תפריט סגור

החלפת מנעול לדלת – עם מנעולן ברגע

החלפת מנעול לדלת

בין אם בבית, ברחוב או בעסק שלך, אתה לוקח סיכון גדול יותר כאשר הנכס שלך אינו בטוח. מסיבה זו, חובה כי בית המגורים שלך יהיה מצויד במנעול חזק ומאובטח כמו בריח, חישוק, גליל הכנסה או אם נדרש, מנעול. אם המנעול שלך שבור או לא עובד כמו שצריך, השימוש במנעול זה יהפוך את הבית שלך לבטוח בהרבה.

השארת המפתח תקוע במנגנון הנעילה 

היא אחת הבעיות המתסכלות ביותר במנעול הדלת. אם המכונית שלך לא יכולה לפתוח את הידית מבפנים החוצה, סביר להניח שמנעול הדלת גורם לבעיה. מנעול שבור יכול להיות גם קשה לפתיחה, ומשאיר אותך נעול מחוץ לבית שלך.

זהו אירוע נדיר בו מתקנים מנעול

אך היינו מצפים שהוא יוחלף בחלק חדש של יצרן שוק אחר. פורץ דלתות הם חלק ממערכת נעילת הדלתות ויכולים להיות יקרים למדי במקרים מסוימים. רוב ידיות הדלתות בפנים זולות להחלפה, אך לא כדאי לנעול אותן לאחר התיקון אלא אם כן הן נעולות במשהו מיוחד.

אם פתרון זה לא עובד, ייתכן שהבעיה היא שמנעול הדלת שלך לא היה קולט. אם מדובר בדלת חיצונית, כדאי לעשות זאת כשמזג האוויר נוח ובטוח להשאיר את הדלת פתוחה. אם ידית הדלת אינה במצב לחיצה, היא נופלת על הצלחת או נקרעת מהיישור.

יש לכוונן את הצלחת הבולטת כך שהיא מחוברת למנגנון הנעילה המתאים במנעול הדלת

במקרה של שבר, עליך לגזור את התפס במשקוף הדלת ולהחליף את החלק. ברגע שהדלת נעולה, עליך להצמיד את החלק של לוחית הסגירה במקום בו היא מתאימה. לאחר שתכניס את המפתח שלך לגליל נעילת הדלת וסובב אותו, אתה אמור להיות מסוגל לפתוח ולנעול את הדלת שלך.

הנעילה נעולה על ידי פענוח חור המפתח וברגע שהוא נעול, עליך להחזיר את המפתח למקום בו היה. אם אתה שם את המפתח בצילינדר ומסובב אותו לאחור, זה סימן שיש לך בעיה גדולה במנעול הדלת שצריך לפתור.

מנגנון הנעילה הוא יצירה קטנה ומסובכת

שמבטיחה שהדלת מאובטחת בכל עת. אם אתה מנסה לפתוח את הדלת שלך ומגלה שכל גליל המנעול מסתובב, אתה יכול להניח שהמנעול שלך זקוק לתיקון. הבעיות במנעול הדלתות הנדונות בבעיה מסוימת זו של נעילת הדלתות קלות לאבחון, אך לא כל כך קלות לפתרון.

מנעולי דלת דורשים תחזוקה כלשהי בכדי לבצע את העבודה

חלק מהבעיות במנעולי דלתות יכולות להיפתר בעצמך, בעוד שאחרות דורשות שירות מפתח מקצועי מקצועי. עבור בעלי מנעולי דלתות למגורים ומסחר, בעיות תיקון הן בלתי נמנעות ולו באופן אינדיבידואלי. בנוסף להבטחת הגנה אמינה, מומחי דיור ממליצים להתקין מספר סוגים שונים של מכשירי נעילה בו זמנית.

אם אחד מהם נכשל, הבית או הדירה בטוחים עד שניתן לבצע תיקון. למעשה, תיקון מנעול לדלת עשוי להיראות פשוט, אך לפני שתתחיל, עליך להעריך את כישוריך; סוגים רבים של מנעולים הם מבנים מורכבים, ותיקונם במו ידיך עלול לפגוע בהם.

אם הדלת נתקעת בנעילה, ניתן לתקן או להחליף בורג פגום. מפתה לנסות לכופף את הבריח חזרה לצורתו המקורית, אך הדבר יחליש את המנעול שלך. אם גליל הנעילה מסתובב, אינך יכול לנעול את הדלת שלך.

אם מנעול הבית שלך לא פועל כראוי

כדאי לשקול לתקן או להחליף אותו. ברוב המקרים, כאשר כל המנעול שלך תקין, אינך צריך להחליף אותו, אלא להחליף את הגליל שמכיל את חור המנעול. ניתן לתקן חלק ממנעולים, כמו מנעולי צילינדר בגובה החישוק באמצעות חתיכת זנב.

לדוגמא, אם מופעל לחץ רב מדי על הברגים, המנעול חייב להתאים למסגרת. זה חיוני כי מנעול שבור יתוקן ויעובד במהירות האפשרית. אם אתה לא בטוח, זו הדרך היחידה להבטיח שהכל עובד כמו שצריך ומנעול תקין פועל.

הנה מבט על כמה מהמצבים הנפוצים ביותר בהם מנעול נפגע או נשבר, וכמה שיקולים לתקן אותו. מניעה זו באמצעות תחזוקה מונעת מסוימת יכולה להיות קשה כאשר נעילה נתקעת. במקרה של בעיה במפעיל, הדלת נשארת סגורה.

התשובות לשאלות אלה משתנות והמנעולנים שלנו לא יוכלו לתת לך תשובה סופית עד שלא יבדקו את מצבה של הדירה שלך

אם המנעול שלכם מקולקל וניתן לתיקון, המנעולנים שלנו יכולים לייעץ לכם בכדי שתוכלו לבחור מנעול חלופי מתאים לביתכם. אנו רואים מנעולים שבורים רבים ואנו מתקנים רבים מהם באמצעות שירותי התיקון היסודיים שלנו.

אל תדאג שוב לשלומך אם תבחר בשירות תיקון מנעולים באיכות גבוהה ממנעולן ברגע 

המומחיות, הניסיון והמקצועיות שלנו מספקים לך את כל מה שאתה צריך, החל מהתקנת דלתות מגורים ועסקים וכלה בהתקנת דלתות מוסך כדי לשמור על בטיחותך ואת יקיריכם. אם המנעול שלך כבר לא עובד בצורה אופטימלית או שאתה חושב שהוא כבר לא בטוח, אז הגיע הזמן לתקן אותו.

בקש ייעוץ ממומחים לתיקון בעיות נפוצות בידיות

מנעולים ותפסים, כגון מנעולי דלתות קבועים או קפואים, ברגי נעילה שגויים, מפתחות שבורים ומנעולי דלתות. ניתן לתקן בעיות רבות בידיות הדלתות ובמנעולי הדלתות, אך הן עלולות להיות חמורות יותר אם המנעול אינו פועל כראוי. מנעולן ברגע מתקין את דלתות הכניסה האיכותיות שלך, דלתות סערה ועוד.