תפריט סגור

דוכני מזון לאירועים והפעם: מכונת פופקורן להשכרה

דוכני מזון לאירועים

אנו מוכרים חומרים לדוכני מזון באיכות גבוהה למכונות המזון שלנו וניתן לרכוש מנות נוספות. אם אתה רוצה מנות נוספות עבור יותר אנשים, אנו מוכרים אספקה עבור אלפי לקוחות ועסקים

השכרת מכונת הפופקורן הטובה ביותר 

יכולה להפוך את האירוע הבא שלכם להצלחה מוחלטת על ידי השכרתו – יש לנו מבחר רחב של מכונות פופקורן. אנו מספקים לך אותו במהירות ובקלות כדי שתוכל להתחיל לשכור את מכונת הפופקורן שלנו בזמן הקצר ביותר. לרשותינו מגוון ענק של דוכני מזון לאירועים יחידת השכרת מכונות הפופקורן שלנו מאפשרת לכם להירגע וליהנות מאווירת השכרת מכונות פופקורן במסיבות ואירועים.

השכרת מכונות פופקורן מכילה את כל מה שאתה צריך למסיבה או האירוע הבא שלך ומספקת לך את כל מה שאתה צריך. הוספת מכונת פופקורן למסיבה שלכם היא חטיף פופולרי וזול שילדים ומבוגרים אוהבים כאחד.

מכונות הזיכיון המדהימות שלנו הן יצרניות כסף נהדרות ומושלמות לגיוס הכספים ולאירועים

בין אם יש לכם ערב קולנוע, אירוע בבית ספר או אירוע כנסייתי, מכונת פופקורן היא מושלמת. למשפחות קיימות מגוון מכונות זיכיון להשכרה, כולל מכונות פופקורן, מכונות ברד ומכונות ממתקי צמר גפן.

השכרת הממתקים שלנו של סוכריות צמר גפן וברד

היא תוספת נהדרת למסיבות יום הולדת ולמפגשים משפחתיים. הביאו חטיפים דשנים לאירוע שלכם באמצעות מכשיר אידוי נקניקיות מהשכרת מכונות הפופקורן של DBO events. הוסף לוויה מסורה לאורחים שלך להגשת פופקורן, או להציע שירות עצמי של פופקורן, כך שהאורחים יוכלו לתפוס שקית חטיפים משלהם במהלך השביתה.

עגלת פופקורון להשכרה

היא עגלת מכונת הפופקורן הקטנה ביותר של 4 אונקיות המציעה את כל היתרונות של מכונות פופקורן מסחריות בגודל משתלם וניתן לניהול.

עגלת פופקורן קלאסית – מלאה בכל מה שאתם והאורחים שלכם צריכים בכדי ליהנות מפופקורן טעים, טרי וחם במשך שעות על גבי שעות. לפופר פופקורן יש דוד אלומיניום מסתובב עם תנור צינורי בצורת מעטפת דוודים מנירוסטה, שתי זרועות סוגר ומחזיק קומקום.

התיק, המגן על פופקורן בדרך לבית הספר, לקרנבל או ליום הולדת לילדים, קל לפתיחה וקל להסרה. הגלגלים המובנים דומים למזוודות מתגלגלות, מה שמקל על הגלגול למיקום שלך.

פופקורן שונה מזני תירס אחרים בכך שקליפתו

היא בדיוק בעובי הנכון כדי לאפשר לו להתפוצץ. כל גרעין פופקורן מכיל טיפה קטנה בלבד של מים ומאוחסן במעגל עמילן רך. מכונת הפופקורן המקורית דלוקס 6 עוז מרותכת מלמעלה ותחתון, גימור אלומיניום בהיר, זכוכית מחוסמת וקומקום EZ Kleen המפורסם.

צוות המשלוחים הינו מוסמך של ASTM ותקבל חלוקת אבטחה והקדמה קצרה למתקן. המכונה נבדקת ומנקה לפני ההשכרה, כך שתוכלו לבקר בביטחון. עלויות משלוח עשויות לחול בהתאם למרחק למחסן שלנו בקנזס סיטי, מיזורי.

מכונות מזון הן דרך נהדרת להוסיף מיקוד קטן למסיבה שלך

תנו לילדיכם טיילת ירח, קיפצו, קפצו, והכי טוב, התקשרו עוד היום והזמינו את המסיבה שלכם עכשיו. לחץ על טיילת הירח הקטנה כדי לראות את הבית המקפיץ הגדול יותר ותמונות שקופיות ומידע נוסף.

מסיבות קזינו הן דרך מהנה לערוך גיוס כספים

לחגוג אירועי חברה או לחגוג יום הולדת בלתי נשכח. אין מסיבה שלמה ללא מכונת פופקורן להשכרה, ויש הרבה פריכיות פופקורן להשכרה. מכונות הפופקורן שלנו הן איכות ההשכרה הטובה ביותר במחיר הטוב ביותר. בין אם זה אירוע בבית ספר, טבילה בכנסייה או כל מסיבה אחרת, אנחנו מכוסים.

מכונת הפופקורן הפופ-קורן החדשה שלהם באיכות מסחרית של 12 אונקיות מחוללת מהפכה בתעשייה עם העיצוב האלגנטי שלה

קיבולת הקומקום הגדולה ותפוקת הפופקורן הגדולה. מכונות הפופקורן שלנו ממלאות את האוויר בריח של פופקורן טרי, חמאה, מלח וטעמים כלולים.

המכשיר המתנפח נותר נחלת הדייר וניתן להסירו על ידי המשכיר בכל עת לפני סיום הסכם השכירות. לאחר ההתקנה, כולם יכולים להחזיר את המכשיר או לחזור אליו למקומו המקורי.

אם בעל הבית מחליט לבצע הזמנה מחדש

על תאריך ההזמנה מחדש להיות בתוך שישה 6 חודשים מהתאריך המקורי של האירוע. אם הבעלים מבטל את ההזמנה, דמי ביטול יחויבו והפקדון יוחזר. אם בעל הבית יחליט לשמור על היחידה בתנאי חוזה שכירות זה, לא יהיה החזר כספי בגלל מזג אוויר גרוע.

התחייבויות המשכיר על פי הסכם השכירות מוגבלות לתיקון או החלפה של הציוד המתנפח אם המשכיר קובע כי הציוד אינו עומד באחריות

במקרה שהיחידה המתנפחת לא תוחזר בזמן המוסכם, ייתכן שיידרש הדייר בתשלום הובלה נוסף בסך 5,000 דולר. אם סירות הגומי לא יוחזרו במועד המוסכם, יחויב יום השכרה נוסף.

מזג האוויר יכול להשתנות; זה יכול לרדת גשם בחלק אחד של העיר למשך שעה ולהיות שטוף שמש להמשך היום. שירותי החירום שלנו ילמדו כיצד להקים את סירות הגומי שלנו והם יהיו נוכחים, אך עליהם להיות מכובדים בכל עת.