תפריט סגור

כל מה שחשוב לעשות בחופשה בעיר סופיה, בולגריה

בפוסט זה אני משתף בכמה מהפעילויות הטובות ביותר שלי בסופיה, בולגריה ועוד כמה טיפים. שמי סיאנה, אני בולגרית ואני גרה בסופיה, בולגריה. אנסה לתת לך מידע חשוב לביקור העתידי שלך בסופיה.

בסופיה יש הרבה מוזיאונים

מהגלריה הלאומית היפהפה ועד המוזיאון לאמנות עכשווית, אבל האהוב עלי ביותר הוא הגלריה העירונית לאמנות גדולה וממוקמת כראוי בה מוצגות עבודות של אמנים מקומיים. את רוב עבודותיהם של אמנים מקומיים ניתן לראות בסופיה. זה בגודל המושלם להיראות נעים מבלי להיות מכריע. התבוננות על העיר מנקודת מבטם של אמנים מקומיים היא פותחת עיניים; האמנות שלהם חוקרת היסטוריה, פוליטיקה וחברה ונוקטת גישה משעשעת.

הבניינים והמראות החשובים ביותר של העיר הם הפרלמנט היפה והמונומנטלי של בולגריה

אם אתה רוצה ללמוד עוד על ההיסטוריה של הבניינים האלה והעיר, אתה יכול לקחת את אחד הסיורים המגניבים שהוזכרו בחלק 2. סופיה היא בירה ירוקה ויש הרבה פארקים יפים.

הדרך הפעילה ביותר לחקור את העיר

היא הסיור הירוק של סופיה, שם תוכלו לחקור את כל המראות והפארקים של העיר באופניים. דרך טובה נוספת לראות את סופיה בצורה נעימה יותר הם החבר'ה מסיור סופיה החופשי, צוות סטודנטים שכבר שנים מראים את עצמם לזרים בחינם לתרגל את כישורי השפה שלהם. הם מקצועיים מאוד ומציעים סיור מהנה עם סיפורים קטנים ומעניינים לאורך הדרך.

אפשרות נוספת בסופיה

היא ביקור בכיכר סווטה נדליה, המקום בו נוסדה העיר. אם תבקרו במראות המרכזיים של העיר, תגלו שרובם מוקפים בכיכר ירוקה ויפה בה קבוצה של צעירים שותים בירה בעוד קהל מבוגר מדבר על כלכלת בולגריה ופוליטיקאים. לאחר ביקור בפארקים של העיר, תוכלו לחצות מקומות מעניינים רבים בעיר, אחד מהם הוא המעיין החם בו המים זורמים בלב סופיה.

סופיה

בולגריה, היא עיר נידחת ומלאה בהפתעות גדולות. לסופיה יש המון שכבות לחקור בכל עת עם התרבות שלה, האווירה העשירה, המראות המדהימים ושפע של פעילויות מגניבות. יש כל כך הרבה דברים נהדרים לעשות בעיר המדהימה הזו ובעיר שתופתע לטובה.

Hier תמצאו מדריך פנימי מה לעשות בסופיה

איפה להישאר, מה לאכול ומה עוד אתם צריכים לדעת. סופיה הפכה לבירה המרתקת של העיר המגוונת ביותר במזרח אירופה ויש לה יותר ממה שרוב האנשים מבינים, כולל כמה מהמלונות הטובים ביותר במדינה. מי שיש לו רק יום אחד בעיר, לא צריך להחמיץ את הסיורים החופשיים האלה בסופיה.

ציפיתי לעיר שוממת

קומוניסטית לשעבר, מלאת ארכיטקטורת בלוקים ונטולת אישיות, אבל מה שמצאתי במקום זה היה משהו אחר לגמרי. יש מוזיאונים נהדרים, אנדרטאות של הצבא האדום, כנסיות איקוניות עם כיפת בצל, חנויות מודרניות והרבה דברים מהנים לעשות בעיר. סופיה היא הבירה המסוגננת של בולגריה, השוכנת על ראש הר ויטושה המתנשא.

העיר מציעה טיולי הליכה בחינם

כנסיות היסטוריות ומוזיאונים, וגישה נוחה להרים הסמוכים, מה שהופך אותה ליעד מושלם לטיולים זולים. סופיה היא אחד היעדים הפופולריים ביותר בבולגריה והעיר עצמה מחוברת היטב לערים אחרות באזור, שאר שטחי הבלקן ואירופה.

שדה התעופה של סופיה (SOF)

הוא שדה התעופה הבינלאומי החשוב ביותר בבולגריה וממוקם כ -10 ק"מ ממרכז העיר. זהו גם המרכז המרכזי של חברת התעופה הבולגרית Bulgarian Air וכמה חברות תעופה בולגריות קטנות אחרות כמו Wizzair ו- Ryanair. כאן תוכלו למצוא מידע על שדה התעופה הראשי, האוטובוסים ותחנות הרכבת, כך שתוכלו להתחיל בקלות את החופשה בסופיה.

סופיה, בירת בולגריה, היא עיר יפה בלב מזרח אירופה ונמוכה. זוהי הבירה הזולה ביותר של האיחוד האירופי ואידיאלית לטיולים זולים. אזרחי סופיה נחמדים מאוד ופתוחים מאוד לעזור בהמלצות מה לאכול בעיר ומה לראות.

רבים אומרים שסופיה

בירת בולגריה לא שווה ביקור, אבל זו עיר נהדרת לבלות בה יום או יומיים בחוויה שלנו. למרות שאין הרבה פעילויות, סופיה היא עיר מלאה בהיסטוריה ובניינים יפים. אחת האטרקציות התיירותיות העיקריות היא התיאטרון הלאומי איוון וזוב – התיאטרון הלאומי של בולגריה הוא התיאטרון העתיק ביותר במדינה.

ממוקם מול התיאטרון הלאומי

זה המקום הטוב ביותר לשלב ביקור בתיאטרון כדי למלא אחר הצהריים שלם. אחת האטרקציות התיירותיות המרכזיות, התיאטרון הלאומי איוון וסוב, מהווה נקודת ציון חשובה בסופיה, בולגריה, והיא מוצגת בשטרות 50 לב שהודפסו בשנים 1999 ו -2006. התיאטרון ממוקם בלב סופיה, מול גן העיר נקרא על שם הסופר המפורסם איוון וזוב שהמחזה המנודה שלו היה הראשון שהוצג בתיאטרון עם פתיחתו. הנוף ממגדל הטלוויזיה קופיטוטו הוא אחד הטובים בסופיה ומשקיף על העיר ממרגלות ויטושה. אם אי פעם תהיתם מדוע סופיה קצת מחוץ למסלול מכות, ביקור במגדל הטלוויזיה KopitOTO יכול לעשות בדיוק את זה. אפשר לראות את זה ממרכז העיר, אבל אם אתה מסתכל למעלה מוויטושה, זה מגדל טלוויזיה מסיבי ישירות על ראש צ'רני ורה. ההצעה הטובה ביותר שלנו למבקרים הראשונים היא לקחת את אחד הסיורים החינמיים בעיר. סיורים אלה מתקיימים 365 ימים בשנה וכוללים כמה מהבניינים והאטרקציות המפורסמים ביותר של סופיה. מרכז העיר סופיה הוא קומפקטי מאוד ורוב האטרקציות העיקריות שלו נמצאות במרחק הליכה מווטינג.