תפריט סגור

מתי מתפרסם מדד תשומות הבניה

מאמר זה מתמקד בעלויות האחרונות של עלות חומרי הבנייה בארה"ב, הכלולות בנתוני מדד מחירי היצרנים שאספה הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה ופורסמו. מחיר חומרי הבנייה עלה בחודש יוני 2.8% בחודש-לחודש על פי ניתוח מדד מחירי היצרן, שפורסם היום על ידי ה- UCBL על ידי בונים וקבלנים. סטָטִיסטִיקָה. מדד המחירים לשירותי מגורים ירד באוגוסט, כאשר שולי הרווח הגולמי הנמוכים בקמעונאות חומרי בניין עלו על עליות המחירים במשלוחים, הובלות ושירותים אחרים.

מדד מחירי הבנייה והבנייה (BCPI) מודד את השינוי במחיר הבנאי לאורך זמן עבור מגוון מבנים מסחריים

מוסדיים, תעשייתיים ומגורים חדשים. מחירי הסחורות המשמשות לדיור (אנרגיה לשעבר) ירדו באוגוסט ב -0.7% ומאז לא הותאמו, על פי הדו"ח האחרון של לשכת העבודה (PPI). מדד מחירי הבנייה והבנייה (BCPI) הוא סדרה רבעונית שמודדת שינויים במחירי הזמן שחושבו על ידי קבלנים לבניית בניינים מסחריים, מוסדיים, תעשייתיים ומגורים חדשים.

מחירי הסחורות לדיור עלו במאי 2.39% לעומת שנה קודם לכן

כך עולה מניתוח נתונים של לשכת העבודה האמריקאית שפורסמה ביום שלישי. מדד מחירי היצרנים (PPI) הוא תוכנית המודדת את השינוי הממוצע במחיר המכירה שמקבלים היצרנים המקומיים לייצורם לאורך זמן. במידת האפשר, פרויקטים למגורים וללא מגורים נבחרו על ידי בחירת פרויקטי הבנייה שהושלמו בפועל אשר עלויות הבנייה ומחירי המכירה ידועים עבורם.
למידע מורחב בנושא של ביגשוט באתר גלובס ומתי מתפרסם מדד תשומות הבניה מומלץ לבדוק כאן: okifinance.com

פרסום מדד מחירי הבנייה מנותח על השוואתו עם מגמות היסטוריות

עקביות עם תוצאות של אינדיקטורים כלכליים קשורים, אירועי אקטואליה ידועים ומידע ממקורות מדד מחירים חיצוניים אחרים. ההמשכיות ההיסטורית של המדד נשמרת במידה רבה על ידי קישור בין סדרת המדדים החדשה למדדים היסטוריים דומים, אם קיימים. שני מדדי העלות העיקריים של ה- ENR הם מדד עלויות הבנייה ומדד עלויות הבנייה, המורכבים מארבעה מרכיבים: מלט, עץ, פלדה מבנית ועבודה.
עבור עוד פרטים נוספים בתחום של השקעות בנדלן נא לבקר ב- investclub.co.il

מחירי השירותים המשמשים כתשומות דיור ירדו באוגוסט ב -5.7%

התרשים שלהלן מציג את שינויי המחירים של 12 חודשים ושנה של מדדי המחירים האחרים הרלוונטיים לבניית דיור. טווח השטח מחושב על בסיס התפתחות המחיר של העלויות השונות של הרכיבים והמוצרים שהתממשו (או במקרה של פרויקטים של הנדסה אזרחית בהקמה).

למרות עליית המשלוח הגואה

מחסור בכוח העבודה והפרעות בשרשרת האספקה העולמית, מחירי חומרי הבנייה ממשיכים לעלות. למרות מחירי החומרים הממריאים, הבונים צופים כי המכירות יעלו במהלך ששת החודשים הקרובים, על פי מדד אמון הבנייה של ABC שפורסם ביום שלישי. נראה כי מדד עלויות הבנייה של טרנר לבניינים שאינם למגורים גדל בשנת 2020, כאשר המדד עומד בממוצע על 2.6% בתשעת החודשים הראשונים של 2020 בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2019, כשהוא צמוד לאחרונה.

למרות ירידות חודשיות

מחירי חומרי הבניין עדיין גבוהים ב -12.3% לעומת תחילת 2021. מדד עלויות הבנייה של טרנר לבניינים לא למגורים עמד בממוצע על 111.79 דולר לרבעון הראשון, הרבעון השני והרבעון השלישי, גבוה ב -2% מהממוצע עבור אותו חודש בשנת 2019 וגבוה ב -2% מהממוצע לשנת 2019 ($ 11.56). ככל שהביקוש למבנים שאינם למגורים יורד, מחירי הפלדה צפויים לעלות ואז לרדת.

הירידה במדד נובעת בעיקר מירידת מחירי העצים

עלויות התשומות החומריות לשנת 2020 והאינפלציה הלא למגורים לשנת 2020 נותרו נמוכות, אך הושפעו מירידה בשוליים, ירידה בהתחלות בנייה חדשות וירידה של 2.4% במכרזים חדשים. מדד הביקוש הסופי (לעיל) משקף את המחירים שמשלמים בעלי פרויקטים של בנייה.

מחירי חומרי ENR יפורסמו בדף כלכלת הבנייה של המגזין בחודשים הקרובים

לתקופה זו, מדדי המחירים השונים של הנדסה אזרחית נותרים זמניים, בהתאם לשיעורי השכר של CAO על משא ומתן לענף הבנייה, שהם רחוקים מלהיות בטוחים. הקוראים יכולים לחשב את מדד ENRS על ידי הכפלת המחירים שפורסמו בשכר, עם המשקלים המתאימים המופיעים בטבלה להלן, וסיכום התוצאות.

האיגוד הלאומי של בוני בתים מדווח כי עלות העץ העלתה את מחירם של בתים צמודי קרקע חדשים בממוצע של 35,872 $

מדד ENR מודד כמה עולה לקנות חבילת סחורות היפותטית ומשווה אותה לשנת הבסיס. בתקווה לזכות בחוזה במהירות, הקבלנים ישמרו על מחירי ההצעות שלהם נמוכים, גם אם העלויות שלהם יעלו.

משרד הכלכלה החליט להגיש את החישובים למערכת הרמונית של גורמי הבנייה וסטטיסטיקת העלויות של אוסטריה. עדכון הוצאות הבנייה בשנת 2021 (8 /2 /21) (ראה סעיף על משרות).