תפריט סגור

מתנות לחגים כצורת פרסום לעסק

חשוב מחוץ לקופסה וצר שותפויות עם עסקים מקומיים אחרים, כגון מסעדות, מכוני ספא, מספרות, בתי קפה וחנויות קמעונאיות התורמות פריטים או כרטיסי מתנה. ניתן להשתמש בחברות אלה כדי למשוך לקוחות חדשים ופעילויות שיווק נוספות לקמפיין השיווקי שלך לחג. דאג לעדכן את דף הבית ואת הערוצים החברתיים שלך באמצעות כרזות בנושא חג המציעות הצעות מתנה ומעודדות משתמשים לקנות.

רוב אוצרי מדריכי המתנות מבקשים מעסקים קטנים להגיש מוצרים שברצונם להציג במדריכי המתנה לחג המולד שלהם. בדרך זו תוכלו לנצל את האוצרים למתנות לחג המולד כמו השפעות נישה ועוקבים אחריהם כדי להגיע לקונים פוטנציאליים חדשים.

חיפוש מהיר אחר הגשות של מתנות לחג לשנת 2018 בטוויטר מביא לכם רשימה של בלוגרים ומשפיעים שמקבלים שמוצרים ייכללו במדריכי הנסיעות שלהם

כווץ את רשימת האוצרים הפוטנציאליים שלך לקובץ יחיד ושלב את המדריכים שלך ואוצרות מתנה לחג המולד לתצוגה יחידה.

אם יש לך מוצר שיעשה מתנה נהדרת

תוכל להשיג אותו בפני קונים פוטנציאליים יותר על ידי פנייה לבלוגרים ובקשתם להזכיר את הפריט שלך במדריך למתנות לחג המולד שלהם. עבור חברות שמוכרות אוכל יתכן שהלקוחות ינסו לפני הקנייה, מתן דוגמאות בחינם הוא אסטרטגיה טובה לעודד יותר מכירות ולהוציא יותר אנשים מהדלת. אם אתה מוכר כרטיסי מתנה, אתה יכול להפוך את זה לאופציה מסקרנת על ידי הצעת בונוס.

בעוד שרוב החברות מציעות שוברי מתנה לאורך כל השנה

נצלו את מבצע החג שלכם כדי לשים לב אליהם במיוחד במהלך החגים. בתוך המולת החגים קל ללקוחותיכם לשכוח כי שוברים הם אופציה, אז תזכירו להם. פרסום שוברים וכרטיסי מתנה בנושא חג המולד הוא דרך מצוינת למשוך תשומת לב רבה יותר.

שליחת מתנות

היא רעיון מצוין לשיווק חג המולד עבור חברות בענף השירותים, במיוחד אלה שיש להן חוזים גדולים ורב-שנתיים. הנתינה עשויה להיות מעט יקרה יותר מכמה מהאפשרויות האחרות ברשימה זו, אך היא שימושית ביותר לעסקים קטנים עם ערך לקוחות ממוצע גבוה.

במהלך החגים חברות מעניקות מתנות קידום מכירות לעובדים

ללקוחות, ללקוחות ולמבקרים בהן. מטרת המתנות הללו היא להפגין הערכה לאנשים שעזרו להצליח בעסק ולמשוך יותר אנשי עסקים ולקוחות חדשים באמצעות קבלתם. שיווק לחג המולד מאפשר לך למקם את המוצרים והשירותים שלך כאופציה נהדרת למתנה. זה עוזר למשוך יותר מבקרים לעסק שלך ומעניק ללקוחות ולעובדים שלך סיבה להיות מאושרים ולחגוג את התקופה האהובה עליהם בשנה.

אחת הדרכים להגדיל את העסק שלך היא להצטרף לכמעט מיליון סוחרים המשתמשים ב- Groupon. אנו יודעים שגרופון היא חלק מאסטרטגיית שיווק חופשות מעוגלת לעסקים קטנים.

תקופת החגים

היא דרך נהדרת לבעלי עסקים לקדם את עצמם ואת עסקיהם על ידי הצעת מבצעים לחגים שמושכים לקוחות. החגים הם זמן להראות לאנשים שאכפת לכם מהם ומה שהם עושים, וזה כולל את הלקוחות שלכם. עבור לקוחות מתנות לחג המולד הן עוד דרך נהדרת להודות ללקוחות נאמנים ולקונים על העסק שלהם ולתת להם תמריץ להמשיך ולעשות איתך עסקים.

אם מתנה פרטנית אינה מתאימה לעסק שלך

עליך לשקול להציע מבצעים לחג המולד כדי להגביר את המכירות הכוללות שלך. אם אתה רוצה להשקיע את הכסף כדי לשלוח מתנות לחג המולד, ודא שהם יירדו טוב. כעת, לאחר שהתחלנו היטב את עונת החגים, כדאי לשקול לתגמל ולהודות ללקוחות המובילים שלכם באסטרטגיה למתנות לחג המולד.

אם אתה מעוניין להרחיב ולחזק את קשרי הלקוחות או להשיג לקוחות חדשים

מוצרי פרסום לוגו ומותג או מתנות לבוש בהזמנה אישית יכולים להיות בשבילך. מתן סמלי לוגו או מתנות למותג ללקוחותיכם לא רק יביא יותר עסקים, אלא גם יעזור למאמצי השיווק השוטפים שלכם להתבלט. החברה שלך תמשיך לבלוט והלוגו, המותג או המוצר שלך ייחשפו שוב ושוב.
למידע נוסף בתחום של מתנות לחגים כצורת פרסום לעסק ומתנות לחגים באפשרותך לבדוק כאן: giveaway.co.il

כדי לעזור לך לייצר יותר הכנסות, ריכזנו עבורכם כמה טיפים מוכחים שיעזרו לכם לשווק את השירותים והמוצרים שלכם כמתנות לחג המולד. בואו לפרוק את היתרונות האחרים של freebies ו- freebies כדי לראות אילו מוצרים מובילים הם המושלמים עבור הקהל שלכם.

הפוך מתנות מקוונות ללקוחותיך לנוחות יותר בעזרת קטלוג דיגיטלי של המוצרים והשירותים שלך באתר המסחר האלקטרוני או העסק שלך

אם יש לך בלוג לעסק שלך, אתה יכול ליצור פוסטים בבלוג שמציגים רעיונות למתנות, מתכונים ועוד. תוכל גם ליצור משאבים להורדה כגון מדריכי רכישה, מתכונים או ספרים אלקטרוניים שלקוחות יכולים לגשת אליהם דרך האתר או הדוא"ל שלך.

מתנות הן דרך נהדרת להפגין הערכה ללקוחות

לקוחות ארגוניים ועובדים, אך אין זה אומר שעליך לעבוד קשה בכדי להשיג חבילה נוצצת בעונת החגים הזו. המתנה ללקוחות, הלקוחות והקולגות הטובים ביותר שלך בעונת חג המולד היא דרך נהדרת נוספת להפגין הערכה וליצור חוויה נהדרת. באופן כללי, ראוי לתת מתנות ללקוחות הנוכחיים ולאנשי קשר עסקיים שרכשו או סיפקו את המוצרים שלך. לדוגמה, אתה יכול לתת משהו ללקוחות שלך, אנשי מכירות, עובדי דואר, פרילנסרים, יועצים או כל אחד אחר שיעבור את העסק שלך. כשמדובר בלקוחות ובחברות קטנות ובינוניות, הימנע ממתן מתנות ליחידים מכיוון שהם אינם בעסקים.

כרטיסי מתנה הם אחד הרעיונות הפופולאריים ביותר למתנות לקונים לחג המולד

אם החנות שלך לא מציעה כרטיסי מתנה, אתה מפסיד זרם הכנסות פוטנציאלי עצום. רעיון אחד קל ליישום לשיווק חג המולד הוא להציע כרטיסי מתנה פיזיים, דיגיטליים או אלקטרוניים כדי שהקונים יוכלו למסור אותם לאהובים.

ערכות מתנה לחג המולד קיימות זמן מה

אך הן לא ייעלמו בקרוב. ערכות מתנה עולות פחות ממה שאנשים קונים ומכילות מוצרים שאנשים יאהבו בהן. לא משנה אם הם קונים אותם כמתנות בפועל, ערכות מתנה הן דרך נהדרת בשבילך להגביר את המכירות שלך במהלך עונת החגים.