תפריט סגור

מתנות מעוצבות לבית ולמשרד

מתנה זו מפריעה לדפוסים והופכת את המעבר לפלסטיק לקל ונגיש. עבור עובדים חדשים במשרד, זו ההזדמנות שלך לצייד את חברי הצוות החדשים בכל מה שהם צריכים כדי להרגיש כמו חברי צוות שלך. המתנה המושלמת למישהו בצוות שלך שמעוניין בהתפתחות אישית.

נסה להכין משקפי מתנה מעודנים, קישוטי משרד ומתנות מתחשבות בעבודת יד לאנשים ברשימה שלך. אתה לא צריך לבזבז הרבה כסף או זמן כדי להפיק את המרב מפריטים אלה על ידי ביצוע מדריך DIY זה שלב אחר שלב.

העובדים שלך ירגישו מוערכים ואהובים עם רעיונות המתנה האפיים האלה למסיבת המשרד הבאה שלך. גבריאלה פון גורמה החליטה שהגיע הזמן לבנות את תחתיות הסקראבל שלה ושל גב.

אתה יכול להתאים אישית את זה עם צבעים וסגנונות שונים בהתאם למה שאתה נותן לו. אמנדה מווייטס ושרק התאהבה בכלי שולחן מחרסינה ורצתה לקשט ספל קפה.

ספלי קפה נהדרים מכיוון שהם נראים מגניבים

והצוות שלכם יעריך את מתחשבות המתנה הביתית הזו. תוצרת בית כרמונה חולקת כמה רעיונות מתנה נהדרים עם לוחות השנה השולחניים שלהם. לוחות השנה האלה מושלמים למתחילים, ותוכלו להתאים אותם אישית כדי להפוך אותם לערבים משמעותיים יותר.

הזכוכית החרוטה היא מתנה נפלאה לעובד או לבוס שלך. תן לבעל עסק חדש תג משרדי עץ בהתאמה אישית כדי להטביל את שיטות העבודה העסקיות החדשות שלו.

סדרת Pacific Crest מבית Northwest Gifts מיוצרת מעץ אמיתי באורגון וניתנת להתאמה אישית לפי הזמנה

אנו חורטים מקצועות, שמות חברות וסמלי לוגו עם טקסט מותאם אישית, מה שהופך אותו למתנה המושלמת עבור בעל העסק החדש. בואו עם לוחות תליה אופציונליים, מספר רב של לוחות שם או שותף עם Office Floor Services לניתוק.

לא רציתי לעמוד שם ולעשות כלום כי

היא הייתה עקשנית ולא אהבה את העצה שלי. אז החלטתי להכין לה מלאכת יד DIY קטנה: צנצנת טוסטים מלאה בכל טוב להכניס למשרד הביתי שלה כדי לתת לה את אותה דחיפה קטנה של אהבה וביטחון להמשיך. הכינו הרבה מאוד רעיונות למתנות זולות ורגע אחרונות למשרד לעובדים והערכה לעובדים.

האמנית אליזבת סאטון השיקה לאחרונה אוסף של הדפסי אמנות בדיוק בזמן לחגים

הסגנון המשונה והשימוש התוסס שלה בצבעים הם תוספת מבורכת לכל חדר בבית. על מנת לאזן את חיינו ולהצהיר על חיינו, החלטנו ליצור ספין משלנו על גליל האקורדים החכם הזה שגיליתי באטסי.

ניצנים ואספנים מנוסים יעריכו את האיכות והסגנון של האמן המוכשר הזה

אם ברצונכם למסור יצירת אמנות ייחודית בחג זה, אל תסתכלו רחוק יותר מפסל השלגונים של בטסי אנזנסברגר מאת Artsugar. עשוי דיו, שרף ועץ, כל חלק הוא ייחודי, צבעוני וניתן להשתמש בו כדי לקשט בית או כוס יין ללא גזע. בין אם אתם מעדיפים תצוגה ורודה בוהקת או עיצוב חג קלאסי השנה, החלק הקשה ביותר הוא לבחור אחד. ניתן למצוא אמנות מופשטת בכל הצורות והגדלים, מה שהופך אותה לגמישה ומושלמת לכל חלל. יצירות האמנות בשחור-לבן זו נצחית והיא יצירת האמנות המושלמת לכל בית ומשרד.

לקוחות ולקוחות יכולים לשחק בקופה

באזור הקבלה, בחדר ההמתנה, במשרד הראשי או בחדר ארוחת הבוקר של העובדים. אתה יכול להשיג כריות, מסגרות, קנבס, אמנות, מדפי מגזינים חמודים, אדניות, מדפים צפים או כל דבר אחר שאתה מכיר שמשלים את ריהוט המשרד שלך.

רעיונות למתנות משרדיות אלו עבורו מכוונים לגברים המסוגננים

החזקים והמוכשרים במשרדכם. החלק את הרעיונות במדריך מתנות זה כדי לבנות ולמלט את המוניטין שלך כנותן המתנות הטוב ביותר במשרד. דאפלס חבק את סגנון העבודה: במשרד שלך יש מספר מקומות בהם אתה עובד.
עבור עוד מידע אודות מחברות מעוצבות ומתנות מעוצבות לבית ולמשרד באפשרותך לגשת לאתר myheartshop.co.il

רעיונות למתנות למשרד עבורה יציעו לעובדות הנשים שלך נקודות חוזק והעדפות ייחודיות

מתנות משרדיות לעובדים צריכות להכיל פריטים שיש להם מטרה ואינם כללים באופיים. להלן מספר טיפים ורעיונות, אם להכין מתנה לחימום משרד או לחלוק משהו עם כל המשרד.

ברור שלוקח זמן לעבוד מהבית או מרחוק

אז זה הזמן לעזור לחברים ולמשפחה להתיישב בביתם או במשרדם. היו לנו כמה חודשים להתכונן ואני בטוח שהעובד המרוחק החדש יצטרך משהו לכולם. החל משדרוג המחשב ומערכת הקול לקישוטי קיר אינטראקטיביים שעובדים ומשחקים, וכלה במצלמות מעקב זולות בבית, יש הרבה מתנות לחג המולד שתאהבו.

אם אתה יודע שמישהו הרגע מצא עבודה חדשה או מארח מסיבה לחימום

זה המקום בשבילך. הבית או המשרד שלך יכולים להיות ריקים וזקוקים לכמה פריטים חדשים ומהנים בכדי להשלים אותו. מדריך המתנות שלנו לבית ולמשרד יכול להפוך את אירוע הקניות הזה ללא בעיה.

ככל שיותר ויותר מאיתנו עובדים בטלפון

המשרד הפך לאחד החדרים החשובים ביותר בבית. כשמדובר במשרד ביתי, זה חלק כל כך גדול מחיי היומיום שלנו, שחלקם אפילו מחשיבים אותו כמפלט. עם זאת, זוהי תוספת זעירה, אך היא יכולה לחולל הבדל גדול ולהאיר את יומך.

אם המשרד הביתי שלך נמצא באזור בו אין Wi-Fi

נתב יכול להעלות את שולחן העבודה או המחשב הנייד שלך במהירות. סביר להניח שיש לך אחד או שניים ממאה ימי עבודה מהבית, או מישהו שאתה מכיר. הם כבר לא צריכים להתמודד עם סוזן במחלקת הנהלת חשבונות שהגישה את ארוחת הצהריים הלא נעימה שלה במטבח המשותף, אבל העבודה מהבית מאורגנת אחרת, ולכן יש סיכוי גבוה יותר שיהיו להם בעיות עם מקום בשולחן העבודה, בפרטיות, בניהול זמן, בניתוק עמיתים, תאורה לא מחמיאה ושיחות זום בין היתר.