תפריט סגור

עורך דין מומחה מקרקעין

עורכי דין נדל"ן מתמחים בענייני נדל"ן, לרבות קנייה ומכירת דירה, נכסים, מינהל, ציות לרגולציה, ליטיגציה ונושאי דיני קניין. הן הרוכשים והן המוכרים יכולים להפיק תועלת משכירת עורך דין מקרקעין, בין אם מדובר בעסקה לבית לשימוש אישי או כנכס להשקעה.

מדינות רבות גם דורשות על פי חוק שעורך דין יטפל בסגירת נכס

אם כי לא הקונה ולא המוכר ביקשו ייעוץ משפטי בשלב מוקדם של התהליך. מדינות מסוימות דורשות מעורך דין להיות מעורב בתהליך המכירה (או אפילו בטבלה הסגירה), בעוד שאחרות משאירות את זה לרשותך ולמלווה שלך. למדינות רבות יש חוזי מכירה סטנדרטיים המאפשרים השלמת עסקאות כאלה ללא סיוע של עורך דין. בעסקת מכר ורכישה של משכיר, עורכי דין מקרקעין יכולים לנסח ולעיין בהסכם המכר והרכישה ולסייע בהשלמת העסקה.

לפיכך

בהתאם לשאלה האם עורך הדין עוזר בקנייה או מכירה, עורך הדין ינקוט בצעדים הבאים. בין אם אתם קונים ובין אם אתם מוכרים, עורך הדין שלכם יסייע לכם מרגע כריתת החוזה ועד לסגירתו ומעבר לו. אם אתם מתכננים לעבוד עם עורך דין, רכשו עורך דין זמן רב לפני החתימה על חוזי מכירה.

עם זאת

במקרה של בעיה משפטית או מחלוקת, עורך דין מוסמך תמיד יהיה ההגנה הטובה ביותר שלך. זה שהמדינה שלך לא דורשת מפורשות עורך דין לא אומר שהם חסרי תועלת בכל מקרה. אם אינך גר באחת מהמדינות הללו, זה תלוי בך אם לשכור עורך דין או לא. במהלך סכסוך על היתר בנייה, אתה יכול לשכור עורך דין שייצג את בעלי הנכס מול הרגולטורים המקומיים.

קיימת אפשרות שהמלווה שלך עשוי לבקש מעורך דין שיוודא שהכותרת לנכס שלך נקייה וברורה

דוגמאות למצבים שבהם ייתכן שתרצה לשכור עורך דין כוללות כאשר אתה קונה בית עם מישהו אחר, כאשר אתה משתמש בהלוואה פרטית לרכישת בית, כאשר אתה צריך לפנות דייר נוכחי מהבית שלך, או כאשר הבית נתון לשעבודים או לבעיות. אם אתה קונה בית במדינה המחייבת נוכחות של עורך דין בעת ביצוע העסקה, שכר טרחת עורך הדין ייכלל בעלויות הסגירה.

אם רכישת הנכס ממומנת

עורך הדין אחראי להגשת ניירת כגון טופס HUD-1 הפדרלי ומסמכי העברה קשורים עבור הנושה של הקונה. בעת רכישת נכס, עורך הדין וצוות מחלקת המקרקעין יכולים להכין מסמכים, להנפיק פוליסות ביטוח בעלות, לחפש כותרות נכסים ולנהל את העברת הכספים לרכישה. לדוגמה, סוכני נדל"ן באלבמה יכולים לאשר ביטוח בעלות של הקונה ולהנפיק שטרי בעלות, אך רק עורכי דין יכולים לעבד מסמכים ומסמכים אחרים.

עורך דין מקרקעין יכול לסייע גם בליטיגציה ובסכסוכים בתחום המקרקעין

לרבות סכסוכי רכוש או קרקע, אכיפת חוזים משפטיים ועוד. בנוסף, עורכי דין מקרקעין יכולים לבחון היטב את השפה בחוזים מכירה וחוזים אחרים כדי לוודא שקונים ומוכרים מקבלים בדיוק את מה שהם רוצים ולוודא שהכל נעשה כחוק. עורכי דין מקרקעין מטפלים בנושאי ייעוד והונאת משכנתאות, מנהלים משא ומתן בשם הצדדים שהם מייצגים, מפקחים על העברות של שטרות וזכויות, ומוודאים שלרכוש מסחרי או למגורים יש שעבוד, הסכם הגבלה או סוגיות משפטיות אחרות.

עורכי דין מקרקעין בהחלט יכולים לעזור במתן ייעוץ משפטי

פתרון סכסוכים, פתרון סיבוכים או אפילו רק ייעוץ כללי, הם לא מתאימים לכל עסקה. עורך דין מקרקעין מצליח חייב להיות מאורגן, מקצועי ובעל ידע תוך הקפדה על כך שעסקאות מקרקעין הן חוקיות, מחייבות ולטובת הלקוח אותו הם מייצגים. עורך דין מקרקעין יכול להבטיח את הלגיטימיות של עסקת מקרקעין, לעיין ולהסביר מסמכים רלוונטיים, לפתור סכסוכים ובעיקר לחסוך מכם טעויות יקרות.
לפרטים נוספים בנושא של עורך דין מומחה מקרקעין יש לבקר באתר idanlaw.co.il

היכולת לבצע עסקת מקרקעין ללא עזרת עורך דין יכולה להיות הקלה גדולה

במיוחד עבור אנשים שבקושי יכולים להרשות לעצמם לקנות בית. עורך דין מקרקעין מנוסה יכול לייעל תהליך זה בכך שיקל עליך לוותר בצורה חלקה ובו-זמנית על הנכס הקודם ולקבל את ביתך החדש. עורך דין עידן לוי יכול להנפיק ייפוי כוח המאפשר למישהו לקנות או למכור נדל"ן בשמך.

עורך הדין שלך יכול להכין חוזי מכר ומסמכים פיננסיים

לרבות, אך לא רק, שטר חליפין ושטר נאמנות. בהסכם אחד, עורך הדין גם מבטיח שההסכם עבור הלקוח שלו משקף במדויק את הבנתו את ההסכם, מסבירה עורך דין עידן לוי, חברה מנהלת עורכי הדין בישראל. עורכי דין חייבים להיות בעלי רישיון לעסוק במדינה שבה מתרחשת העסקה ועליהם להיות מודעים לכל התפתחויות במדינה או מקומיות שעשויות להשפיע על העסקה. מדינות שונות מתייחסות באופן שונה לעסקאות נדל"ן, ומדינות מסוימות,  דורשות מרוכשי דירה ומוכרים להיות נוכחים עורכי דין כדי לחתום על עסקאות מכירת בתים.

עורכי הדין שלנו מייעצים ללקוחות בכל ההיבטים של נדל"ן מסחרי

לרבות רכישה, מימוש, פיתוח, מימון, מימון מחדש, הקמה וניהול של מיליוני מטרים רבועים של פרויקטים של משרדים, תעשייה, קמעונאות ומסחר אחרים. עורך הדין צפוי להיות מכובד על ידי עורכי דין, רגולטורים ושופטים מתנגדים שיוכלו לסייע בפתרון הנושא בצורה חיובית ויעילה יותר.