תפריט סגור

שמיכת פוך מומלצת

אם אתה ישן מיוזע, שמיכה קלה לא תהפוך אותך לח מכדי לדאוג. הכבדות של שמיכה משוקללת יכולה להגביל את זרימת האוויר ולגרום למחזור לקוי לאנשים הסובלים מסוכרת או דום נשימה בשינה. אפילו שמיכה בגודל קינג סייז יכולה להיות כבדה מדי להרימה, במיוחד אם העמיתים הכבדים קלים יותר מהאחרים.

רוב המומחים מציעים לבחור שמיכה העומדת לפחות על 10 אחוז ממשקל גופך ולכן עליך לקנות שמיכה של 15 קילו אם אתה שוקל מעל 150 ק"ג

מסיבה זו, מומלץ לרכוש שתי שמיכות קטנות יותר במשקל רחב כדי להכיל מזרני קינג למשקלים שונים ולאנשים שישנים עליהם. שמיכות צריכות להיות גדולות מספיק כדי להשתמש בהן על המיטה או על הספה.

השמיכה זמינה בארבע משקולות

מהגדולה במשקל של 2.5 קילו והיא עטופה בחומר ג'רזי שיש לו קווי מתאר וקימורים כדי להתיישר עם הגוף כדי שלא ירגיש מכווץ. השמיכה המשוקלמת הנמכרת ביותר מבית YNM קיימת בגדלים ומשקלים שונים בין 5 פאונד עד 30 פאונד, אך שמיכת המשקלים הפופולרית ביותר באמזון עשויה 100% כותנה וממלאת בחרוזי זכוכית זעירים ומפוזרים באופן שווה המחבקים את גופכם. , כך שתוכלו לבחור ליהנות מהשמיכה או לקנות כיסוי שמיכה לניקוי קל. שמיכת הכותנה בגודל 60 על 80 ס"מ שוקלת 1.2 ק"ג והיא מספיק גדולה כדי להתאים למיטת קווין סייז.

מותגים רבים

כולל הבחירות המובילות שלנו, מציעים שמיכות בגדלים שונים עבור מיטות קינג סייז סטנדרטיות, טווין ומלאות. אם אתה ובן זוגך הם בעלי משקל שונה, עליך לבחור בשתי שמיכות קטנות ונפרדות יותר או לזרוק בגודל תאום. ואם אינך בטוח איזה פתרון טוב ביותר עבורך, אנו ממליצים לעגל את התקרה ולבחור באפשרות קלה יותר.

הגובה שלך לא משפיע על הצרכים של השמיכה שלך כמו המשקל שלך, אבל זה עדיין גורם. אם אתה בגובה 6 מטר, שמיכה בגודל תאום תתלה את הרגליים. המומחים שלנו אומרים שרוב האנשים מעדיפים שמיכה המהווה כ -10% ממשקל גופם.

משקל השמיכה תלוי במשקל הגוף

הגובה, הגיל והעדפותיו האישיות של האדם הישן. חפיסות משוקללות של רוקאבי מגיעות במשקלים שונים, כגון 10 ק"ג, 15 ק"ג, 20 ק"ג, 25 ק"ג ו -30 ק"ג, תלוי במשקל גופך. ככלל אצבע, שמיכה משוקללת צריכה לשקול לפחות 10% ממשקל גופו של מבוגר.

אם טמפרטורת גופך אינה ניתנת לחיזוי ואתה רוצה לנצל שמיכות משוקללות

שקול שמיכה משוקללת בברוקלין מיטות כפולה. תקרה משוקללת או תקרת כוח משיכה כפי שהיא מכונה לעתים קרובות משמשים פסיכיאטרים ומטפלים בתחום הרפואי לטיפול בחולים. זו אחת ההמצאות הידועות כמסייעות לאנשים לשפר את איכות השינה. אף על פי שנוי במחלוקת האם שמיכה משוקללת יכולה להקל על החרדה של האדם או על בעיות בריאותיות אחרות, ישנם מחקרים המראים כי שמיכות משוקללות יכולות לעזור לאנשים להרגיש רגועים. מחקר משנת 2015, כאמור לעיל, הראה כי 31% מהמשתתפים שישנו עם שמיכות משוקללות ישנו שנת לילה שקטה יותר, עם פחות זריקה וסיבוב. כיום, שמיכות משוקללות (או "שמיכות כוח משיכה", כפי שהם מכונים לפעמים) הופכות למיינסטרים, והצרכנים משתמשים במשקלם כדי לישון טוב יותר בלילה.

מתוך 31 המשתתפים שישנו עם שמיכות משוקללות

אני מאמין ששימוש בשמיכה מספק להם שינה נוחה ובטוחה יותר. אני שוקל 135 קילו, וכשקניתי שמיכה של 10 קילו גיליתי שהיא לא מרגישה כבדה מדי ונתנה לי תחושה מרגיעה. החלפתי אותו בשמיכה של 15 קילו שהייתה כבדה יותר מ -10 אחוז ממשקל גופי, אבל בסופו של דבר היא הרגישה אפילו כבדה יותר.
למידע נוסף אודות שמיכת פוך מומלצת כדאי לבדוק כאן: kingofpuh.co.il

להחזיק משקולת במשקל 10 קילו בכל יד שונה מאוד מלהניח שמיכה של 20 קילו על גופך

על ידי ביצוע המלצות אלה, אתה יכול להבטיח שיש לשמיכה שלך מספיק משקל כדי להציע טיפול במגע עמוק ויתרונות נלווים. לדוגמא, אם אתה שוקל 130 קילו, הייתי ממליץ להגדיל את הגודל שלך.

שמיכת אורגנית משוקללת Saatva ($ 295)

היא במחיר יקר, החל מ- $ 295 $, אך מקבליה המובחנים יעריכו כי מדובר בקטיפה אורגנית במאה אחוז, ולא בפוליאסטר הקטיפתי שנמצא בשמיכות רבות אחרות. זוהי גם אחת השמיכות הבודדות הקיימות בגרסת 2.5 קילו גדולה במיוחד אשר ניתן לעטוף מעל מיטת קינג סייז ושמיכת טלאי היהלומים שלה מונעת מחרוזי הזכוכית לשים משקל משני צידי המיטה. הצד הקריר עשוי מכותנה, מה שמונע מהשמיכה שלה 25 קילו להתחמם מדי בלילה.