין גוזם עצים או קבלן מורשה ומבוטח שיסיר עבורך ענפים. אם תרצו ללמוד עוד על חיתוך וחיתוך, העץ המוסמכים שלנו ב-Tree Service יכולים לעשות זאת עבורכם.

גיזום מסיר ענפים וצמחים מגודלים כמו עצים, שיחים וגדר חיה. בנוסף לגיזום, יער מוסמך יעריך את העץ כדי להבטיח את הטיפול הטוב ביותר האפשרי. הגיזום קשור להסרת יבולים וענפים מגודלים, לרבות משוכות, שיחים ועצים.

במהלך הגיזום מסירים מהצמח ענפים חולים או מתים

עבור עצים בוגרים, נדרש גיזום נכון להסרת ענפים מתים או גוססים על מנת לשמור על בריאותם ובטיחותם של הצמחים. שירותי גיזום עצים מקצועיים יכולים לגזום ענפים גדולים, להסיר חלקים מתים או נגועים מהעץ כדי לשלוט בשורשים שעלולים להשפיע על הבית או הקרן או לכרות את כל העץ במידת הצורך.

טכניקות חיתוך וגיזום יכולות לעזור לשמור על העץ בכושר. שירותי גיזום עצים יכולים גם לטחון גדמי עצים להסרת גדמי עצים עקשניים בגינה שלכם.

נכון גישה לא טובה לגיזום עץ בחצר האחורית שלך

תגרור עלויות נוספות מכיוון שזה אומר יותר מאמץ למשוך את הענפים לחזית הנכס שלך. ללא קשר לכישוריך, השאלה היא לא האם אתה שוכר איש מקצוע כאשר אתה צריך לכרות עץ גדול באורך של יותר מ-50 רגל.

זה גם הגיוני שעצים גדולים וגבוהים יותר עולים יותר מאשר קטנים וקצרים יותר. כתוצאה מכך, עלות גיזום עץ לא יציב תעלה עם נפילת הגפיים. מסיבות אלו, חברות מקצועיות גובות מחיר גבוה יותר כי כריתת עץ אינה משימה קלה.

אם בעבר גזזת עץ, יש סיכוי טוב שתצטרך לעשות נסיעה יקרה לחנות לחומרי בניין המקומית שלך לפני שתתחיל בפרויקט שלך.

אם רוצים לגזום את הענפים התחתונים של עץ אורן

כדאי לעשות זאת בתחילת האביב עם תחילת הצמיחה החדשה, וניתן לגזום את העץ באמצע הקיץ כשהעץ ישן (אמצע הקיץ). כאשר חותכים את הענפים, כדאי להיזהר לא לחתוך בחזרה לגזע ולהשאיר ענפים על העץ סנטימטר אחר סנטימטר.