תפריט סגור

איפה כדאי ללמוד nlp?

מה זה NLP?

NLP ראשי תיבות של Natural Language Processing. זהו תחום של מדעי המחשב העוסק בהבנה וניתוח של השפה האנושית. ל-NLP יש יישומים רבים בעולם כיום, וזהו אחד התחומים החשובים ביותר בבינה מלאכותית.

ישנן דרכים רבות בהן תוכל ללמוד על NLP, אך יש כמה שיקולים מרכזיים שכדאי לזכור לפני שתבחר בקורס שלך. המדריכים, אורך הקורס והעלות הם כולם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון, כמו גם מה המטרות שלך לקחת קורס על NLP.

עיבוד שפה טבעית (NLP) הוא תחום של מדעי המחשב, בינה מלאכותית ובלשנות חישובית העוסק באינטראקציות בין מחשבים לשפות אנושיות (טבעיות).

יש הרבה קורסי NLP זמינים באינטרנט שאתה יכול לקחת, אבל יש גם כמה ספרים טובים מאוד על NLP שאולי תרצה לקרוא.
עבור מידע אודות איפה כדאי ללמוד nlp? יש לגשת לאתר successcollege.co.il

ספרים ומאמרים בנושא תמצאו כאן

הקורס הטוב ביותר שמצאתי הוא קורס של Success College שמשלב שתי תעודות, גם NLP Practitioner וגם NLP Master, ומעניק גם תעודה בינלאומית של איגוד ה-NLP המוביל בעולם.

Practitioner NLP הוא קורס היסוד ללימוד. NLP במסגרת הקורס, לומדים להכיר את הנחות היסוד, את מייסדי השיטה, טכניקות מובילות וכמובן פרקטיקה. הקורס נועד הן לעבודה אישית והתפתחות אישית והן כמתן כלים למטפלים, יועצים ומורים. במסגרת הקורס תכירו את העקרונות המנחים ב- , NLP תתרגלו טכניקות ליישום השיטה, ותלמדו כיצד ניתן להשפיע על ההתנהגות והמחשבות שלכם ושל אחרים.

קורס NLP מאסטר הינו קורס NLP ברמה מתקדמת. במסגרת הקורס לומדים לעומק כלים שנלמדו בקורס ה. Practitioner כמו כן, כל מכללה בוחרת להרחיב תחום מסוים למשל ציר זמן, סוגסטיות, טראנס ועוד. במסגרת הקורס לומדים להכיר את נקודות המבט השונות שלכל אחד מאיתנו יש. יש אנשים שמונעים יותר ממוטיבציה שלילית ויש כאלו חיובית. יש כאלו הממוקדים יותר במשימה ויש כאלו הממוקדים יותר באנשים. כאשר אנחנו לומדים זאת, אנחנו מבינים טוב יותר מה מניע אותנו, מה החוזקות שלנו ומה החולשות שלנו.

תוכנות וכלים NLP שתוכלו להתחיל להשתמש בהם היום

קורס NLP של Success College יקנה לכם מיומנויות, עקרונות יסוד וכלים טיפוליים בגישת NLP שמהווה "מדריך הוראות הפעלה" למוח, לנפש ולגוף. הגישה שפותחה בארה"ב פועלת על תבניות החשיבה שלנו, ומאפשרת ליצור שינויים מהירים, להתמודד עם מחסומים, מצבי תקיעות, פחדים ורגשות שליליים, ליצור רגיעה וללמוד לקחת חלק אקטיבי בריפוי. מיומנויות NLP מאפשרות ליצור התערבויות מדויקות עם תוצאות מדידות. גישת ה NLP – מיושמת בהצלחה כבר שנים רבות בהפחתת לחץ, בשיפור מערכות יחסים, שיפור בתחום המקצועי והפיננסי, בהקשר ניהולי, שיווק ומכירות.

כדי לקבל פרטים על מסלול הלימוד של Success College ולהירשם,
התקשרו *2952