תפריט סגור

מה הן שקיות זיפלוק

כדי להיות בצד הבטוח, הימנע משמות מותגים ומשקיות פלסטיק גנריות העשויות מפוליוויניל כלוריד (PVC). לדוגמא, באתר Ziploc נכתב כי התיקים שלהם הם BPA ונטולי דיוקסין, כימיקלים שרוב האנשים אינם משתמשים בפלסטיק. יש להקפיד תמיד על תוויות והוראות, ויש להשתמש בביטחון במותג המוצר "Ziploc (r)".

מחקר קטן באתר החברה יגיד לך כיצד מייצרים את התיקים האלה

שמות נפוצים לשקיות אלה הם שקיות חטיפים, שקיות אחסון מזון ושקיות כריך. אמנם אנו מכנים אותם לעתים קרובות רוכסנים, אך ישנם מותגים רבים אחרים של תיקים המשרתים את אותה מטרה וניתנים למיחזור.

שקיות Ziploc הן מוצר חד פעמי שניתן לעשות בו שימוש חוזר

אך יש לנקות ולתחזק אותן, לדברי בנט. בנט לא מאמין שתהליך זה משמש אנשים רבים מכיוון שלעתים קרובות הם נראים ומפורסמים כמוצר חד פעמי נוח. זיפלוק רואה בשקיות איטום עצמי מועמד למיחזור.

מרכזי מחזור וחנויות קמעונאיות מקבלים שקיות אלה למיחזור

רבים לוקחים שקיות ניקוי יבש, לחם ומייצרים שקיות מסופרמרקטים. סניפי מיחזור לסרטי פלסטיק מקבלים שקיות מזון קפוא, שקיות סלט ותערובת, ניילון נצמד ו, אתה יודע, שקיות סנדוויץ 'מפלסטיק.

אם תחליט לקנות שקית כריך מפלסטיק

אתה עלול להרגיש קצת אשם כשאתה קונה פריט פלסטיק חד פעמי. חברות המייצרות שקיות סנדוויץ 'מפלסטיק אינן מייצרות, לרוב, במטרה להשתמש בהן מחדש. עם זאת, כאשר אתה קונה אותם, עדיף להיפטר מהם בצורה ידידותית לסביבה.

ניתן למנות אותם תחת שמות שונים כגון שקיות כריכים

שקיות מקפיא, שקיות חטיפים ואפילו מותגים כמו Ziploc, אך אנו יודעים כי אתה מדבר על שקיות פלסטיק רב פעמיות וניתנות לשימוש חוזר. תיק Stasher הוא שקית מזון רב פעמית העשויה סיליקון 100%, הניתנת לסגירה ומיועדת לשימוש חוזר. בפעם הבאה שתגיע אל רוכסן לאחסון שאריות החטיפים שלך, אתה עשוי לתהות אם זה תיק אטום. חותם הרוכסן הייחודי ממזער את כמות האוויר שיכולה לחלחל לתיק ושומר על האוכל שלך בפנים. המשך לקרוא כאשר אנו בוחנים מקרוב את הטכנולוגיה שמאחורי שקיות ה- Zip-Loc. זה הרוכסן שמייצר תיק לסגירה חוזרת, אבל מהנדסי הרוכסן לקחו עידנים למסמר את העיצוב שנמצא בשימוש עד היום. הרעיון נבדק לראשונה עם דגמי CAD, ששימשו לייצור תבנית הרוכסן מלוחות פלדה.

תיק ה- Ziploc Evolve ארוז על קרטון ממוחזר

טכניקה המשמשת להגברת הגנת העץ. היא משתמשת ב 35% פחות פלסטיק מאשר שקיות רוכסן קונבנציונאליות והיא מיוצרת עם אנרגיית רוח, מקור אנרגיה מתחדשת. תוכלו למצוא גם כיסי ZiplOC עם תחתית נשלפת המאפשרים להוסיף מצרכים גדולים וכבדים יותר.

Ziploc

הוא מותג של שקיות רוכסן ומיכלים רב פעמיים שפותחו, נבדקו ושווקו בשנת 1968 על ידי חברת Dow Chemical והופקו על ידי Sons של SC Johnson. המונח "זיפלוק" מוגן בחוק הסימנים המסחריים ומשמש כשם עצם ושם תואר. תיקי Ziploc זמינים בגדלים שונים ומשמשים במוצרים שונים.

בשנת 1951 הוקמה חברה בשם FlexiGrip, Inc. לפיתוח ומכירה של רוכסן פלסטיק באותו שם. כאשר נוסדו המותגים FlexiGRIP, Minigrip, Zippak ו- Dow הנוכחיים, קיבל המותג Dow למעלה מ -300 פטנטים על רוכסני פלסטיק, שקיות רוכסות, שיטות ומכונות לייצורם.

המונח "שקית Ziploc" הפך למונח כללי לשקיות איטום עצמי המשמשות לאחסון מזון ופריטים אחרים

שמות נפוצים אחרים לשקיות אלה הם שקיות סנדוויץ ', שקיות חטיפים, שקיות פלסטיק הניתנות לסגירה חוזרת, שקיות אחסון מזון וכו' שקיות ה- Ziploc (r) המשומשות שלך נקיות ויבשות ומגיעות לאותה פח כמו שקיות פלסטיק. זה אומר שהחלק הקשה ביותר במיחזור שקיות עם רוכסן הוא להזכיר לילדיכם להביא את ארוחות הצהריים הריקות שלהם. Ziploc הוא שם המותג של שקיות פלסטיק ומוצרים רבים אחרים של SC Johnson. חשוב להקפיד על הנחיות הקהילה למיחזור הסרט: ניתן למחזר שקיות זיפוק ושקיות כריכים אחרות יחד עם סוגים אחרים של סרט פלסטיק, כולל שקיות קניות, שקיות ושקיות נקיות כימית. גם אם נזרקים רק 500 שקיות ניילון, עדיין מדובר בכמות אדירה של פלסטיק שמסתיימת במזבלות ובמשרפות המקומיות.

זו תוספת קטנה

אבל היא מתבססת על מה שעשה זיפלוק מאז בורחס מדסן המציא שקיות הניתנות לסגירה חוזרת בשנות החמישים. מאז השקיעה החברה זמן וכסף אבסורדי בכדי להבין כיצד להקל על סגירת ופתיחת התיקים. גם אם יש כאלה שלוקחים את זה כמובן מאליו, יש הרבה מאוד מחקר ופיתוח בכיסים האלה.

ייצור וסילוק של שקיות Ziploc (r) מזיקים לסביבה. מחזור החיים של שקיות אלה הוא תהליך ארוך ומורכב שאינו תורם לכדור הארץ מהפקת חומרי גלם לייצור המוני, הפצה, מכירה, שימוש, הטמנה והטמנה. שימוש חוזר בשקיות ניילון כאלה מפחית מחזור זה.

סרטי פלסטיק שקופים ודקים המורכבים מפוליאתילן בצפיפות גבוהה (המכונה HDPE למחזור) [2] ופוליאתילן בצפיפות נמוכה (המכונה גם LDPE למיחזור) [4]

פוליאתילן לינארי בצפיפות נמוכה (LLDPE) המשמש בשקיות קניות עמיד וקרע. פולי מתילן בצפיפות נמוכה (LDPE), המשמש בשקיות Ziploc, הוא דק, עמיד ועמיד לנקב.

אני אוהב את הטיפ הזה להשתמש בשקיות ליטר וגלון לארוז את התלבושות של ילדיך כשאתה נוסע

אחד המועדפים עליי הוא להשתמש בשקיות מיקוד ליצירת תיקיות מתכונים, לאחסון כרטיסי מתכונים ומתכונים ששלחת ממגזינים, מודפסים באינטרנט וכו '.

אם אתה מצליח עם שקיות זיפלוק בתנור מיקרוגל

קל ונוח להשתמש באותה שיטה. עם זאת, לאחר בחינה מדוקדקת של הנושא, אני מאמין שמכלי קרמיקה או זכוכית חסינים במיקרוגל הם חלופה טובה יותר לשימוש במיקרוגל בשקית זיפלוק. שקיות ZiplOC בטוחות למיקרוגל, והערת היצרן מצהירה הצהרה יוצאת מהכלל.