תפריט סגור

מה צריך לדעת על יער פאפוס

קפריסין היא אחד מיעדי הצלילה הטובים באירופה ופאפוס יכולה לספק מתחילים, מומחים וכל השאר. ניתן לצאת לחופשה רומנטית בפאפוס, המלאה במלונות יוקרה ובעלת תשתית תיירותית איכותית. פאפוס היא עיר חוף שוקקת נפלאה עם חופים יפים ומבוך של חורבות עתיקות מתפוררות ששווה לחקור. בפאפוס, אתה קרוב מספיק כדי לצאת לטיול יום לפינה המופלאה של האי.

הדרך לאקאמאס מציעה הזדמנות לרכוב על אופניים עם חיות בר

לבקר בקניון אווקאס ולרכוב על אופניים על ההרים והחופים הפראיים עם נוף מרהיב לים. אפשר גם לבלות כמה ימים בטבע: לטייל בפארק הלאומי הציורי של חצי האי Akamas בחצי האי ליד פאפוס, לטייל בין ההריסות העתיקות של קוריאן ליד לימסול, לבקר בבסיס ההר במקומות רבים כמו מנזר קוס או טירת קולוסי. על אי עתיק. אם אתם נוסעים לפאפוס עם ילדים ורוצים להתרחק מהחוף באופן זמני, לא חסר מה לעשות כאן. ניתן לשכור רכב בכל עיר בקפריסין, כולל פאפוס, לרנקה, פרוטאראס, לימסול וכו', ולבקר בנוף הטבעי ובקו החוף הטובים ביותר בקפריסין.

אם אתם מעוניינים ללמוד על הנוף הטבעי של פנים קפריסין

לכו אל היערות השופעים של פאפוס לאחד מטיולי היום הטובים ביותר בפאפוס. יער פאפוס ממוקם בחלק המזרחי של הרי הטרודוס והוא אחד המקומות הירוקים בקפריסין. ישנם מסלולי הליכה רבים למי שרוצה לחקור את הטבע. אם תרצו להתרחק מהחום, יער פאפוס הוא גם אחד המקומות המגניבים באי בגלל הגובה הרב שלו.

בסביבה הקרובה של יער פאפוס

בהרי הטרודוס, נמצאים המפלים הקלדוניים, מפלים טבעיים יפים במרחק הליכה קצר מהכפר פאנו פלאטרס. סעו פנימה למגוון וגלו את יער פאפוס, שבו כפרי כפר ומנזרים עתיקים שוכנים בין עצים ריחניים, נהרות מתפתלים ומדרונות הרים. אם אתם מחפשים להתקדם קצת יותר לטרודוס בטיול יום מפאפוס, שקול לבקר בכפר המקסים קאקופטריה, שפשוט מקסים לטייל בו ומקבל הרבה פחות תיירים מאומודוס. פאפוס יכולה להיות המטה שלך לסיור יין בחלק זה של האי.

מצפון שוכנת לאונה

שם מייצרים יינות לבנים פנטסטיים מענבי Xynisteri המקומיים. מיקום טוב לצילום תמונות, אחת מהשקיעות המרהיבות ביותר בכל ימות השנה. מיד לאחר הטיפוס לקטיקה תצעדו ביער אורנים עבות לפני שתיכנסו לכרמים של האזור בו מיוצר היין הנפלא של חבל לאונה. ליסוס מציעה גם נוף יפהפה של Poli, מפרץ Chrysochou / הים בחוף הצפוני.

זוהי רצועת חוף ציורית השוכנת מצפון לעיר פאפוס. בשעת הגאות, יוצא אי קטן ממנו יכולים המבקרים לצאת וליהנות מנוף ייחודי של חוף ניסי. ספורט מים, השכרת סירות, ברים ובתי קפה קטנים הופכים את זה ליעד אידיאלי בכל עת של השנה.

לאחר מכן תוכלו לבקר באתר הנופש ההררי פלאטרס

המציע מספר אפשרויות לארוחת צהריים ולהירגעות. חקר היער, עמק הארזים והרי הטרודוס הוא יום נהדר עם פאר ההרים והטמפרטורות הקרות ביותר ביער. בטיפוס למעלה מגיעים לפסגות אורנים מיוערות, ובחורף אפשר לעשות כאן סקי.

מלבד הרי הטרודוס

ההרים המושלגים היחידים בקפריסין, יש רכס הרים בצפון קפריסין ויער פאפוס לטיולים רגליים. לשינוי נוף, אתה תמיד יכול ללכת להרי הטרודוס. זהו רכס ההרים הגדול ביותר באי עם הנקודה הגבוהה ביותר בקפריסין – הר האולימפוס. אזור היופי המדהים הזה – במיוחד קו החוף המחוספס – מושך אליו תיירים, אופני הרים ונהגי שטח (אין כבישים ראשיים, רק דרכי עפר ושבילים). חצי האי אקאמאס והיערות של טיליריה הם ביתם של שני אזורי מדבר גדולים של האי, חצוי שבילים ומשובצים באזורי פיקניק.

ממוקם על החוף הדרום מערבי של האי

זהו גם אחד המקומות הנופיים ביותר באי. הפארק הלאומי קפריסין, חצי האי הזה ממוקם צפונית למרכז פאפוס ויש לו הרבה מה להציע למבקרים. ממוקם כשעה ו-45 דקות צפונית למרכז העיר פאפוס, המנזר היפהפה הזה, החבוי בהרי יער פאפוס, הוא אחד המדהימים באי. חלק מהקסם של המנזר נובע ממיקומו ביער פאפוס המשקיף על מדרונות הארזים והברושים.

מוקף בעצי אורן ריחניים

אזור הפיקניק Stavros tis Psokas ממוקם קרוב למפקדה של משרד היערות של פאפוס – מנזר לשעבר לדעתכם – והוא אחד המקומות היפים ביותר באי ליהנות בו. ארוחת צהריים פרסקו. ציפורת המופלון ליד תחנת היער של Stavros tis Psokas נמצאת במרחק נסיעה קצר מהעמק. ממוקם על המדרונות הצפון-מערביים של הרי הטרודוס, יער פאפוס משתרע על פני 70,000 הקטרים ​​(או 270 מיילים רבועים) מגובה פני הים ועד לפסגת הר טריפילוס (1,350 מטר). הייעור הראשי של פאפוס ממוקם במחלקת היערות של Stavros tis Psokas.

ארזים קפריסין גדלים בחמישה אזורים קטנים סמוכים של יער פאפוס

המכסים כ-700 הקטרים ​​על מדרונות סלעיים בגובה של 900 עד 1400 מטר. למרבה הצער, אוכלוסיית הארזים באיים ירדה משמעותית במהלך המאות האחרונות. בשנת 1879, מחלקת היערות נקטה באמצעי שימור כדי להגן על הארזים הקפריסין.

אם אתה מתעניין במערכת האקולוגית של קפריסין

אתה יכול גם לבקר את בעלי החיים, החי והצומח המקומיים. לאטרקציות שחובה לראות בצפון קפריסין, התחילו עם חורבות העיר העתיקה סלמיס. למרות שכמעט ולא הייתה לי הזדמנות לפגוש אלים במהלך המסע שלי, הייתי נחוש למצוא את האי הזה כקבוצה הנצחית ביותר במסע שלי דרך הרי הטרודוס ויער פאפוס העצום בחלק המערבי של המדינה. כשתראו את אוסף המטבעות שהוטבעו בפאפוס לפני אלפי שנים, תבינו באמת היכן הוא נמצא.

פאפוס הייתה מקום הולדתה המיתולוגי של אפרודיטה

אז אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהרבה ארכיאולוגיה עתיקה תעמוד על הפרק בעיר הזאת במערב קפריסין. בחודש דצמבר שורר בפאפוס חורף ים תיכוני אמיתי, כאשר עיירת הנופש צוללת לתוך עונת שפל מנומנמת – יש מעט מאוד תיירים, וכמה מקומות נמצאים בקרבת מקום. כן, ביקור בקפריסין החודש מושלם לשבוע סקי בהרי הטרודוס ולטיולים שונים שלא תמיד זמינים בקיץ בגלל טמפרטורות גבוהות ותורים.