תפריט סגור

מנטליסט בחירה בטוחה לאירוע שלך!

 מהו מנטליסט ואיך זה עובד?

מנטליסט הוא משחק של מנטליזם. זוהי "הופעה שבה מופיע המבצע קורא את מחשבותיו של חבר הקהל".

המבצע יתחיל בבקשת מתנדבים מהקהל ולאחר מכן יבקש מהם לרשום את שמם על פיסת נייר. לאחר מכן הוא מבקש מהם לחשוב על השיר, הצבע והאוכל האהובים עליהם. לאחר מכן, הוא יבקש מהם לכסות את תשובותיהם כדי שאף אחד לא יוכל לראות אותן. לאחר מכן, הוא יוציא את חפיסת הקלפים שלו ויערבב אותה תוך כדי התבוננות בגיליון התשובות של חבר הקהל. לבסוף, הוא יהפוך את הקלפים בזה אחר זה עד שיתאימו לתשובות שנכתבו.

מנטליסטים הם בחירה בטוחה לכל אירוע או מסיבה מכיוון שהם משעשעים ואינטראקטיביים ללא כל סוג

מנטליסט הוא איש ראווה המתמחה באמנות המנטליזם. הוא משתמש בכישוריו כדי לקרוא את מחשבות הקהל שלו ולגרום להם להאמין שהוא יכול לחזות את מחשבותיהם ויודע את כל הסודות שלהם.

הוא גם בדרן שיבדר את האורחים שלך עם מגוון של טריקים, אשליות וטכניקות קריאת מחשבות.

מנטליסטים פופולריים באירועי חברה, חתונות, מסיבות יום הולדת, גיוסי כספים או כל אירוע אחר שבו אתם רוצים שהאורחים שלכם יהנו!

הקדמה: באמת? מנטליסט? מי הם ומה הם עושים?

מנטליסט הוא אדם שמבצע הישגים של מנטליזם. הם ידועים יותר כקורא מחשבות, מדיום או קוסם נפשי.

מנטליסטים קיימים כבר מאות שנים ושימשו כדי לבדר אנשים עם הכישורים הייחודיים והראוותניות שלהם. מנטליסטים ניתן למצוא בכל אירוע – החל ממסיבות יום הולדת ועד לאירועי חברה, הם שם כדי להיות חיי המסיבה!

מנטליסטים יכולים לעשות הכל, החל מנחש על מה אתה חושב, ועד לניחוש גילך או הצבע האהוב עליך. מנטליסטים תמיד מחפשים דרכים חדשות למשוך את הקהל שלהם ולגרום להם להרגיש שגם הם באקט!

מנטליסטים הם בדרנים שמרוויחים כסף על ידי ביצוע אמנות המנטליזם. מנטליזם הוא התרגול של שימוש במוחו כדי לבצע הישגים שנראים יוצאי דופן ובלתי מוסברים. מנטליסט ישתמש בדרך כלל בשילוב של היפנוזה, קריאה קרה וטכניקות אחרות כדי לשכנע את חברי הקהל שהוא או היא בעלי כוחות על-נורמליים.

חלק זה ידבר על מה שמנטליסט עושה עבור אירוע, מדוע הם בחירה טובה עבור האירוע שלך, ומקרי השימוש בהם.

שלוש סיבות מדוע מנטליסט הוא הבידור האידיאלי לכל אירוע

אמן חושים הוא בחירה בטוחה כי הם לא קוסמים. הם משתמשים ביכולות המנטליות שלהם כדי ליצור הופעה משעשעת לקהל.

מנטליסטים מתאימים לכל אירוע, ללא קשר לגיל ומין. הסיבה לכך היא שהם לא מסתמכים על תעלולי יד, אלא על היכולות המנטליות שלהם כדי לבדר את הקהל.

מנטליסט יכול לשמש כאקט הראשי או כאקט פתיחה למבצעים אחרים באירוע שלכם. הם יכולים לשמש גם כדרך לגרום לאנשים להתרגש מהאירוע שלך ולהכיר להם את המותג שלך באמצעות בידור מהנה ואינטראקטיבי.

Mentalist הוא הבידור הטוב ביותר לאירועים לכל אירוע. להלן שלוש סיבות לכך:

– מנטליסט היא הבחירה הבטוחה ביותר מכיוון שהם לא צריכים להיות נוכחים פיזית באירוע שלכם.

– מנטליסט יכול להופיע בכל זמן ובכל מקום, כך שהם תמיד זמינים!

– Mentalist יכול לעזור לך ליצור חוויה בלתי נשכחת יותר עבור האורחים שלך על ידי כך שהם מרגישים שהם חלק מהמעשה.