תפריט סגור

נוטריון סמכיות ולימודים

שימו לב כי על כל המתמנים לעבור קורס הכשרה בן שש שעות (ללא קשר למספר תפקידי נציבות הנוטריון שמילאו בעבר) ואם יש לכם שאלות לגבי אימות מסמכים יש לפנות למחבר המסמך, מחלקת הנוטריון של מזכיר המדינה או עורך דין. כל המבקשים להתמנות כנוטריון חייבים לעבור באופן משביע רצון קורס בן שש שעות שאושר על ידי מזכיר המדינה לפני המינוי.

כל נוטריון יישבע שבועה רשמית לבצע את תפקידי המשרד בתום לב 

נוטריונים יכולים להיות נתונים לתביעה אזרחית וביטול או השעיה. של מינויים נוטריוניים על ידי משרד מזכיר המדינה. נוטריון הגובה שכר טרחה העולה על המקסימום להלן יגיש תיק פלילי נגד הנוטריון ויתלה או יבטל את המינוי הנוטריוני על ידי משרד המזכירות של

ב-22 ביולי 2021 מושל ניו ג'רזי, פיל מרפי, חתם על הצעת החוק A-4250 / S-2508 המאפשרת לנוטריונים מרוחקים לחתום על מסמכים באופן מקוון ודורשת הכשרת נוטריון. כמו כן, בעוד שקליפורניה עדיין לא הסמיכה את הנוטריונים שלה לבצע RON בשום מדינה אחרת, קליפורניה פרסמה לאחרונה רשימה של שאלות נפוצות על COVID-19.

מדינות החלו לאשר חשבוניות חירום או להוציא צווי חירום/אכיפה המתירים RON (או מה שניתן לכנות RON היברידי, כאשר הנוטריון והמבקש נמצאים במקומות שונים, אך המסמך חייב להיות חתום ועליו להיערך מיד על ידי נוטריונים במדינות אלו.

על מי שמגיש בקשה לוועדה הראשונה כנוטריון להשלים כעת קורס לימוד בן שש שעות שנקבע ואושר על ידי גזבר המדינה בששת החודשים הסמוכים לפני כן

האפליקציה, המאפשרת אימות מרחוק, כלומר נוטריונים וחותמים יכולים להיות במקומות שונים. התפקיד הנפוץ ביותר של נוטריון הוא להעיד ולאמת את החותם על השטר. ההערכה המוקדמת נעשית באינטרנט ויש למלא אותה לפני המועמד יכולים להירשם לבחינה הנוטריונית.
לעוד פרטים נוספים על נוטריון סמכיות ולימודים יש לבדוק ב- notaryon-online.com

מוסדות מסתמכים על נוטריונים כדי לתת אמון מלא במסמכים חשובים. אישור נוטריון זהה לשבועה בבית המשפט: אתה טוען שלא כי העובדות במסמך נכונות.