תפריט סגור

איפה אפשר לקנות ואזה לבית

לא משנה מה חזון האגרטל האולטימטיבי שלך, עיין באגרטלים למכירה ומצא בית חדש לפרחים שלך או רהיט מיוחד במינו לתצוגה. יש לו אוסף עצום של עציצים, כולל כל הצורות והגדלים, שבהם הוא משתמש כדי להציג את פרחי הגינה שלו, כך שהוא יודע מה לחפש כשקונים את פריטי העיצוב הביתיים האלה. מאגרטלים גדולים בסלון ועד אגרטלים גדולים עם גזרות אטרקטיביות, יש אינספור דרכים לקשט את הבית בהתאם לתחושתך. קשט כל חדר מקומה עד קומה עם אגרטל מודרני. עיין באוסף העצום של האגרטלים שלנו כדי למצוא את אחד (או שניים) המתאים ביותר לעיצוב שלך.

הביאו רעננות וצבע לביתכם עם קישוטי פרחים ועציצים מקוונים של Pepperfry

אם אתה רוצה לשפר את האווירה של משכן הצנוע שלך או להוסיף קסם אקזוטי לפנים הבית שלך, אז אתה יכול לקנות עציצים ולהשתמש בכריזמה הקסומה של פרחים כדי לשנות את הסלון, המרפסת, חדר השינה שלך וכו'. Pepperfrys Decor, כולל מגוון עציצים מטופחים מרחבי העולם באינטרנט.

למד כיצד לבחור אגרטלים וכיצד לשלב אותם בעיצוב שלך

לאגרטל חלת הדבש עיצוב בעל מרקם אומנותי שייראה נהדר בבית שלך, גם אם אין בו פרחים. אם אתם רוצים שהאגרטל שלכם ישמש אלמנט דקורטיבי כאשר אינו תקין, בחרו אגרטל המתאים לסגנון הבית שלכם, כמו אגרטל טרקוטה בחדר חווה מודרני, או בסגנון מנוגד, כמו אגרטל עתיק ב סלון. עיצוב פנים מודרני כדי להוסיף תחושה של היסטוריה. יש לנו למעלה מ-50 סוגים שונים של סירים גדולים וקערות דקורטיביות בצורות וסגנונות שונים המתאימים לכל בית ואירוע.

הדגש את העיצוב המסורתי שלך עם אגרטל רצפה ושנה את האופן שבו עיצוב הבית שלך מדבר אליך

אם יש לכם מדרכה ארוכה מול הבית, תוכלו להניח אדניות גדולות רבות על המדרכה, מרווחות במרחק, כדי ליצור שביל קבלת פנים נחמד. ערכו כמה שינויים בעיצוב הבית שלכם והוסיפו לקסם שלו עם סידורי פרחים ואגרטלים. בין אם מדובר בוויטראז'ים שקופה, ניקל מוברש דקורטיבי או זהב גיאומטרי נוצץ, האגרטלים שלנו הם האביזר המושלם לעיצוב הבית.

האגרטל הזה ייראה טוב במיוחד בבית כפרי, אבל קחו בחשבון שהיצרן לא ממליץ להשתמש בו עם פרחים טריים או מים מכיוון שלאגרטל אין חור ניקוז.

קישוט עם אגרטלים

היא אחת הדרכים הקלות ביותר להוסיף סגנון פשוט לבית שלך. עציץ גדול לסלון יהיה אידיאלי אם אתה רוצה להוסיף אלמנט דקורטיבי חשוב. לפני שתוכלו להתחיל לקשט עם אגרטלים, עליכם לבחור את הסגנון המתאים ביותר לחלל שלכם. אגרטלים מספיק דקורטיביים בפני עצמם, עם או בלי פרחים, אין חוקים, אז קחו מה שמתאים לכם.

המגוון המענג של פמוטי זכוכית של Vase Markets מבוקשים מאוד בקרב מתכנני אירועים

מעצבי חתונות ואפילו כמה מוכרי פרחים. לקשט את הבית שלך פשוט נעשה קל יותר עם מגוון רחב של אגרטלים דקורטיביים שלנו. ישנם גדלים וסוגים שונים של עציצים שיתאימו לחללים שונים בביתכם. אנשים רבים אוהבים גם להציב עציצים גדולים בפינות שונות בבית ובגינה.

אם אתה מחפש אגרטל דקורטיבי כמבטא

קנה משהו עם דפוס או צורה ייחודיים. תכנון מודרני לחתונות ואירועים לרוב לא חייב לחרוג ממה שנבדק ונכון, אגרטלי זכוכית גליליים הם אגרטלי הזכוכית הדקורטיביים האמינים ביותר הקיימים כמרכזיים בכל סביבה או אירוע. עבור הדגשות זכוכית דקורטיביות שנעשו כדי לחגוג, אגרטלי חצוצרה ואגרטלי קלרינט הם הבחירה הטובה ביותר עבור אגרטלי זכוכית בסיטונאות לסידורי פרחים מפוארים.

מזכיר זכוכית חלבית

האגרטל הבולט הזה עם צללית זורמת ייראה פנטסטי בפני עצמו או מלא בפרחים. למראה שכבות יותר, נסה למקם צנצנות זכוכית עם אבני חן ליד פריטים קטנים עד בינוניים אחרים. אז חשבו על הגוונים והגוונים המתכתיים האהובים עליכם, אך קחו בחשבון גם את הפריסה של הבית שלכם ואת גודל השולחן או האגרטל הרצפה שתצטרכו להתאים במיקום המיועד שלכם.

DFW Vases

היא חברה סיטונאית של אגרטלים מזכוכית המתמחה באגרטלי זכוכית, קישוטי אירועים ואגרטלים מזכוכית לחתונה. הוסף צבע נועז לכל שולחן בבית שלך עם קולקציית האגרטלים של Z Galleries. עשוי מזכוכית שקופה, מגיע במגוון גדלים החל מ-5 אינץ' ועד 35 אינץ' גובה. הכן את האדמה בעציצים גדולים ומושכים לקישוט אטרקטיבי.

צירפתי גם חנות למטה עם כמה אגרטלים עתיקים יחד עם כמה אגרטלים עתיקים חדשים שגם אני מצאתי. אם יש משהו שהתפרסמתי בו, זו האהבה שלי לענפים דקורטיביים באגרטלים עתיקים.

בין אם תמלאו אותו למראה שופע או תשאירו אותו ריק עבור אווירה מינימליסטית

האגרטל המודרני ימשוך תשומת לב. בין אם אתם מחפשים רעיונות לעיצוב הבית כמו הפשטות של בית חווה, סגנון בוהמייני או הסתגרות על שפת הים, פנו ללואס עבור כל הריהוט שאתם צריכים לחלל שלכם.

לסידור אגרטל מושלם, ייתכן שיהיה צורך לגזום את הגבעולים של הזר. זה בערך 24 גובה, וזה בסדר עבורי כי יש לי מזל שיש לי 12 תקרות.

תוכלו למצוא הכל

החל מנורות שולחן ואהילים ועד רהיטים, עצים מזויפים, פמוטים ואמנות כדי להציג את הסגנון האישי שלכם בעיצוב הבית שלכם. מראות קיר הן תוספת נהדרת לכל חדר שכן הן יכולות לגרום לחדר להיראות גדול יותר. הצלחת והצנצנת מושלמים ואני לא יכול לשכוח כמה הדבר הזה גורם לי לחייך. הדבר הזה מדהים, הוא משתלב יפה בידיים שלי ונמתח יפה.
למידע מורחב אודות ואזה לבית באפשרותך להעיף מבט ב- klemantina-home.com