תפריט סגור

מוצרי פרסום כמתנות לעובדים

זו ההזדמנות המושלמת להעניק מתנה לעובד חדש במהלך תהליך ההעלאה שלהם, כדי שיוכלו להשתמש ולשמר מידע רב ערך. עם מלאי מחברות, קל לעובדים לתפוס את אלה שהם צריכים ולשמור על המחשבים הניידים והטלפונים שלהם בקרבת מקום לפגישות.

כשאתה נותן לעובדים שלך מסירה

תביא להם מחזיק מפתחות עם שמם, המעיל או החולצה לשימוש בעבודה, בשליחויות או בחוץ. הם לא רק יצפו למה שאתה נותן להם, אלא שהם גם יתחשבו במחשבות החברה בה הם עובדים ויזכרו אותם באירועים המיוחדים שלהם.

עובדים הם חלק חשוב מהצלחת החברה

במיוחד בזמן חג המולד, אז הראה להם את הערכתך עם מתנה לחג המולד ממותגת. חשוב לדעת שמתנות ישנות אינן חותכות אותו, לכן עליכם לבחור בגידה חשובה שתשאיר רושם מתמשך במוחם של העובדים שלכם. כדי להתחיל את המסע שלך לבחירת המוצר המושלם, עיין בעשרה המתנות המותגיות האלה לעובדים שניתן לבחור ביד.

מציאת המתנה הארגונית המושלמת לעובדים לא אמורה להיות חוויה מדהימה

עם השילוב הנכון של פונקציונליות וסגנון, מתנות המותג שלך יצדיקו הנהנות וחיוכים מעריכים, כמו גם שבחים בולטים ברשתות החברתיות. הכיר את העובדים שלך כלקוחות נאמנים עם מתנות חברה בהתאמה אישית של חברת Epromos.

אנו יוצרים מוצרים המותאמים אישית למותג שלך ומספקים לך מלאי חדשני ורענן של מתנות פרימיום מדף עבור העסק שלך

התאמה אישית של שם החברה והלוגו שלך עם מתנות בהזמנה אישית היא דרך מתחשבת לעסק שלך להראות את הערכתו. אנו מציעים פריטים מכל הענפים, כך שקל למצוא משהו לכל אירוע ולכל תקציב.

לחגים וימי נישואין לעובדים

אנו יכולים לעזור לכם למצוא את המתנה המושלמת לאירוע. האפשרויות כוללות דברים שלא ניתן להשתמש בהם למתנות יומיומיות, כך שתוכלו לסנוור ולפנק עובדים מצטיינים או לזכות בהכרה מיוחדת. ראה פתרונות מתנה לעובדים למתנות לקוחות מתנות לקוחות הן חלק חיוני בעשייה איתך כספק שירות.

ישנן דרכים רבות לחגוג עובדים

למשל באמצעות ארוחת צהריים, יום משכורת או יום פעולה כלשהו בחברה. כל אלה דרכים נהדרות להפגין הערכה, ואין להשאיר בידי הפרט להנציח את הרגע. הרעיון הוא לתגמל את העובדים על מאמציהם ולעודד אותם לעזוב את העבודה כדי שיוכלו ליהנות מזמנם במשרד.

נעליים ותפירה בהתאמה אישית יכולים להגביר את ההערכה והכרת הטוב לטווח הארוך

שכן עובדים רבים נועלים נעליים מספר פעמים בשבוע למשך שנה או יותר. המילה "swag" היא מונח סלנג למוצר פרסומי או חומר שיווקי שעליו שם חברה. פריטים בשקית swag הם לרוב בעלי אופי קידום מכירות, מכיוון שלרוב הם נושאים לוגו חברה.

בין ימי הולדת

ימי נישואין ואירועי חברה, למעסיק טוב לא נגמר המוטיבציה עבור הצוות שלו. זה תמיד רעיון טוב להראות לצוות שלך עד כמה אתה מעריך את העבודה הקשה שלהם – בכל אירוע – ומתנות קטנות ופרקטיות שעובדיך יוכלו להשתמש בהן הן הדרך המושלמת לעשות זאת.

המתנה של מתנות חברה משתנה מאוד על פני גבולות ותרבויות בינלאומיות

וסוגי המוצרים משתנים ממדינה למדינה. הענקת 32 מתנות תאגידיות אלו לעובדים חרוצים כדי לשמור על עסקיהם. מתנות אלה מתחשבות ושימושיות, וכמו מתנות ארגוניות רבות, הן לא נראות זולות.

ניתן לרכוש פריטי קידום מכירות ישירות מהחברה או מהיצרן בפועל של מוצר הקידום

המומחיות של היצרן עשויה להיות בייצור הפיזי של המוצר, אך הבאתו ללקוחות פוטנציאליים בעלי כישורים שונים היא תהליך מורכב. פריטי קידום מכירות נפוצים כוללים חולצות, [25] מכונות כתיבה בשוק, אביזרים טכניים, [7] תיקים, מחזיקי מפתחות, חוברות, סימניות ופנקסים.

האגודה למוצרי קידום מכירות של אוסטרליה (APPA) ערכה מחקר באוסטרליה ובניו זילנד

כדי להוכיח את ערכם של מוצרי קידום מכירות בענף. הצגנו אסטרטגיית פרסום חדשה למוצרי קידום מכירות בהתאמה אישית המציעה זהות מותגית במגוון רחב ייחודי, חדש ופופולרי של פריטי קידום מכירות בהתאמה אישית ובהתאמה אישית כגון כדורי לחץ, ספלים, עטים, רפידות פתקים, מיכלים ובקבוקי מים במחירים מוזלים. , מה שמקל על הפרסום לצרכים העסקיים והאישיים שלך, ובחשיפה חוזרת ונשנית, מוצרים אלה יכולים להשאיר רושם מתמשך. ספלים לקידום מכירות עם סמלי כוסות מודפסים על הבקבוק הם סימן גדול להערכה לעבודתם של העובדים שלכם ותזכורת מוצקה שהם עובדים כחברים בצוות שלכם.

פריטי קידום מכירות ומתנות ארגוניות מטפחים יחסים טובים בין צוותי IT

לקוחות ומוכרים על ידי קידום מוצרים ושירותים עסקיים. ניתן לקשור פריטי מתנה למבצעים עונתיים, לקמפיינים ספציפיים למכירות או לפרסום, או למטרות ארגוניות המנחות לקוחות למוצרים או שירותים חדשים לייצר מכירות גבוהות יותר או עסק חדש. מותגים עסקיים, מסרים פרסומיים ופריטי קידום מכירות עשויים להיכלל גם בספרות ובהתכתבויות הכלולות במתנות ארגוניות.

בקבוקי מים רב פעמיים ואפשרויות רבות אחרות ידידותיות לסביבה זמינים גם כן. ב- Epromos יועצי העיצוב שלנו מקלים על יצירת מתנות מדהימות בהתאמה אישית ובלתי נשכחות ומשתלמות.

בנק הכוח פפלאר הוא בנק כוח רב פעמי עם ביצוע אטרקטיבי ומשטח מתכתי מתכוונן. המטען אורביט מטען קל להסתכל וטוב למותג. לא לכל עובד יש מכשיר תואם, אך מי שכן יאהב את פריט הקידום הזה.

עבור עוד מידע בנושא של מוצרי פרסום ומוצרי פרסום כמתנות לעובדים מומלץ לגלוש לאתר logogift.co.il