תפריט סגור

שאיבת בור שומן במסעדות

שאיבת בורות שומן

ה- EPA מדווח כי בעלי ומפעילי מערכות איסוף המבצעים פעילויות לצמצום ערפל כחלק מתוכניות ניהול הקיבולת, התפעול והתחזוקה שלהם עשויים להפחית את שכיחות הצפת הערוצים ולשפר את התפעול ואת שירות הלקוחות.

אחת הדרכים הטובות ביותר לדעת אם הגיע הזמן להחליף את בור השומן

היא שהקהילה המקומית שלך תבקש חקירה בהקדם האפשרי בגלל נזילות שומן במערכת המים המקומית כדי שתוכל להמתין לפני זה מחמיר. תחזוקה נכונה של מלכודות השומן מבטיחה שהמסעדה שלכם תפעל בצורה חלקה, ושירותי שאיבות בור שומן מסחריים מבטיחים שאין לכם נתיך מסריח ויקר ושאינכם תופסים שומן, שמן או שומן לפני שהוא יכול להגיע לכל מערכת הביוב. שאיבה והמתנה רגילה משתלמת יותר מהמתנה מקצועית לריחות לא נעימים במסעדה כאשר מתרחשים נתיכי ביוב.

אם במסעדות שלך יש כל ניקוזי רצפה אינסטלציה, כיורים, מדיחי כלים ומערכות סילוק מזון, כך גם מלכודות השומן שלך. בור שומן במסעדות חשובה במיוחד כאשר היא מלאה בשפכים או בערפל.

בשעות שטיפה וריקון אוטומטיות עמוסות, גריז של מסעדה יכול לעקוף את בור השומן. מסעדה לא חייבת להשפיע על בור שומן למסעדה באמצעות בור שומן או בור שומן קונבנציונאלית.

אם לוכד שומן פסיבי או לוכד שומן פסיבי מתמלא בשומן, שמן או שומן, הוא הופך להיות פחות פרודוקטיבי להחלמת שומן. יש לרוקן אותו ולנקות אותו עד 25%.

בור שומן שלמה אינה מונעת את כניסת הערפל למערכת הביוב. כאשר שפכים מלאים בשומן נכנסים לצינורות הביוב, הם מתקשים, וכתוצאה מכך סתימות וקורוזיה של הצינורות.

מקובל כי שפכים המכילים כמויות קטנות של נפט נכנסים לבורות ספיגה ולמתקני טיהור שפכים בצורת שכבה צפה

שכבה זו מתעכלת ומתפרקת על ידי מיקרואורגניזמים על ידי תהליכי עיכול אנאירוביים. אנו יכולים להסיר שומנים ומוצקים אם יש לך כיור קטן עם בור שומן או בור שומן גדולה תת קרקעית או חיצונית (ניתן למצוא סוג זה בשניים או שלושה פירים). בשכבה האמצעית של מיכל יציאת המים, יש חשיבות עליונה להתקנת מיכל איסוף ממדי כראוי עם תחזוקה שוטפת בכדי להבטיח כי השומן ומפלס המים הם ברמה המתאימה.

אנו מנקים מלכודות שומן פנימיות עבור חברות מסחריות רבות בענף המזון כולל מסעדות

מלונות, קפיטריות מסחריות, בתי אבות, בתי ספר, מסעדות ואחרים. בשונה משירותי תיקון ביוב וביוב מקצועיים, רז ביובית ואינסטלציה מציעים שירותי ביובית ושאיבת בורות שומן באיכות גבוהה 24 שעות ביממה מבלי לעלות הון.

יש לנו עשרות משאיות בצי שלנו, ולכן מכשירים שהופלו לא מתפשרים על השירות העקבי של המסעדה שלך. אנו חברה בלונג איילנד עם ניסיון בניהול שפכים. לשירותי בור השומן שלנו זהות אמינה ברובע ווסטצ'סטר ורוקלנד בניו יורק.

משאיות שואבות את השומן ומעבירות אותו למעבד מורשה הנושא כמה מאות מטרים של צינור

לא משנה היכן מלכודות השומן שלכם במסעדות, חברת משאבות לוכדי שומנים מקצועית יכולה להגיע אליו. שאיבה קבועה יכולה למנוע בעיות אלו, אך חשוב שצוות המסעדות יידע לפתור חסימות הנגרמות מנפילה בגב. ניקוי מלכודות גריז ניו יורק – אנו מעניקים ללקוחותינו לוח זמנים לניקיון קבוע המאפשר לנו לספק את שיעורי השאיבה הטובים ביותר שיש.

אלביס מגיב מסביב לשעון לתעלות סתומות ולמלכודות שומן ומפמפם אותן החוצה. בנוסף אנו מציעים ניקוי שגרתי של משאבות לכידת שומן, כך שלא תצטרכו לדאוג להתקנת משאבות לכידת שומן.

בור שומן היא מערכת בלימת מיכלים

המונעת כניסה של שומני מטבח למערכת הביוב המקומית. אנשים רבים מתייחסים למלכודות שומן במונחים שונים כגון בור שומן, מיכל מטבח, מיכל שמן, מלכודות שומן, מיכל ערפל או אחסון שומנים. כל מלכודות השומן משרתות מטרה אחת: למנוע חדירת שומן, שמן, שומן וערפל למערכת הביוב המקומית.

שומן הוא הגורם העיקרי לסתימות ביוב

ולחסרי זנב, ועלות משלמי המסים מוערכת בכ -2.5 מיליארד דולר בשנה. דו"ח של ה- EPA והקונגרס, ששילב בין הצפות ביוב ממדינות חברתיות לבין הצפת תברואה (SSO), מצא כי שומן ממסעדות, משקי בית ומקורות תעשייתיים היה הנפוץ ביותר ומהווה 47 אחוז מהגודש המדווח.

רשות הביוב המקומית שלך עשויה לגבות ממך תשלום גבוה יותר אם סתימת בור השומן שלך גורמת לדליפת פסולת במערכת הביוב העירונית. החדר השני הוא המקום בו הקווים הנכנסים והיוצאים מגבים.