תפריט סגור

מטבע קריפטו פאי

בהתעלם מאזהרות מומחים לגבי הונאות קודמות, אלפי ויטנאמים נמשכו לקריפטו חדש בשם Pi. ב- 2 במרץ רשת Pi, שפותחה על ידי שני דוקטורנטים מאוניברסיטת סטנפורד, הייתה האפליקציה ה -22 שהורדה ביותר בווייטנאם ב- iOS. משתמשים רבים הזמינו אחרים להוריד את ממשק המשתמש של הרשת ולכרות מטבעות בכמה לחיצות בלבד.

רשת פי

שלכאורה פותחה על ידי שני דוקטורנטים מאוניברסיטת סטנפורד, מכילה דף מעריצים בפייסבוק מאז ה -19 בפברואר, שלדבריה הגיע ליותר מ -13 מיליון משתמשים. "Pi הוא מטבע דיגיטלי חדש שפותח על ידי דוקטורנטים באוניברסיטת סטנפורד ומונה 10 מיליון חברים. Pi הוא המטבע החדש עבור אנשים רגילים שתוכלו לכרות ולהרוויח באמצעות הטלפון הנייד שלך.
למידע נוסף אודות מטבע קריפטו פאי יש לגשת לאתר https://bigshotnews.net/category/קריפטו/

ה- cryptocurrency Pi

הוא המטבע הראשון. שניתן לכרות באמצעות סמארטפון. Pi, שנוסדה על ידי שני דוקטורנטים בסטנפורד, היא אפליקציה שמאפשרת למשתמשים לכרות מטבעות Pi עבור אנשים רבים יותר שהם מזמינים. כאחד המטבעות הקריפטוגרפיים המובילים בימינו הדורשים מעבדים חזקים לכרות מטבעות חדשים, הפוטנציאל משתמשי Pi שנכרייו עם הטלפונים שלהם גררו עניין.

קצב ההשפלה יכול לבוא לידי ביטוי כמשוואה עם הקבוע המתמטי p = 3.14

קצב ההשפלה הנוכחי. לאורך זמן קצב בסיס הכרייה הוא כמחצית מהזמן מספר המשתמשים הפעילים גדל בפקטור 10 (ראה תרשים למטה). קצב הכרייה יורד ל 0 ברגע שהרשת מגיעה למספר מסוים של משתמשים.

בהתבסס על קצב הכרייה של הביטקוין, המאמצים המוקדמים יכולים להרוויח מטבעות נוספים לשעה על ידי הצטרפות. מטבע Pi באפליקציה שלי בשם You Pioneer יכול להרוויח 0.8 PIE / שעה במהירות זו, וכשהוא יגיע למיליון דולר, השיעור יחלוף.

שלא כמו מטבעות קריפטוגרפיים חדשים רבים

ניתן לכרות את Pi לזמן מוגבל בלבד, ותכנית הכרייה תסתיים עבור חברים חדשים כאשר בסיס המשתמשים יגיע ל -10 מיליון חלוצים. משתמשים קיימים כמובן עדיין יוכלו למכרות, אך במחיר מופחת, ובידך להצטרף. לאחר 10 מיליון (או 100 מיליון) משתמשים, רשת פי תפסיק לקבל חברים חדשים ולטבע מטבעות.

הדרך הטובה ביותר להצטרף לרשת Pi היא להוריד ולהתקין את האפליקציה בטלפון שלך. זה מושג מעניין וזה פשוט מזמין, מה שאומר שהוא ירחיב את הרשת והקהילה שלה.

אין הוכחות קונקרטיות לכך שהאפליקציה תחדור לקווי הקווי

אך יש רשימה של דרכים להגדיל את הערך. משתמשים מחזיקים באפליקציה בתקווה להמיר את המטבעות הווירטואליים שלהם לערך בפועל, והאפליקציה עובדת על מערכת מכירה ישירה ושיווק שותפים שמבטיחה תגמולים עתידיים למשתמשים ומביאה משתמשים חדשים. עם זאת, אין מידע ישיר המצביע על כך שזה לא יקרה, ומספר המשתמשים ממשיך לגדול.

מצאנו שהוא דומה לשיווק רב-רמות

אלא שהוא כולל מכירות ישירות, מה שמגדיל את היתרונות הפוטנציאליים עבור משתמשים מוקדמים. משתמשים משקיעים זמן ומאמץ נוסף כדי למשוך משתמשים חדשים, כמו עשרות משתמשים שמוסיפים את הקוד שלהם בתגובות למאמר זה.

רשת Pi כורסת מטבעות קריפטוגרפיים בטלפון שלך באמצעות כוח סוללה ונתונים ואינה מצריכה חיבור לאינטרנט

לטענתה, משתמשים יכולים לכרות את המטבע שלהם באמצעות אפליקציה סלולרית מבלי לרוקן את הסוללה של הטלפון שלהם. כמו כל תוכנית מחשב מורכבת, הרשת משתמשת בסדרת תיאומים כדי להחליף נתונים ולאמת עסקאות.

האפליקציה טוענת להציע למשתמשים את ההזדמנות להגביר את שיעור המכרות שלהם על ידי הזמנת חברים ובני משפחה להצטרף לפרויקט. על פי אתר הפרויקט, חברים מוקדמים ברשת יכולים למוקש בקצב גבוה יותר מאלו שעוקבים אחריהם.

רשת פי טוענת כי מדובר בפרויקט ארוך טווח שהצלחתו תלויה בתרומות הקולקטיביות של חבריה. הפרויקט נועד לעזור לאנשים לתפוס נתח גדול יותר מהערך הכלכלי שמגיע כעת לבנקים, ענקיות טכנולוגיה כמו פייסבוק ואמזון ומתווכים אחרים.

אנחנו עדיין בשלבים המוקדמים של טכנולוגיית הבלוקצ'יין

ומטבע הרשת של פי מקווה להתבלט מהשדה הצפוף. Pi Coin נמצא כעת במצב בטא, והחברה שואפת להוסיף משתמשים וצמתים לרשת מפה לאוזן. משתמשים המעוניינים לפתח Pi יכולים להוריד את האפליקציה Pi (זמינה בחנות Google) ולבצע הוראות פשוטות בכדי להתחיל בכרייה על ידי השלמת משימות בסיסיות מדי יום.

החל משנת 2019

Pi Coin יהיה זמין רק לכורי פי שאספו את המאמצים של למעלה מ -10 מיליון משתמשים. משתמשי ביטקוין יכולים להרוויח Pi Coin בתעריף שעתי באמצעות הורדות של אפליקציות לנייד. בעתיד, Pi Coin יאפשר לקהילה גדולה יותר של כורי פי לגשת לחוזי Pi Smart המחוברים לאת'ריום.

יש לה מעל 70,000 עוקבים ב- Bihu, פלטפורמה חברתית סינית, ולמעלה מ- 60,000 עוקבים בטלגרם, בלמעלה ממאה מדינות. הוא תומך ב- 256 רשתות ילדים ב- Testnet 1.0 עם 1064 צמתים.

ה- Pi אינו משפיע על ביצועי הטלפון שלך

אינו מרוקן את הסוללה או משתמש ברשת שלך לצורך נתונים. הזמן והנתונים של המשתמשים הם יקרי ערך רק אם הם מבלים אותם ברשת Pi. סביר להניח שערכם של נתונים כאלה לא יניב עושר משמעותי ללא בסיס משתמשים גדול.

איום אפשרי נוסף

הוא שאפליקציית רשת Pi יכולה לגנוב. מידע נוסף מהמכשיר. הטלפון שלך יכול לשמש כתיק קריפטוגרפי המקושר למספר החשבון הנוכחי שלך בפייסבוק. מומחים אחרים טוענים שהאפליקציה יכולה לעבוד כמו תוכנית פירמידה בה משתמשים מצטרפים לאפליקציה על ידי הצבעה על קוד משתמש אחר. —- –