תפריט סגור

מסעדה מומלצת וטעימה

בין טנדר האוכל של OG, חנות הלבנים הראשונה שלהם בפארק סיטי, והמיקום החדש יחסית שלהם בסולט לייק סיטי ב-9th South City Center, תמיד יש דרך לתקן לובסטר אם תמצא כזה באזור. בין אם אתם משתוקקים לקלאסיקה דרומית ובין אם אתם רוצים לטעום מאוכל הנשמה הקאריבי הטוב ביותר בכל צפון קרולינה, המקומות האלה סיכסו אתכם. אחרי הכל, אם אתם מחפשים ארוחת צהריים מיוחדת במינה בסנטה פה, תגישו לכם אותה במסעדות למטה.

מדריך זה למסעדות הטובות ביותר של סנטה פה כולל ארוחות יוקרתיות וגם מזדמנות

ממסעדות ביתיות בניו מקסיקו בהשפעת פואבלו ועד לאתרי נופש יוקרתיים. וכמו כל מדריכי המסעדות שלנו, אנחנו אוהבים להדגיש מסעדות שמציעות את השילוב המושלם של אוכל טעים וחוויות ייחודיות שתופסות את הרוח של מקום, בין אם אתם מחפשים ארוחת בוקר, צהריים או ערב.

כל אחת מהמסעדות הללו היא מקום אמיתי שבו סעדנו כמה פעמים, ניסינו כמה שיותר פריטי תפריט במהלך החודשים והשנים האחרונות. בכל רבעון, Eater LA מפרסמת מפה של 38 מסעדות מוזרות המייצגות בצורה הטובה ביותר את התרבות הקולינרית המדהימה של לוס אנג'לס.

גלה את המקומות הטובים ביותר לאכול באזור וייל

מאוכל משובח ועד לסעודה נינוחה. כל טיול לואיל צריך להיות מלווה בשפע של אוכל משובח במסעדות הטובות ביותר במרכז וייל. תהנה מאחת המסעדות שלנו או תן לנו להפנות אותך למסעדות הטובות ביותר בוויל. The Taste Of Vail – פסטיבל האוכל והיין של וייל, קולורדו – … המסעדות הטובות ביותר המשקיפות על וייל, קולורדו.

קרא 27,482 חוות דעת מטיילים של 109 מסעדות Vail וחפש לפי מטבח

מחיר, מיקום ועוד. קרא את מדריך הטיולים של Vail שנבחר בקפידה כדי לגלות את המלונות, המסעדות ומקומות הבילוי הטובים ביותר. להירגע במסעדה ב-Vail היא חוויה מרגשת מאוד.

אם אתם מתכננים להתפנק במסעדה בסולט לייק סיטי השנה, בלו ערב ב-Valters Osteria ותיהנו מכמה מהמסעדות היוקרתיות הטובות ביותר בעיר ומהמסעדות הטובות ביותר בסולט לייק סיטי.

אחרי הכל אם אתם מחפשים מסעדה משובחת בסנטה פה

טרה היא המסעדה בשבילכם. אם קרדינל הוא מוסד הבשר האקזוטי הרגיל שלכם, Gamekeeper הוא אתר חובה לחובבי הרפתקאות. המסעדה עצמה נהדרת והשילוב של אוכל נהדר ואווירה הופך אותה למקום המושלם לדייט, אירוע מיוחד או כל אירוע אחר לאכול באחת המסעדות המשובחות של סולט לייק סיטי. בר הארט דקו הוותיק עם משקאות חריפים לבנוניים, יינות ובירות הוא מקום נהדר לאכול ולשתות בלילה עמוס במסעדה. למידע נוסף היכנסו לאתר https://restaurant-stars.co.il/

מסעדה זו לארוחת ערב בלבד משלבת יצירתיות וחדשנות עם תפריט שולחן שף המשתנה מדי שבוע

התפריט מציע ארוחה נוחה ומסבירת פנים, המחולקת ל-Slightly Warm, Green Side, Lighter Side, Our Best Side ו-Extra Glass, כולל מרקים, סלטים וכריכים. מסעדת בון המענגת ממוקמת בלב העיר ומגישה אוכל בריא וטרי. אני יודע שאנחנו מדברים על מסעדות בבון, אבל Wonder in Valle Crucis (חורשת הסוכר) היא המקום שבו תמצאו כמה מהמטבחים הטעימים ביותר באיי האפלצ'ים.

חבר'ה, יש סיבה למה קראתי למקום הזה המסעדה החדשה הטובה ביותר של אמריקה. אם אתה אוהב את מסעדת בון זו כמונו, אתה תאהב את המתכונים של השף רנה באומנס ב-FARM Danl Boone Inn זה אחת המסעדות הקלאסיות המדוברות ביותר בצפון קרוליינה, לא רק בון.

מדור ה- Travel Well שזכה לשבחים הביקורתיים מספק מדריכי פנים למסעדות הטובות ביותר בערים המגניבות של אמריקה

מהונולולו ועד ניו יורק ומעבר לה. מסעדות שחובה לראות המשפחה שלי תיסע בעוד כמה חודשים ואנו מקווים לקבל מידע לגבי המסעדות הטובות ביותר ליד וייל ואבון.

ברוכים הבאים ל-Zaytoons

מסעדת גורמה מזרח תיכונית באזור ברוקלין, ניו יורק. Zaytoons ניו יורק סיטי; זיתונס, ברוקלין; קבל תפריטים, ביקורות, מידע ליצירת קשר, מיקום, מספר טלפון, מפות ועוד עבור מסעדת Zaytoons ב-Zomato, המגישה מאכלים מהמטבח המזרח תיכוני.

אנחנו מצפים בקוצר רוח | עיין בתפריטים מקוונים ב-Zaytoons Bistro ובמסעדות אחרות בווסט הרטפורד

CT. או הזמינו שולחן עכשיו באחת מ-34534 מסעדות הגורמה שלנו בווסט הרטפורד. צפו בתפריטי מסעדות, ביקורות, דירוגים, מספרי טלפון, כתובות, שעות פתיחה, תמונות ומפות.

הקפד לנסות את המסעדות בסנטה ברברה

כל כך הרבה מסעדות, כל כך מעט זמן. והישארו מעודכנים לגיליון אוקטובר 2021 של אטלנטה בזמן שאנו משחררים רשימה חדשה לגמרי של המסעדות החדשות הטובות ביותר באטלנטה. כשהתכוננתי לחצות את הארץ, התרגשתי ממה שתביא לנו 2022 מבחינת מסעדות. להמלצות נוספות היכנסו לאתר https://mapu-rest.co.il/

כשהשף אשלי כריסטנסן פתח את מסעדת Death & Taxes החמישית שלו עם 60 מושבים ב-2015 במרכז ראלי

החדשות עוררו הרבה באז ובסופו של דבר הגיעו לחמישייה הראשונה של הפיינליסטים הטובים ביותר. יסודות בירד חדשים. ללא ספק המסעדה המפורסמת ביותר בסצנה הקולינרית הצומחת במהירות בעיר אוקס, לשפית אשלי כריסטנסן בריכות דינר יש קסם רטרו-שיק יחד עם אחת ממנות המק אנד גבינה המפורסמות ביותר באמריקה (מעל 15,000, אחת לכל שולחן כמעט) … -למכור כל שנה).

למסעדה המקסיקנית הזו יש תפריט ענק להתאים (שתי מסעדות בטווח של חצי מייל אחת מהשנייה #word)

ללא ספק אחת הארוחות הטובות ביותר בסולט לייק סיטי. La Choza היא מסעדה שותפה של מלון Shed, ציון דרך מקומי במרכז העיר סנטה פה. הגיעה בסוף קיץ 2019, זו הייתה אחת ממסעדות פירות הים החדשות הטובות ביותר בכל הארץ.

אל פארול

הידוע בתור "הבר והמסעדה האייקוניים וההיסטוריים ביותר בסנטה פאס", הוא המקום המושלם לחטוף בו משהו בזמן הליכה לאורך קניון רואד. Mountain Standard היא מסעדה בסגנון טברנה בה תוכלו לסעוד בחוץ. La Tour נחשבת למסעדה הצרפתית המשובחת ביותר ב-Vail, לה טור עומדת ומתעלה על המוניטין שלה.

כאשר הבעלים מרי לו ווטן פתחה מסעדה ברחוב צדדי

באותה תקופה זו הייתה אחת מארבע או חמש מסעדות במרכז ראלי. בתוך אולם המזון מרקט ליין בלואר איסט סייד של מנהטן, המקום הראשון שתקבלו בברכה כשיורדים במדרגות למפלס התחתון היה ה-Essex Pearl, שוק דגים ומסעדה שהתבשלו היישר ממרחצאות הכניסה. מסעדה אופנתית המגישה ארוחות המיועדות לשיתוף, מלצרי ORO מביאים אוכל לשולחן בכל עת במהלך הארוחות, ומוודאים שהאוכל תמיד על השולחן.

Bombay House לא רק מגיש כמה מהאוכל ההודי הטוב ביותר בסולט לייק סיטי, אלא שהאוכל במסעדה שלהם טעים לא פחות מארוחה בבית.