תפריט סגור

מאיפה קונים מתנות ליולדת?

שובר פירושו שאמא יכולה לבחור מה שהיא רוצה: כנפי באפלו היישר מבאפלו מישיגן, פאי דובדבנים מפיצה נברסקה סקוור, ביצי חזיר מומופוקו מארמון המפקד, שרימפס וגריסים של ז'אק טורס, עוגיות שוקולד צ'יפס או כל זה. אם אתה מוכן לצאת לשמיים, המתנה הזו תתאים לדרכון, טלפון או כרטיס טיסה. כרטיסי מתנה ללילה טוב בקוטג 'קוטג' דירה, יורט או תפוחי אדמה מיועדים להכנת אמא, והם מתנה אידיאלית לכל מי שיש לו לוח זמנים עמוס.
למידע נוסף בנושא של מאיפה קונים מתנות ליולדת? וקלמנטינה מתנות ליולדת מומלץ לבקר באתר klemantina.com

אולי הגיע הזמן לתת לאמא קונסולת משחקים משלה

בדיוק כמו שעשתה כילדה בבית הספר עם מערכת מריו קארט שבבעלותה. לא רק שהיא תמהר על פני בווסר בזמן שהיא משחקת את הפוקימון החדש, היא גם תחזור לאבודה בתעלומת הרצח המבריקה שלה, לאוברה דין, תברח מעולמה שלה במעבר חיות וגם תרקוד לעבר.

המתנה המושלמת לאמך היא מחווה סנטימנטלית למשפחה שבנתה. בין אם אתם סובלים מהתפרצויות מזג, escapades בגיל העשרה, או קומץ אפשרויות בחייה מפוקפקות, היא ראויה לפנק ולאהוב מסביב לשעון.

הראה לאמא שלך

האישה החשובה בחייך – כמה אכפת לך מהמתנה המושלמת ליום האם. קנו במדריך המתנות ליום האמהות לרעיונות והשראה נהדרים למתנות ליום האמהות. השנה תוכלו למצוא את המתנות הטובות ביותר ליום האם לקניות אמא כיום, מטכנולוגיה מהשורה הראשונה.

אף פעם לא מוקדם לחפש את המתנה המושלמת לאמא, כי היא גברת ידידותית. כסקירת מוצרים מקצועית, הכנתי רבות מהמתנות שנכללו ברשימה זו לאורך השנים, ואני יכול לומר בכנות שהיא אהבה את כולן.

עבור כולנו

יש ים עצום של שולחנות ערבוב עצמאיים, אמבטיות בועות, קרדיגנים אופנתיים ובריכות שחייה כדי למצוא את המתנה המושלמת לאמא. בדקנו מאות מוצרים שאושרו על ידי אמא שעושים פשוט מתנות מושלמות, כמו שמיכות משוקללות לכל מי שאובססיבי למייבש השיער, והאינטרנט התפוצץ. להלן ההמלצות שלנו ל -60 מהמתנות הטובות ביותר לאמא שהיא מובטחת שתאהב.

אם אתה יכול, תוכל להשיג לאמא בקבוק יין נחמד, או שתוכל לתת לה שירות מנוי יין בכדי לתת ליין לזרום מדי חודש. אם העיצוב של אמהות טעים באלגנטיות, בחר במתנה מינימליסטית נוגעת ללב כמו שהיא מתוקה.

אמא תחשוב עליך בכל פעם שהיא תסתכל על התמונה הזו של שני פינגווינים מהום דיפו

זה קטן מספיק כדי לתלות על השולחן שלך, אבל מתוק מספיק כדי להרוויח מקום על קיר הסלון. בצורה כזו, היא תשמח לבהות בזה ולראות את עצמה כילדה מתוקה, בדיוק כמוך.

אם אמא

היא חובבת סאונות אינפרא אדום, היא תאהב את השמיכה הזו המספקת קרני אינפרא אדום לזיעה עזה ומנקה רעלים מבלי לצאת מחדרה. אם אמא שלך רוצה לעקוב אחר האימונים שלה, היא יכולה להשיג שעון חכם משלה. אם אמא שלך מאמצת את מגמות הטכנולוגיה העדכניות ביותר, תוכל לעזור לה לגלות את האובססיה הבאה שלה עם אתר הטכנולוגיה החדש שלנו. ריכזנו 41 רעיונות למתנות ייחודיות לכל סוג של אמא, החל מכלי מטבח (אם אין לה עדיין תכשיטים מגניבים) ועד המון מתנות למנוחה ורגיעה. לקבלת רעיונות נוספים, עיין במדריך שלנו למתנות ליולדת לחמות ולכל המכירות והעסקאות הגדולות ליום האם עד ה- 9. במאי.

ניסינו למצוא מתנות לכמה עשרות ארכיטיפים אמאיים ספציפיים לעורר לפחות כמה רעיונות. לחץ כאן כדי לקפוץ למתנות בסכום של 25 $, 50 $, 100 $, 200 $ ו 500 $. כל הפריטים הרשומים זמינים באמזון, ומצאנו רבים מהם שברצוני לקנות.

למי שלא יודע שזה קורה כל שנה, נראה ליום האם יש דרך להתגנב לקונים תמימים. קשה לקנות אמא ואבא כי כולנו עסוקים והימים מטושטשים תמיד.

יום האם, שחל השנה ביום ראשון, 9 במאי, יהיה כאן לפני שתדעו. בין אם אתה תורם לאמא שלך, אם לילדך או אם לאם מיוחדת בחייך, יום האם הוא הזדמנות להביע תודה על העבודה הבלתי נראית והמקוממת שנכנסת לאמהות.

אם אתה קשור בזמן

תן לה מנוי תה חודשי או כרטיס מתנה. שקול לתת לה נייטרלי או לבן שייקח אותה החוצה כשהיא נוטעת גינות או סידרות. Crocs Classic Clog, 45 דולר; הנחה של 33% או 30 דולר, "קרוקס עונה על כל הדרישות לנעל גינון", אומרת שרה גתנאס, מנהלת מרכז הגנים העירוני במרכז הגנים העירוניים, וציינה שהם שטוחים וגומי, כך שהם לעולם לא מחליקים ומחליקים.