תפריט סגור

רישום פרצלציה – מה הצורך?

רישום פרצלציה ונכסים

פוסט קצר זה מדגיש מדוע יש צורך ברישום פרצלציה, מה הם צריכים להיות וכיצד הם עוזרים לתעדף מידע על הנכסים שלך. היום אנו נותנים סקירה כללית על היסודות של רישום נכסים עבור משאבי ה- IT שלכם וכיצד תוכלו לבצע אופטימיזציה שלהם כך שלעולם לא תישארו בחושך.

כדי להבטיח שהארגון שלך מצויד באיסוף נתוני הנכסים הדרושים, יישמנו פתרון חדש לרישום נכסים. משאבי IT בשדות מותאמים אישית, כגון שם משתמש, כתובת, מזהה משתמש, שם משתמש, תאריך לידה ומידע רלוונטי אחר.

מרשם נכסים יעיל מאפשר לך לזהות נכסים שאבדו או נגנבו ביתר קלות ולמנוע הונאה

הם רוצים לוודא כי המשתמשים במרשמי נכסים יכולים למצוא בקלות את מבוקשם ולעדכן אותם במדויק. אם אינך עושה זאת באופן אוטומטי או שכבר הקמת רישום נכסים אך ברצונך להקים אחד כזה, המשך לקרוא על כמה שיטות עבודה מומלצות שיכולות לעזור לך להפיק את המרב מהמשאבים שלך. הקפד להשתמש ברשומות הנכסים שלך כדי לעקוב אחר עדכוני תוכנה למכשירי החברה שלך.

רישום נכסי הנייד יכול לעזור לך להבין טוב יותר את נכסי העסק שלך ואת נכסי הנכסים שלו

הגמישות הניידת של AssetCloud עוזרת לך לשמור על קשר עם כל פעילויות הנכסים שלך ולהישאר מעודכן בכל מקום שבו הנכסים שלך מגיעים. כדאי לעקוב אחר נכסים במכשירים ניידים כמו טלפונים ניידים, טאבלטים, מחשבים ניידים וטאבלטים באמצעות אפליקציה סלולרית או חנות אפליקציות.

סכום חשבונאי

הוא הסכום המוכר על נכס לאחר ניכוי פחת שנצבר והפחתות והפסדי ירידת ערך מצטברים. אם הערכים הנישאים של הנכס יורדים כתוצאה משערוך, ירידה זו מוכרת כרווח או הפסד. במקרה של עלייה בסכום הנכס של הנכס, הגידול יוכר רק אם הוא הופך מאותם נכסים שהוכרו בעבר לרווח ו / או הפסד או משינוי בערך של נכסים אחרים.

אם אינך יודע מה השווי הסופי של הנכס, חשבונאות פיננסית תהיה שלמה ולא תיתן לך תמונה אמיתית של העסק שלך. אתה צריך להשתמש בשיקול דעת כדי להעריך אם הנכסים החינמיים שאתה מקבל הם מהותיים מספיק כדי לדאוג להם.

תלוי מה ברצונך לעקוב אחר המורכבות של רישום הנכסים שלך, גיליון אלקטרוני עשוי להספיק לארגון. זכור שגיליונות אלקטרוניים שימושיים אם לעסק הקטן שלך יש פחות מ -100 נכסים ששווים פחות מ- $ 100 ביחד.

אם החברה שלך בוחרת לכלול רק נכסים עם שווי קנייה מינימלי של PS2,000, רישום הנכסים שלה צריך לכלול רק נכסים עם שווי רכישה העולה על PS1,500. זה דבר אחר להבחין בין נכסים שונים כאשר אתה נחשף לסיכונים דומים מאוד ולמניות שליטה.

חברה מחויבת לחשוף נכסים שאינם בשימוש על ידי הגדרת חשבונה משלהם במאזן

לרשום מדוע הם אינם בשימוש ולהתאים לחיים השימושיים אם הם השתנו. במקרה זה, העודף המועבר יהיה ההפרש בין הפחת בהתבסס על ערך נשי ערך משוערך עבור הנכס לבין הפחת על בסיס העלות המקורית. אם נכס נותר ללא שימוש והשימוש הפעיל בו ייפסק לאחר פחת מלא, ההפסקה נפסקת, אך ערכו השיורי אינו משתנה.

לדוגמא, היה צריך לחשב מכירות, השקעות זמניות ומלאי כך שהסכומים שהוכרזו אינם הסכום שהתקבל בעת הפיכת המשאב למזומן.

כמו כן

מישהו יכול לטעון כי בחירה ב 'שגויה מכיוון שמכירת הנכסים הזמינה נמדדת לפי שווי הוגן ורווחים והפסדים שלא מומשו מוכרים ברווח כולל אחר. אם הכנסות מנכסים חופשיים אינן תואמות את ההוצאות – כלומר עם פחת של הנכסים החופשיים – אז זה לא עולה בקנה אחד עם הרעיון.

לפיכך

אני סבור כי הכנסה מנכסים חופשיים אכן מייצגת עלייה בנכסים נטו בעת קבלת הנכסים, וכי עליה זו צריכה לבוא לידי ביטוי בחשבונות השנתיים. IFRS אומר לנו כי הכנסה מוכרת כאשר יתרונות כלכליים עתידיים הקשורים לצמיחת נכסים והפחתת התחייבויות צצים והם ניתנים למדידה מהימנה. לכן זה בסדר גמור ובהתאם למסגרת הרעיון להכיר בהכנסות מקבלת נכסים בחינם עם קבלתם. למידע נוסף על המושג הכרה בהכנסות ועל המושגים העומדים מאחוריו, ראה מסגרת רעיונית. חשוב גם שתהיה תוכנה העוקבת אחר תנועות נכסים ופחתן לאורך זמן. יש לעדכן את תמונת המצב הזו בכדי להבטיח שנדע תמיד מה ידוע, למשל מתי צריך להפסיק נכס להשקעה. איננו יכולים לדעת בוודאות עד שהנכסים נמכרו או בוטלו, ואין דרך לחשב את הפחת השנתי אלא אם כן קיים רישום ברור ואמין של היסטוריית הפחת של הנכסים.