תפריט סגור

מה זה מס שבח

בשבועות האחרונים זיכוי מס הכנסה (EITC), המספק לנישומים בעלי הכנסה נמוכה זיכוי מס להחזר שמגדיל בשלב מסוים בשכרם, משך תשומת לב דו-מפלגתית על יכולתו לעודד עבודה. זה לא משאיר מעט מקום לוויכוח על הנזק שהפחתות המס והנזק הנוסף שייגרמו בעתיד.

מהדר הרשימה רוברט ווטס מציין כי עשירי העל לעיתים קרובות מתבאסים על כך שלא שילמו את חלקם ההוגן במסים והשתמשו בכל אמצעי הימנעות המס העומדים לרשותם

אם נכון, סכום הכסף העולה הזורם למקלטי מס צריך להיות מלווה בשיעורי מס גבוהים יותר וזרמים מהארץ. ואם מדינות בעלות מס גבוה רוצות עמידה טובה יותר, עליהן לתקן את מערכות המס שלהן, במקום לנסות למסור את ריבונותן הפיסקלית למדינות אחרות ולהפוך לווסלים לגובי המס.

הכלכלה

המאופיינת בשימוש במיסים, היא המגדילה את ההכנסות, ולא להפך. אמנם אנשי הדת עשויים להיות שכירים למטרות מס הכנסה פדרליות, אך הם גם עצמאיים למטרות ביטוח לאומי. W-2 מסופקים לאנשי דת ונשלחים למס הכנסה כדי לוודא אם איש הדת נחשב שכיר מטעמי הכנסה או מס. מגישי מס יכולים להשתמש בגילוי מס הכנסה כדי להעריך אם אדם הוא "עובד" או "לא עובד", אך מכיוון שההפרשה נעשית על ידי מס הכנסה, אנשי הדת אינם חייבים להיות בעלי מעמד של פטור ממס במסגרת שירות ההכנסה הפנימית או כל אחר. חוק פדרלי.

הוראה זו לא תשנה את סכום מס השכר ותנוהל בהתאם להוראה לפטור ממס שכר

גופים דתיים יצהירו על סכום זה בחשבונות ה- W-2 שלהם מבלי שיעכבו מסי הכנסה נוספים. זו הפחתת מס עבור מעמד הביניים, מכיוון שהעשירים משלמים כמעט את כל מס ההכנסה הפדרלי. מי שמזלו להיכנס לרשימת המסים מבלי לשלם מס, עושה בדיוק את מה שכולם עושים: לשלם מס.

ובכל זאת הם דחפו קיצוץ מס למעמד הביניים, אך לא ל -1% העליונים במדרגת מס הכנסה.

בכל מקרה

הרעיון שיש כמות עצומה של מיסים שלא שולמו הוא אחד מכמה מיתוסים שהופצו על ידי מתנגדי תחרות מיסים. אחד המיתוסים הגרועים ביותר הוא ששיעורי המס הנמוכים מפחיתים את המסים על הסמכות, ומשמעות הדבר היא שפוליטיקאים צריכים להעלות מסים אחרים על מנת להשלים את ההבדל.

תומכי תרמית זו טוענים לעתים קרובות שמשלמי המסים יכולים לעשות כל דבר רוצה מעמד תחת 501 (ג) (3)

מכיוון שכנסיות מוגדרות במפורש ככנסיות בדיני המס ובבתי המשפט. בדרך כלל משתמשים בשילוב של מאפיינים, עובדות ונסיבות כדי לקבוע אם ארגון הוא כנסייה לצורכי מס. איפה זה נשאלת השאלה, מס הכנסה שוקל את הגורמים הבאים כדי לקבוע אם הארגונים הם גופים פדרליים לצורכי מס. אם הכנסייה ממלאת את חמשת הקריטריונים הנ"ל, היא נחשבת לנטולת מס.

למרות שכנסיות בדרך כלל פטורות ממס הכנסה

הם רשאים לנכות מס שכר משכר עובדיהם. אם גוף דתי בוחר בפטור בזמן, ניתן להתייחס לעובדיו כאל עצמאים, אך על העובדים לשלם את "מס ההעסקה העצמאית" לשלם מס משוער. כנסייה המנהלת באופן קבוע פעילויות עסקיות שאין לה שום קשר למשימה הדתית שלה צריכה בדרך כלל לשלם מס הכנסה על מה שהיא מרוויחה.

כללי המס 2004-27 מבהירים כי אין לשלם מיסים להשתמש בחברות או בבעלות היחידה בכדי להסתיר הכנסות או נכסים ולהתחמק ממס הכנסה

על כנסיות ועמותות אחרות לשלם מס הכנסה על כל ההכנסות, כלומר על הכנסות מפעילות עסקית, ולא רק מפעילות דתית.

עם זאת

ההגדרה הערפילית של "כנסייה" הביאה להתעללויות שזכו לחברות למוניטין של רמאים, מעלימי מס ומתעללים בבעלותם הבלעדית. הונאה כזו, "סוליית היחיד התאגידית" גררה את זעמם של משרד המשפטים האמריקני ומס הכנסה, כמו גם את איחוד חופש האזרחים האמריקני. חשוב להבחין בין כנסיות וארגונים דתיים אחרים, שכן הראשונים מקבלים הסדרי מיסים מיוחדים, במיוחד עבור עובדיהם שאינם משרדים. מוסדות דת מחויבים לנכות מס הכנסה משכרם של עובדים שאינם פקידותיים, בדיוק כמו כל מעסיק אחר. מאמר זה בוחן את הפוטנציאל לדיווחי הונאה על ידי מקומות פולחן במסגרת חוק השימוש והניהול במקרקעין דתיים (RMLMA) משנת 1986.

חשוב גם להבין את מגבלות הפטור ממס

גם אם הם מוכרים על ידי מס הכנסה. רק הכנסות מסוימות פטורות ממס הכנסה ופטורים אלה הם אוטומטיים. אם ארגון מוכר ככנסייה, אינך צריך להגיש בקשה לשירות ההכנסה הפנימי (IRS) לקבלת פטור ממס כדי לקבל אותו. אף על פי כן, כפי שנראה בקרוב, לארגון עשויות להיות חובות דיווח משמעותיות ומס. מס הכנסה אמנם מסווג את הארגונים ככנסיות, אך הם יכולים ליהנות ממספר הטבות מס אחרות, כגון היכולת לבקש ולהגיש טופסי גילוי שנתיים מסוימים, אך רק עבור סוגי הכנסה מסוימים.

עבור עוד פרטים מורחבים על מה זה מס שבח ניתן לגשת לאתר tax4me.co.il