תפריט סגור

תיקון מנעולים ממנעולנים

לא משנה איזה סוג של מנעולים תרצו להתקין, המנעולנים בתל אביב שלנו יכולים לעזור לכם. המנעולנים שלנו יכולים לסייע לכם בתיקון מנעולים לרכב, לרבות הסרת חלודה ממנעולים, החלפת צילינדר למנעול רכב והסרת מפתח תקוע ממנעולים נעולים. ישנם גורמים רבים שיכולים לגרום למנעולים לנוע לאט, וכל אחד מהם עשוי לדרוש מכם להזמין מנעולן שיעזור לכם לתקן את המנעול.

גורמים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת ההחלטה אם לתקן או להחליף מנעול עשויים להיות האם המפתח קשה לסובב

אם המפתח ננעל לעיתים קרובות או אם ישנם חלקים קפואים או מנגנונים פנימיים שאינם זזים כראוי. אם המפתח או הידית מסתובבים אך המנעול אינו פועל, ייתכן שיש טעות מכנית בחלקי המנעול. למנעול דיור סטנדרטי, אתה יכול בקלות למצוא תחליף בחנות לחומרי בניין ולבצע התקנת עשה זאת בעצמך.

אם יש לך מנעול אבטחה גבוה או מנעול מסחרי

עדיף לפתוח ולתקן אותו על ידי מנעולן, אבל לבעיות מנעולים מסובכות עדיף לקרוא למנעולן בתל אביב לתיקון הבעיה המכנית או לשנות את לנעול לחלוטין. אם המפתח נתקע לעיתים תכופות, ייתכן שהגיע הזמן להוסיף חומרי סיכה למנעול או לשקול תיקון לפני שהמפתח נשבר במנעול ויגרום לו להישבר ולהינעל. כמוצא אחרון יש צורך לפרק את המנעול לבדיקה

אולם בעת תיקון המנעול בדלת נשארת אותה חומרה והחלק השבור המדובר מוחלף בחדש יותר. החלפת מנעול מתרחשת כאשר מנעולן מתל אביב מסיר את חומרת המנעול הישנה ומחליף אותה בחדשה יותר. חומרת הדלת המקורית עוצבה מחדש עבור הגרסה החדשה.

תהליך החלפת המפתח מחייב שימוש במפתח המקורי אם אין לך אחד תצטרך להחליף את כל המנעול

ללא מפתח מתאים, הדרך היחידה להחזיר את המנעול היא לפתוח אותו. למרות שבדרך כלל זו לא בעיה עבור מנעולן מנוסה, הדבר כרוך לרוב בעלויות נוספות שעלולות לייקר את זה מהחלפת המנעול לחלוטין…
בכדי לראות עוד מידע על תיקון מנעולים ממנעולנים ותיקון מנעולים מתל אביב עליך לבדוק ב- holonlocksmith.co.il

במצב זה, עדיף לבלוע את הקליע ולהחליף את הכדור. מנעול שלם, הדרך היחידה לוודא שאנשים לא מושכים לא ישתמשו במפתחות רזרביים כדי להיכנס לביתך; אם לא, המנעולים שלך צפויים לסבול מעין פשרה וייתכן שיהיה צורך להחליף אותם.

כאשר אינך בטוח מה לעשות

לעומת זאת, אמון במנעולן מקצועי היא הדרך היחידה להבטיח שהמנעול עובד ומתפקד כראוי, מנעולן בתל אביב יכול להמליץ על מנעולים באיכות טובה יותר ודרכים אחרות להפוך את הבית שלך לאבטח יותר . אם אתם צריכים להחליף או לחדש מנעולים קיימים בביתכם, פנו למומחים לתיקון מנעולים של צימר פברי.

המנעולנים שלנו יכולים לבוא אליך ולהדפיס מחדש את המנעולים שלך מבלי להחליף את ידיות הדלת או שמומחי המנעולים שלנו יכולים גם לשכתב את הרכיבים הפנימיים של דלתות הרכב כדי להפוך מפתחות שאבדו לחסרי תועלת.

רוב המנעולנים יכולים גם לפתוח את הכספת וליצור מפתח חדש או להחליף את המנעול בכספת שלכם וגם לחצוב מפתחות עתיקים שיתאימו למנעול הישן שאתם מחליפים או משפצים.

שימו לב כי בעת החלפת מנעולים

המנעולן בתל אביב אמור להיות מסוגל לספק לכם לפחות מספר מנעולים עם המפתח הנכון. אם יש לכם מותגים שונים של מנעולים בבית ואתם רוצים שכולם יעבדו עם אותו מפתח תצטרכו להחליף כמה מנעולים כך שכל המנעולים שלכם יהיו מאותו מותג (או בעלי אותו סוג מפתח) רק אז תוכלו הכנס את כולם מחדש עם מפתח אחד.

אם מותקן מנעול אחד או יותר

אך אין לך מפתח כלל, עליך להשוות מחיר של מנעול חדש ללא מפתח (מה שדורש מאמץ נוסף) ולקבל החלטה מושכלת לגבי איזה הוא הכי נוח. בהתאם לסוג המנעול או המנעול לרכב שיש להחליף, מפתחות חדשים נוספים עשויים לגרור גם עלויות נוספות. יהיה גם סט מפתחות נוסף, והמחיר יכול בקלות להכפיל את עצמו.

החלפת רוב ידיות דלתות הפנים

היא זולה יחסית, לא מומלץ להחליף ידיות או מנעולים בדלתות פנים אם הם לא מיוחדים. אם אתם צריכים איש מקצוע שיפתור תקלות בידית דלת או מנעול איכותיים, לקחת את החומרה למנעולן בתל אביב הוא בדרך כלל הרבה יותר זול מאשר להזמין מנעולן עבורכם.

מנעולן יבדוק את הדלת שלך

כדי לקבוע מה הבעיה וינסה לתקן אותה באמצעות מברג. הורידו את המנעול מהדלת וקחו אותו לחנות לחומרי בניין או לחנות המפתחות, שם טכנאי יכול להדפיס אותו מחדש עבורכם תמורת 5-10 דולר. אם המנעול מקולקל ומעבר לתיקון, מנעולן יעזור לכם ויספק לכם את המנעול החלופי המתאים לביתכם. במקרים רבים אחרים, המנעולנים המקצועיים שלנו יכולים לתקן כל בעיה שגורמת לתקלה במנעול.