תפריט סגור

טלפונים שירות לקוחות

5 דרכים מוכחות לגרום לשירות הלקוחות של הטלפון שלך להתבלט

טלפונים לשירות לקוחות הם הכרח לעסקים. אתה לא יכול לנהל עסק מצליח בלעדיו. עם זאת, ישנן דרכים רבות לגרום לשירות הלקוחות של הטלפון שלך לבלוט מהשאר.

להלן חמש דרכים מוכחות לגרום לשירות הלקוחות של הטלפון שלך לבלוט:

– בקש מאדם חי לענות לטלפון 24/7

– לספק למתקשר את ניתוב השיחות המדויק ביותר האפשרי

– הציעו לעזור בכל נושא שאינו באחריותם

– היו ידידותיים ואופטימיים בטלפון בכל עת

– הציעו החלטות מהירות או שאלו אם הם רוצים לדבר עם מישהו אחר

טלפון שירות הלקוחות הוא הדרך הישירה ביותר לתקשר עם הלקוחות שלך. זה גם אחד הערוצים הכי לא מנוצלים.

כדי להתבלט, צריך לספק חוויה ייחודית ובלתי נשכחת בטלפון. להלן חמש דרכים מוכחות לגרום לשירות הלקוחות של הטלפון שלך לבלוט:

1) היו פרואקטיביים: היו פרואקטיביים לגבי זיהוי בעיות וצפוי מה הלקוחות צריכים לפני שהם מבקשים זאת. אם אתה מזהה שלקוח זקוק לעזרה בנושא מסוים, הצע לו סיוע לפני שהוא צריך לבקש זאת.

2) היו אמפתיים: נציגי שירות הלקוחות הטובים ביותר מסוגלים להזדהות עם הלקוחות שלהם ולהגיב בעין יפה על ידי גילוי דאגה לבעיות שלהם, הקשבה קשובה מבלי להפריע או לשפוט אותם, ובאמת רוצים שהם יהיו מרוצים.

3) היו מועילים: אחת הדרכים הטובות ביותר להראות אמפתיה היא להיות מועיל בכל דרך שתוכלו להיות. זה יכול לכלול

מהי שיחת טלפון לשירות לקוחות?

שיחת טלפון לשירות לקוחות היא שיחת טלפון לעסק על מנת לטפל בבעיה או שאלה.

חברות המספקות שירות לקוחות בטלפון הן בדרך כלל אלו שצריכות להכשיר את העובדים שלהן לטפל בשיחות אלו. יש הרבה דרכים שונות שבהן חברות יכולות לספק שירות מסוג זה, וחשוב להן לוודא שיש להן את הכלים הדרושים להצלחה.

שיחת טלפון לשירות לקוחות היא שיחת טלפון למרכז ווטסון, שהוא מרכז שירות לקוחות המשתמש בבינה מלאכותית כדי לענות על שאלות הלקוחות.

חמשת הכלים המובילים בחינם לניהול תמיכת לקוחות בטלפון

שיחות טלפון לשירות לקוחות הן רע הכרחי. אתה לא יכול להימנע מהם, אבל אתה יכול להפיק מהם את המיטב. להלן חמישה כלים חינמיים לניהול שיחות טלפון לשירות לקוחות:

1. Zendesk Chat: Zendesk היא פלטפורמת שירות לקוחות המציעה צ'אט חי, תמיכה בדוא"ל ומערכות כרטיסים כדי לעזור לחברות לנהל את קשרי הלקוחות שלהן ולשפר את חווית הלקוח. זה זמין כגרסת ניסיון בחינם ויש לו מודל תמחור של $9 לחודש ללא צורך בחוזה.

2. LivePerson: LivePerson היא תוכנת צ'אט מקוונת המספקת שירותי צ'אט חי ללמעלה מ-10 מיליון עסקים ברחבי העולם כולל Salesforce, Walmart, Walt Disney Company ועוד. הם מציעים תוכניות בחינם וגם בתשלום עבור השירותים שלהם עם מחירים המתחילים ב-$19 לחודש לסוכן אחד או 49$ לחודש לשלושה סוכנים.

3. Freshdesk: Freshdesk היא תוכנת תמיכת לקוחות הכל באחד המשלבת חי

מהם העצות הטובות ביותר לניהול לקוחות קשים או כועסים בטלפון?

אי אפשר לרצות כל לקוח, אבל אתה יכול לנקוט בצעדים כדי להבטיח שאתה בדרך הנכונה. בחלק זה נעבור על כמה מהטיפים הטובים ביותר לטיפול בלקוחות קשים או כועסים בטלפון.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות כאשר לקוח כועס הוא להישאר רגוע ולהקשיב. זה יעזור להם להרגיש שהקול שלהם נשמע ובתקווה להירגע קצת. הדבר השני שאתה צריך לעשות הוא לנסות להבין מה הם אומרים על ידי פרפראזה חזרה על מה שהם זה עתה אמרו להם. זה עוזר להם להרגיש שהמחשבות שלהם הובנו ואושרו.

כשזה מגיע לטלפונים של שירות לקוחות, יש כמה אסטרטגיות שניתן להשתמש בהן כדי להתמודד עם לקוחות קשים או כועסים.

הדבר הראשון שאתה רוצה לעשות הוא לנסות ולהרגיע את הלקוח. זה כולל הקשבה למה שיש להם להגיד והזדהות עם המצב שלהם. השלב הבא הוא לנסות להבין את הבעיה ככל האפשר. חשוב גם לשאול שאלות כדי שתוכלו להבין טוב יותר את המצב הקיים.
עבור עוד פרטים נוספים על טלפונים שירות לקוחות נא להעיף מבט ב- customerservice-il.com

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לשאול שאלות פתוחות כגון "איך", "מה" ו"מי" כדי שתוכל להבין טוב יותר את הבעיה שלהם.

לבסוף, חשוב לא להתגונן מול הלקוח שלך או לתת לו לעבור עליך. במקום זאת, התייחס אליהם בכבוד תוך שמירה על הגבולות שלך ללא פגע.