תפריט סגור

מתכונים טעימים ופשוטים

מתכוני ארוחת ערב מהירים וקלים אלה עם מרכיבים פשוטים ורעיונות חכמים לחיסכון בזמן הם מהירים וטעימים. שילבנו רעיונות רבים לארוחת ערב ידידותית למשפחות כדי לספק גם קטנים. מתכוני ארוחת ערב אלה קלים להכנה וניתן להכין אותם עם מרכיבים שלמים. ממתכוני פסטה מהקופסא ועד מנות עוף טעימות, כולל רעיונות פשוטים לארוחות ערב לטבחים ביתיים, הבישול בכל הרמות הינו ללא מאמץ ומובטח שיגרום לכל השולחן לחייך.

חשבו על הארוחה בתבנית אחת כמתכון פשוט מוקפץ

אבל ארוחת הערב הזו מלאת טעם. במקום לבשל מתכון מלא באצווה, פשוט הכינו את המרכיבים וצרו תפריט מרגש והתאמה מרגש שמתאחד תוך 5 דקות בלבד. אתה יכול גם להכין קדירת עוף טעימה פרוסה מראש, ותוכל לפרוס אותה לארוחה תוך כדי תנועה.
עבור מידע אודות מתכונים טעימים ופשוטים מומלץ לבדוק כאן: https://tabun.co.il

כשזה מגיע לבישול ארוחות לכל המשפחה

אני נוטה ללכת על קלאסיקות נוחות כמו קדרות, פיצות, טאקו ופאג'יטות. ארוחת ערב טובה צריכה לסובב גם סביב מרכיבים צמחיים ולהיות עמוסה בירקות. לפניכם כמה מתכוני ארוחת ערב טעימים, מהירים וקלים שתוכלו להכין תוך 30 דקות או פחות, גם אם אינכם שפים מנוסים.

אם אתה יכול להקדיש 30 דקות מזמנך לבישול ארוחת ערב

תוכל להפיק את המרב מהמתכונים הטעימים שהמשפחה שלך תאהב. אספתי 25 מהארוחות הפשוטות הטובות ביותר לחלוק עם כולכם במקום אחד. במדריך זה תוכלו למצוא ארוחות בשריות וצמחוניות, כמו גם ארוחות שהוכנו עם מרכיבים בריאים.

בכל יום

בין אם יש לך שעה לבישול או 30 דקות לבישול, המתכונים שיש לי בהישג יד מועילים. הכנת רשימת מתכונים מהירים וקלים יכולה לעזור לכם להכין את ארוחת הערב בזמן. כדי להפיק את המרב מרשימת הרעיונות הטובים ביותר לארוחת ערב, מלאים במרכיבים הטובים ביותר עבורך, זה תלוי בי לתכנן מראש ולהפוך את ארוחת הערב למשב רוח.

הכנת הארוחות מראש יכולה לעזור לך לקצר את הזמן שאתה מבלה במטבח בסוף היום

לדוגמה, שימוש בחפיסת בשר טחון לשתי ארוחות שונות יכול להפוך את ירכי העוף למספר ארוחות ערב, או שעועית משומרת למתכונים צמחוניים טעימים. הירשם לניוזלטר שלי כדי לקבל את תוכניות ארוחת הערב ורשימות הקניות שלי ועקוב אחריי בפייסבוק, באינסטגרם ובפינטרסט לקבלת המתכונים והתכנים האחרונים.

מוסיפים את פירורי הלחם הגבינים והפריכים ומבשלים 2-3 דקות תוך ערבוב מדי פעם עד לקבלת פריכות וזהובות

למנה יחידה דשנה, מקפיצים שעועית קנליני, ירקות עלים, נקניקיית עוף ורוטב מרינרה ומעליהם את הפירורים. קציצות חזיר ופיצולה מחממים מראש צלעות חזיר חומות ומקורמלות ברוטב מחבת מהיר עם יין אדום, מרק עוף ורסק עגבניות למנה עיקרית פשוטה וטעימה שמוכנה תוך 30 דקות שטוחות.

פשטידת עוף בסיר עוף רוטסרי חנות בצק עלים ועוף רוטיסרי מוכן לארוחה מספקים ארוחה מחממת המוכנה תוך 30 דקות

שמנת ועמוסה בפלפלים ובצל ניתן להכין את כל הארוחה הזו בסביבות 30 דקות. יש כמה מנות שאתה יכול לשים על העלים ולאפות, אבל בדוק את הקערה המלאה באלפרדו העוף וצ'ילדות העוף.

סלמון מזוגג דבש קנוליק

הוא אחד ממתכוני הסלמון הטובים ביותר להוסיף לסיבוב ארוחת הערב השבועי שלך. קציצות דבש-שום דביקות הן ארוחה טעימה וטעימה של 30 דקות שניתן להוסיף גם לארוחת הערב השבועית שלכם. תבנית עוף מטוגן שום ותפוחי אדמה קל להכנה וארוחה טעימה ובריאה לכל המשפחה.

מולים מאודים ברוטב עגבניות הם מנה מרשימה באיכות מסעדה שניתן להכין במהירות ובקלות תוך פחות מ -25 דקות בבית

עוף לימון קרם מהיר וקל פיקטה הארוחה הפשוטה והטעימה הזו של 30 דקות מוכנה עם חזה עוף רך, רוטב לימון בהיר וצלפים. עוף שומשום בריא ושעועית ירוקה מוקפצים עם שעועית ירוקה טרייה, גזר ופלפלים אדומים מבושלים ברוטב שומשום ג'ינג'ר חריף.

עמוסים בירקות מטוגנים פשוט

אבוקדו חריף ורוטב עגבניות, טאקו צמחוני אלה הם ארוחת ערב פשוטה עם הרבה טעם. אטריות עוף מתוקות וחריפות הן מתכון לארוחת ערב דלת פחמימות מהירה וקלה שהיא טרייה ומתובלת. המבורגרים דשנים אלה טעימים, אך הם אינם נופלים מהצורך במטבח צונן.

פסטה איטלקית עם אפונה

היא מתכון פשוט, קרמי וטעים לארוחת סיר אחד. אטריות קישואים אלו מהוות את ההשלמה המושלמת לארוחת פסטה מלאה. קילו בקר טחון יכול לשבת במקפיא במהלך הבישול ולהוסיף המון טעם ושכבות מילוי לארוחה מרגיעה וידידותית להקפאה.

לינגווין עם שרימפס ועגבנייה לינגווין בטעם שמן זית ושום

היא ארוחה פשוטה בפני עצמה, אך כשנזרקים עם רוטב עגבניות שמנמן ושרימפס מוקפץ, הוא הופך לזוכה של 25 דקות. פסטו מהיר ופשוט עם פסטה פנה מנה זו של פסטה איטלקית פשוטה וקלילה עשויה מחמישה מרכיבים בלבד ואורכה 15 דקות בלבד.

השיפוד עמוס בנתחי עוף

ירקות, גבינת חלומי ותוספת של רוטב יוגורט וטחינה. אטריות דלעת בוטנים עם פרושוטו ומרווה בעזרת ספירליזר הופכות דלעות חמאה לאטריות במנה המתוקה, המלוחה והמלאה הזו לארוחת ערב מרשימה או לארוחת יום פשוטה. פסטה ברוטב וודקה היא מנה פשוטה שהיא פשוטה ועשירה כאחד.

זהו אחד מאותם רעיונות פשוטים ומהירים לארוחת ערב שפיתחתי

כדי לבחון את יום האישה במטבח הבדיקה כדי לוודא שכל אחד מהם עמוס בטעמים ובחומרים מזינים מבלי לקחת הרבה זמן להכנה ולבישול. זה יכול לגרום לחשבון כבד עבור ארוחה כבדה כאשר אתה עומד ללכת לישון. פלטת מק וגבינה מהירה ופשוטה ושמנת עם צ'דר לבן היא ארוחה טעימה, מרגיעה, בסיר אחד, 20 דקות עם שלוש גבינות ארוזות.