תפריט סגור

שוקולד עם לוגו

מטבעות שוקולד החלב המודפסים האיכותיים שלנו עם אריזות נייר כסף צבעוניות הם טובות מסיבות מושלמות או מתנות לחג. אם אתם מחפשים רעיונות למתנות או פריטי גיוס תרומות, בחרו באחת מארזי השוקולד המותאמים לנו. ניתן לעצב את קופסאות השי שלנו בצורת מרכז שוקולד או לעצב בעזרת הלוגו שלך.

שוקולדים מחוברים מגיעים באריזה, ותוכלו להוסיף לאריזתם את הלוגו שלכם או הדפס איכותי של השוקולד עצמו. עבור חטיפי שוקולד הלוגו הדו-גוונים שלנו, תוכלו לבחור צורה אישית להעצמת האפקט.

צוות הקריאייטיב שלנו יכול לעזור לכם להוסיף את הלוגו המושלם כדי לתבל את המיתוג שלכם. מגודל כרטיס ביקור של 225 דולר (225 – 375 דולר) אנו יכולים ליצור את לוגו החברה שלך או כל עיצוב ייחודי אחר לחטיפי שוקולד.

תנו לנו ליצור מארז לוגו שוקולד בהתאמה אישית למתנה ייחודית שלקוחותיכם יתפעלו ויתפעלו ממנה

הראה את הלוגו שלך עם שוקולד לוגו טעים לאירוע המתנה הבא שלך. בתמונה למטה תוכלו לראות דוגמא למתנת שוקולד יפהפייה ואיכותית ועיצוב מיוחד שעיצבנו עבור מרינופר.

מוצרי פרסום השוקולד שלנו כוללים קלאסיקות כמו כמהין, קרמל, שוקולדים מצופים אגוזים וכו '. אנו עוסקים במתן ממתקים לטובת בחירת מוצרי קידום מכירות מתאימים לירידים, מתנות והשקות מוצרים.

קופסאות שי, פחיות ומשקפיים זמינים במגוון נקודות מחיר לכל אירוע מתנה. עם האינדיבידואליזציה מגיעה ההזדמנות לחגוג כל חג או מקצוע עם שוקולדים בהתאמה אישית. הוסף עיצובים משלך למתנות ולחינם חינם שתוכל ליהנות מהם בבית.

שוקולד תפורים

הוא אידיאלי כמדיום פרסום בלתי נשכח לאירועים, מבצעים וירידים. מהצורה הפשוטה של לוגו החברה ועד חתיכת שוקולד תלת ממדית מורכבת, עבוד יחד כדי ליצור שוקולד שמתאים לצרכים שלך, בתקציב של בין מיליון דולר למיליון דולר לשוקולד.
למידע נוסף אודות שוקולד עם לוגו נא לגשת לאתר sweetlogo.co.il

שוקולד עבודות מפתחת שוקולדים בהזמנה אישית לעסקים קטנים

בינוניים וגדולים באוסטרליה. בשנת 1999, המצאנו שוקולד חברות בהתאמה אישית כמוצר לקידום מכירות לשיווק ארגוני, אירוח ואירועים מיוחדים. אנו יודעים כמה חשוב להתבלט מהקהל בכל הנוגע למבצעי החברה שלך, ושוקולדים בהתאמה אישית מתאימים לחשבון.

המותג שלנו

Cacao Cardamom, גילה נישה בארה"ב עם היצע שוקולדים ייחודיים בקפידה, שוקולד מלאכה בעבודת יד עם טעמים ייחודיים ותבלינים טחונים ביתיים כמו ג'ינג'ר, הל וקינמון, כולם המציעים יתרונות בריאותיים מיוחדים וטעמים טעימים. הזמינו מאיתנו שוקולד וצפו לשירות לקוחות מתוחכם.

חום הוא הבחירה השולטת בצבע, אך שימוש חכם בחימר פירושו שלוגו חטיפי השוקולד יכול להיות מתוכנן למראה יוקרתי וחלק, מושך ולא קודר ומלוכלך. הכללת צבע הזהב מגבירה את תחושת התחכום והופכת את השוקולד לבחירה מהשורה הראשונה.
למידע נוסף בתחום של שוקולד עם לוגו ושוקולד ממותג נא לגלוש לאתר sweetlogo.co.il