תפריט סגור

כמה עולה פורץ מנעולים?

קבל המלצה מוצקה: אתה לא צריך מנעולן שייגרר לאט כדי להגדיל את העלויות. מנעולן יוכל לספק את אותה עבודה טובה כמו סוכנויות; עם זאת, אם הרכב שלך עדיין באחריות, מומלץ לקחת אותו לסוכנות כדי לנצל את החיסכון הללו. העסקת מנעולן רק כדי להוציא מפתח שבור ממנעול או לפתוח דלת סגורה זולה יותר ממנעולן שמחליף ומחליף מנעולים.

עלות מנעולן תהיה תלויה בכמה מנעולים תרצו שיחליפו

סוג המנעול שיש לכם וסוג ההחלפה שאתם מבקשים. מחירי המנעולנים נעים בין 75 ל-250 דולר לרכב ו-75 עד 200 דולר לבית, תלוי אם יש צורך לפתוח, לשכתב או לשנות את מנעולי הדלתות. מחירי המנעולן מתחילים ב-$65 עד $185 לפתיחת נעילה בבית ועולות מ-$75 ל-$220 עבור עבודות גדולות יותר כמו החלפת מנעולים לרכב.

המחיר הממוצע של מנעולן תלוי באילו שירותים אתה צריך

האם זה דחוף, האם אתה צריך לפתוח את הרכב, או שאתה גר רחוק. כדי להחליף את המנעול בביתך, המנעולן גובה בדרך כלל עמלת מינימום של 40-100 דולר, בתוספת עמלה של 5-25 דולר לכל צילינדר מנעול. על מנת להתקין כל מנעול חדש שאתם מספקים בביתכם, המנעולן בדרך כלל גובה עמלה מינימלית של 40-100 דולר ארה"ב, בתוספת עלות עבודה של 20-30 דולר ארה"ב למנעול.

עלות העסקת מנעולן באנגליה יכולה להשתנות עבור כל חברת מנעולן

המחירים למנעולן יכולים להשתנות בהתאם לשעה ביום, לחלקים הנדרשים ולמקום מגוריכם. גלה כמה עולה מנעולן בבריטניה, מחירון המנעולן שלנו כולל את עלות העבודה הממוצעת כמו החלפת מנעולים ומנעולים. מחירי המנעולן להלן הם עלויות אינדיקטיביות שיגבה מנעולן להחלפה והחלפה של כל סוגי המנעולים, ממנעולי דלת קדמית ואחורית, מנעולי PVC ועד למנעולי מרפסת, חלונות ודלתות מוסך. קחו בחשבון את השעה ביום (או בלילה) ואת מיקומו של המנעולן.

ברוב האזורים רצוי לשלם 150-175$ למנעולן

כדי לפתוח דלת של בית או רכב, ופחות באזורים בעלי עלויות מחיה נמוכות יותר. תלוי אם הרכב שלך דורש מנעולן או מנעולן שעובד 24/7 כדי לפתור בעיות בשעות הלילה המאוחרות, העלות עשויה להשתנות מאוד. עלות החלפת מנעול בבית היא בדרך כלל בין 50 ל-300 דולר, אך התקשרות או שימוש במנעול אלקטרוני לדלת מחוץ לשעות המשרד יעלו את העלות.

החלפת מפתחות לבית

היא בדרך כלל זולה, אך מכיוון שרוב האנשים דורשים מנעולן לשכתב גם את המנעול, העלות הכוללת תהיה גבוהה יותר. עלות החלפת מפתח מנעולן היא בדרך כלל 75-100 דולר עם עלויות נסיעה מינימליות. אם איבדת את מפתח הבית שלך, רוב המנעולנים מציעים להחליף את המנעולים למקרה שאדם זר יחטוף את המפתח שאבד או נגנב.

עם זאת

מנעולן יכול להכין לך מפתח חדש, וזה יעלה לך 85-100 דולר. במקרה זה, אתה צריך יותר מסתם מפתחות חדשים, אתה צריך מנעול חדש לגמרי. כמו כן ייתכנו עלויות נוספות עבור מפתחות חדשים נוספים, בהתאם לסוג המנעול או המנעול לרכב שיש לשנות. בדרך כלל זה כולל דמי שירות או תעריף שעתי עבור החלפת המנעול בנוסף למנעול החדש ועלויות הנסיעה הנלוות.

אם אתה צריך את השירות לאחר שעות העבודה או בסופי שבוע

אתה עשוי לשלם יותר מהמחיר הממוצע. אם אתם מתקשרים מחוץ לשעות המשרד, צפו לשלם 20$ נוספים על התשלום עבור סוג שירות הנעילה הדרוש לכם, למרות שמנעולנים מסוימים אף פעם לא גובים תשלום נוסף. רוב המנעולנים מציעים שירותי חירום 24/7, אך העלות עשויה להשתנות בהתאם לשעה ביום. אם אתה מתקשר למנעולן מאוחר בלילה, היה מוכן לשלם כמעט כפול מהעלות הממוצעת.

בעוד שהשירותים משתנים

מנעולנים עשויים לגבות תשלום לפי שעה, ולחלקם עשוי להיות תעריף מינימום לנסיעה. קריאה למנעולן מחוץ לשעות העבודה יכולה לסייע בחיסכון בעלויות הנסיעה. חשוב לדעת כמה מחירים לשירותי מנעולן אמינים לרכב שלכם במקרה של נעילת רכב.

בין אם אתם מתקינים מחדש או מחליפים מנעולים

מוציאים מפתחות או מתקינים בריחים, הנה עלויות המנעולנות הנפוצות ביותר. העלות הממוצעת של שכירת מנעולן נעה בין 100 ל-200 דולר, ובעל בית ממוצע מוציא כ-150 דולר כדי להדפיס מחדש מנעולים ביתיים מורכבים יותר, כגון צילינדרים למנעול פרופיל או מערכות מנעול תלת נקודות, ולהחליף סט מפתחות. ייתכן שתרצה להתקשר למנעולן מסיבות רבות, החל משימוש בשירותי החירום שלהם כאשר אתה נועל את עצמך ועד הבטחת בטיחות הבית החדש שלך לאחר המעבר. אבל בואו נודה בזה: אם אתם נועלים את המכונית שלכם וזקוקים לסטטיסטיקה של מנעולן, ייתכן שלא תבזבזו יותר מדי זמן בהתקשרות כדי למצוא את המחיר הטוב ביותר.

יחד עם שירותי חירום אלה

מנעולנים יכולים גם להחליף מנעולי דלתות מכוניות (200 עד 600 דולר), לשכתב הצתה (50 ל-150 דולר), להכניס מקלדת חדשה (עד 400 דולר)), ליצור חדש מפתחות "רגילים". (5$ עד 10$ כל אחד) וליצור או לתכנת מחדש מפתחות משדר (מפתחות אלה מכילים שבבים המאפשרים לפתוח את הנעילה של המכונית בלחיצת כפתור, ומכיוון שהם הסטנדרט בתעשייה בימינו, כנראה שיש לרכב שלכם כזה – אם רק שהוא לא מבוגר מ-20).

עלות השירות משתנה בהתאם לסוג שירותי המנעולנות הנדרשים

אם אתה ננעל מחוץ לבית, שכירת מנעולן עולה בין 65 ל-185 דולר לפתיחת הנעילה, מה שעשוי לכלול את עלות החלפת המנעול. בממוצע, בעל בית צריך לשלם 150 דולר עבור מנעולן שיפתח את דלת הכניסה ויכניס אותו. לרוב המנעולנים לוקח רק כמה דקות להזמין אותך, המחיר שאתה משלם עבור השירות, לא התעריף השעתי.
עבור עוד מידע אודות כמה עולה פורץ מנעולים? מומלץ לבקר ב- manulan24-7.co.il

אלו הם מחירים סטנדרטיים בתעשייה

מכיוון שכל חברות המנעולנות המקצועיות יודעות בדיוק מה נדרש כדי לבצע את השירותים הללו. מכיוון שקבלנים יכולים לקבוע את המחירים שלהם, עלות הזמנת מנעולן עשויה להשתנות מאוד. עם זאת, באופן כללי, מנעולני חירום הם היקרים ביותר, עם עלות ממוצעת של בין 110$ ל-200$. מנעולנים רבים מספקים גם שירותי התקנה מאובטחת, עם עמלות שנעות בין 150$ ל-200$.

ידיעת מחיר השוק עוזרת מאוד למצוא מנעולן אמין שיספק שירותים במחיר אמין. כאשר אתם שואלים מנעולן "כמה עולה שירות המנעולן שלכם", יש מנעולנים שיגבו מכם את המחיר הנמוך ביותר שתשמעו, רק כדי לגרום לכם להעסיק אותם, וזו הונאה.

אם אתה צריך שירותי מנעולן מקצועי; אתה צריך מנעולנים מיומנים שיבצעו את העבודה במהירות ובמקצועיות

אבל הם לא יגבו ממך את הידיים והרגליים כדי לעזור לך בשעת צרה. צוות המנעולנים שלנו מוכן לעמוד לשירותכם כשתזדקקו להם, במחירים נמוכים מאי פעם.