תפריט סגור

סודות המסחר באמזון

המקרה דומה למאבק שנמשך שנה סביב סודות מסחריים בין אובר לבין חטיבת המכוניות לנהיגה עצמית של גוגל Waymo. באוגוסט נגזר על אנתוני לבנדובסקי 18 חודשי מאסר בגין גניבת סודות מסחריים של וויימו לפני שהפך לבוס של מכוניות עם נהיגה עצמית של אובר. התביעה מאשימה גם את רובינסון בגניבת סודות מסחריים מוונגארד, למרות שהוא עצמו לא היה בעל ידע עמוק בתעשייה.

אופטום תובעת מנהלים לשעבר שעזבו את החברה להצטרף לחברות בריאות באמזון, ברקשייר הת'אווי וג'יי פי מורגן צ'ייס בגין גניבת סודות מסחריים שנתנו לחברות האלה.

חברת הבריאות

שבבעלות ענקית ביטוח הבריאות UnitedHealth, תבעה את המנהל לשעבר בבית המשפט הפדרלי בבוסטון בתחילת החודש. ענקיות הבריאות UnitedHealth Group ו- Optum תבעו גם את אחד ממנהליה לשעבר בבית המשפט המחוזי במסצ'וסטס בגין הפרת חוזה. מורגן צ'ייס עיכב את הגדרת מה שהוא רואה כיריבה ישירה לעסקי הבריאות החדשים של אמזון, ברקשייר הת'אווי וג'יי פי מורגן, לאחר שהבנק הגיש בקשה לצו בשבוע שעבר לאחר שיחות בין אמזון, ברקשייר ועורכי הדין של מורגן נתקעו על העסקה.

Moved קיבלה צורה של תקנות חדשות, שאומצו על ידי הפרלמנט האירופי ביום רביעי, במטרה להגדיר פלטפורמה רגולטורית של המאה ה -21 שיכולה למנוע משירותי המסחר האלקטרוני הגדולים בעולם במגוון שווקים לבחור זוכים ו מפסידים או להיפך.

יבמ וקצין המידע הראשי לשעבר

ג'ף ס. סמית ', הגיעו להסדר בגין טענות כי הוא העביר סודות מסחריים ליריבה המושבעת אמזון שירותי אינטרנט על פרויקט מערכת המחשוב בענן של יבמ. אמזון הגישה תביעה ביום שני נגד שרשרת האספקה לשעבר ומפקדת הלוגיסטיקה שלה, ארתור ולדז.

שופטת המחוזי קתי סייבל

שחתמה על ההסדר בתמיכה לטענה כי סמית 'הדליף סודות מסחריים לשירותי האינטרנט של אמזון באמצעות מערכת מחשוב הענן פרויקט ג'נסיס, דחה את התביעה בבית המשפט הפדרלי בווייט פליינס ב -22 בספטמבר. תנאי ההסדר לא נחשפו ועורכי הדין של יבמ ומנהל המידע הראשי לשעבר שלה ג'ף ס. סמית 'לא הגיבו מיד לבקשות להערות.

ב -1 באוגוסט תבעה חברת ארמונק מכונות עסק עסקיות בינלאומיות את סמית 'בגין הפרת איסור על תחרות, שימוש לא נכון בסודות מסחריים והפרת חובות האמון שלו לאחר שנכנס לתפקיד מנהיגות באמזון.
עבור עוד פרטים נוספים בתחום של סודות המסחר באמזון ולימודי אמזון מקצועיים מומלץ לגשת לאתר rpgeschool.co.il

אמזון טוען כי עבודתו החדשה של ולדז

אותה הוא אמור לעלות בשבוע הבא, מפרה את תנאי הסכם אי התחרות עליו חתם במהלך עבודתו בחברה בין השנים 1999-2012. המיזם עלה על סמנכ"ל אופטום כדי לזכות. אופטום נפגעה בתביעה סודית מסחרית על ידי המנהל לשעבר. חברת Optum, חברת בת אמריקאית של United Technologies Corp., אומרת כי המנהל הפר את הסכם אי התחרות שלה כשעזב את החברה.

בנוסף, אמזון טוענת כי לא הודיעו לוולדז על תפקידו המיועד בטרגט מאז הודיע על התפטרותו מאמזון. אמזון אומרת כי ולדז לא היה מעורב בטכניקות הפעולה הסודיות ביותר של שרשרת האספקה של החברה, אף שהוא עזר בפיתוחן.

ABC קיבלה את בקשתה של אמזון לקבלת נתוני פליטות ושימוש באנרגיה שלה

אשר בדרך כלל אינם משוחררים על פי חוקי חופש המידע. מהאפליקציה עולה כי אמזון סבורה כי סוד מסחרי הוא עניין בעל ערך מסחרי שיש לחשוף באמצעות חשיפת הנתונים, אם כי הפרטים מוסרים מחדש. אמזון טוענת שהסוד המסחרי מתייחס להפחתת צריכת האנרגיה – מידע שיעניק לחברה יתרון על מתחרותיה.
למידע נוסף אודות rpgecom וסודות המסחר באמזון נא לבדוק ב- rpgecom.com

"מה שחשוב לי

הוא הדרך בה גוגל ו- Powers הקדימו טענות פוטנציאליות של מעילה פוטנציאלית ונזק בלתי הפיך על ידי נקיטת צעדים להגנה על סודות המסחר של אמזון ועל קשרי לקוחות. באוקטובר האחרון תבעה אמזון את סמכויות לאכוף את איסור על תחרות בת 18 חודשים לאחר שהתברר כי פאוורס הפכה לראש ההפצה של גוגל לפלטפורמות ענן. כאשר פאוורס הצטרפה לגוגל, הוא וגוגל הסכימו כי במהלך ששת החודשים הראשונים שלו בגוגל לא ישתמש בסודות המסחריים של אמזון או במידע סודי לענן. עבודות מחשוב או פנה ללקוחותיו לשעבר באמזון.

אין שום הוכחה לפאוורס לקח דבר מאמזון שהוא השתמש בו כסוד מסחרי, ובית המשפט המחוזי הגיע למסקנה כי פאוורס לא למדה דבר מאמזון.