תפריט סגור

פתיחת סתימות ביוב – איך זה קורה ומה הגורמים לסתימה?

פתיחת סתימות ביוב

ביוב בלוק הם סוג של מערכת ביוב המשמשת להוצאת מי סערה מנכס. הם מורכבים בדרך כלל מסדרה של צינורות, וניתן להתקין אותם באדמה או על גבי הקרקע. ביוב בלוק נקראים לפעמים ביוב סערה תת-קרקעי או ביוב צרפתי.

איך זה עובד?

כאשר המים זורמים על פני השטח, הם מתועלים לתוך הצינורות על ידי סורג כניסה. לאחר מכן המים זורמים דרך הצינור ויוצאים מרשת יציאה בצד השני. רשת היציאה מונעת מכל פסולת להיכנס לביוב, מה שעלול לחסום אותו ולגרום לבעיות לאנשים שגרים בקרבת מקום.

הבעיה עם סתימות ביוב היא שהן יכולות לקרות בכל עת ולא תמיד קל לחזות זאת. ישנן סיבות רבות לסתימה, אך הסיבה השכיחה ביותר היא שורשי עצים. שורשי עצים יכולים לצמוח בקלות לתוך ביוב ולסתום אותם, מה שאומר שהמים לא יוכלו לזרום דרך הביוב כראוי. במקרה כזה נצטרך לבצע הזמנת ביובית, חברת ביובית הכל לקו מספקים את השירותים הללו 24 שעות.

שורשי עצים אינם הסיבה היחידה לסתימת ביוב. סיבות אחרות כוללות דברים כמו הצטברות שומן, פריטים כמו מוצרים סניטריים או חיתולים שנשטפים באסלה, או אפילו שיער של בעלי חיים בגינה שלך שנשטף לביוב שלך.

חסימת ביוב היא בעיה נפוצה בבתים רבים

הם יכולים להיגרם על ידי מספר דברים, כגון שורשי עצים, מגבונים, או אפילו סתם בלאי. אם יש לך ביוב בלוק שאתה צריך לתקן, יש כמה דרכים שאתה יכול לעשות זאת.

ראשית, חשוב לדעת איזה סוג של ביוב בלוק יש לך כדי שתדע איך לתקן את זה. ישנם שני סוגים של ביוב בלוק: אלה עם צינור אוורור ואלה ללא. אם לביוב שלך יש צינור אוורור, הדרך הטובה ביותר לתקן זאת היא באמצעות מקדחה או נחש כדי לנקות את הסתימה. אם לביוב שלכם אין צינור אוורור, הדרך הטובה ביותר היא להשתמש במקדחה או נחש ואז לשפוך מים רותחים לביוב לאחר מכן – זה

ביוב חסום היא בעיית האינסטלציה הנפוצה ביותר בעולם

הם נגרמים בדרך כלל מהצטברות של שומן, שומן ושאריות מזון שהצטברו בתוך צינור הביוב. ניתן למנוע זאת בקלות על ידי שפיכת כוס סודה לשתייה ולאחר מכן כוס חומץ לביוב כל כמה חודשים. הסודה לשתייה תעזור לפרק כל שומן או לכלוך שהצטבר בצינורות שלך בעוד החומץ ישמש כחומצה כדי להמיס אותו.

למרבה הצער, זה לא תמיד מספיק כדי לנקות את כל הרחב שהצטבר עם הזמן. כשזה קורה אתה צריך לקרוא לאינסטלטור מומחה כמונו שיכול להשתמש בסילוני מים בלחץ גבוה ובכלים אחרים כדי לפנות את הצינורות שלך.

שיטות שונות לניקוי ביוב

ביוב סתום הם לעתים קרובות החלק המתעלם ממנו ביותר בבניין. הם גם הקשים ביותר לניקוי. אבל עם קצת ידע ומאמץ, אתה יכול לגרום לביוב הסתום שלך להיראות טוב כמו חדש.

ביוב בלוק הם לעתים קרובות החלק המתעלם ממנו ביותר בבניין. הם גם הקשים ביותר לניקוי. אבל עם קצת ידע ומאמץ, אתה יכול לגרום לביוב הבלוק שלך להיראות טוב כמו חדש. ישנה תעשייה שלמה המוקדשת לניקוי ביוב בלוקים, אבל יש גם כמה שיטות עשה זאת בעצמך פשוטות שבהן אתה יכול להשתמש בבית כדי לשמור על קווי הביוב שלך נקיים וזורמים בצורה חלקה.

ישנה תעשייה שלמה המוקדשת לניקוי ביוב בלוקים, אבל יש גם כמה שיטות עשה זאת בעצמך פשוטות שבהן אתה יכול להשתמש בבית כדי לשמור על קווי הביוב שלך נקיים וזורמים בצורה חלקה. אחד

חסימות הן לא רק טרחה, אלא הן גם יכולות להיות מאוד מסוכנות. זו הסיבה שתמיד עדיף לטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

ישנן שיטות שונות לניקוי ביוב בלוק, והנה כמה מהפופולריות ביותר:

· כיצד לנקות ביוב בלוק עם ביובית פתיחת סתימות: שיטה זו עדיף להשתמש כאשר הסתימה היא על פני הצינור.

· ניקוי קווי ביוב: באר רטובה נוצרת כאשר הצטברו מים בצינור תת קרקעי ונמצאים שם יותר מ-24 שעות. המים כבר יתנקזו החוצה, אך עדיין עליך להיות זהיר בעת הסרת פסולת שאולי הצטברה בתחתית הצינור.

מניעת סתימות ביוב מלכתחילה

ביוב בלוקים הם סוג של ביוב סערה שתוכנן במיוחד לטיפול במים ופסולת מאתר הבנייה. הם משמשים באזורים שבהם יש כמות גדולה של בנייה קורה. החומר הנופל מאתר הבנייה, כמו לכלוך, בטון ושאר סוגי פסולת, עלול לגרום לסתימות בביוב.

על מנת למנוע היווצרות סתימות, חשוב לשמור בכל עת את האזור סביב הביוב נקי. זה כולל לוודא שאין פיסות בטון גדולות או לכלוך ליד הביוב. כמו כן, חשוב לוודא ששורשי עץ כלשהם לא יצמחו קרוב מדי לביוב מכיוון שהם עלולים להסתבך איתו ולגרום לסתימה.

ביוב סתום יכול להיות סיוט עבור כל בעל בית. זה יכול לגרום למים לעלות על גדותיו ולהציף את חדר האמבטיה, המטבח או חדר הכביסה.

ישנם גורמים רבים לסתימות בביוב, כגון שיער, חלאות סבון, חלקיקי מזון או שומן. יש אנשים שמוצאים שהביוב שלהם חסום לעתים קרובות יותר מאחרים. הסיבה לכך היא שלחלק מהאנשים יש הרבה שיער על הראש והשמנים הטבעיים מהעור שלהם יכולים להקשות על זרימת המים לביוב.

חלק מהבתים גם מועדים יותר לסתימות עקב חוסר שיפוע בצנרת הביוב או חסימה בצנרת עצמה. כדי להפסיק את זה, עליך לנסות להשתמש בבוכנה ולשפוך מים חמים לביוב פעם בשבוע, מכיוון שזה ישחרר כל פסולת שעלולה לסתום את הצינורות שלך.