תפריט סגור

טיפים לקוסמטיקה – קרם הגנה לפנים – כל העובדות שחייב לדעת .

מסנני קרינה פיזיים מכילים טיטניום דו חמצני ותחמוצת אבץ המהווים מחסום פיזי לעור המאפשרים לקרני UV מסוכנות לנסוע. ניחוחות שמש כימיים מכילים כימיקלים המגנים על העור על ידי אינטראקציה עם אנרגיית אולטרה סגול וספיגה. למרות היעילות, מסנני קרינה כימיים נוטים יותר לגרום לגירוי בעור ולתגובות אלרגיות אצל אנשים רגישים.

לבישת קרם הגנה

היא אחת הדרכים הטובות והקלות ביותר להגן על מראה העור, בריאותו והזדקנותו. השימוש בקרם הגנה יכול למנוע כוויות שמש, סרטן העור והזדקנות מוקדמת. כעת, כשאתה יודע מה עליך להיזהר, להלן שישה מסנני קרינה פנטסטיים, החל מאבקות ועד ג'לים המתאימים למגוון סוגי עור.

מחקרים מראים כי שימוש יומיומי בקרם הגנה מפחית את הסיכון לסרטן העור ולהזדקנות העור

המתאפיין בקמטים, היפרפיגמנטציה וכתמים כהים. לבישת קרם הגנה על בסיס יומי היא חלק חשוב בטיפוח העור שלך, מכיוון שללא קרם הגנה אתה יכול לחשוף עור פנים רגיש לנזקים מיותרים מאור השמש (1). שימוש בקרם הגנה, חיפוש צללים ולבישת בגדי מגן הן התנהגויות חשובות להפחתת הסיכון לסרטן העור.

בחר קרם הגנה בעל מקדם הגנה של לפחות 30. השתמש בקרם הגנה על כל משטח עור החשוף לשמש, כגון הצוואר, הרגליים, מאחורי האוזניים ועל הראש. בחר קרם הגנה שאתה אוהב ללבוש כי זה מגדיל את הסיכוי שלך להשתמש בו באופן קבוע ולהגן על העור שלך.

אחד היתרונות הבולטים והבולטים ביותר של קרם הגנה הוא שהוא מגן על העור מפני קרני אולטרה סגול (מזיקות) רחבות. אם קרם ההגנה שלך הוא בעל ספקטרום רחב, הוא דוחה מים ובעל מקדם הגנה של 30 ומעלה, הוא מגן עליך מפני השמש.

ישנן עדויות מדעיות ליתרונות השימוש בקרם הגנה למזעור נזקי העור לטווח קצר וארוך לטווח קרני השמש. במילים אחרות, השימוש בקרם הגנה יכול לסייע בהגנה מפני ההשפעות המזיקות של הזדקנות מוקדמת והזדקנות העור.

מסנני קרינה כימיים כגון avobenzone ו- octisalat סופגים קרני UV לפני שהם פוגעים בעור

מסנני קרינה כימיים חוסמים קרני UV על ידי ספיגתם לפני שהעור משחרר אותם. מסנני קרינה כימיים לעומת זאת מכילים סינון אוקסיטלטים ואזורי אבוקדו החודרים לעור ומגנים עליו על ידי ספיגת קרני UV.

מסנני קרינה מינרליים או פיזיים פועלים על ידי שימוש במינרלים טבעיים כגון תחמוצת אבץ וטיטניום דו חמצני כדי לשקף את אור השמש מהעור. חלבונים חיוניים בעור, כגון קראטין, מגינים גם כאשר מריחים קרם הגנה.

עם זאת

כל רופאי העור שדיברנו איתם הסכימו כי סופגים כימיים נוטים יותר לגרום לגירוי בעור. אז אם אתם סובלים מבעיות עור כמו אקזמה או רוזציאה או שאתם אלרגיים אליהם, היצמדו למסנני קרינה שמשתמשים בתחמוצת אבץ או דו תחמוצת טיטניום. אם ברצונך לטעות בצד הזהירות, השתמש בקרם הגנה המכיל רכיבים שאינם ננו-צינק המופיעים ככאלה או חומרי גלם כגון SPF 30 לפנים ולגוף (13.99 $).

המציאות

היא שרוב האנשים אינם משתמשים בכמות קרם הגנה כפי שהם צריכים וקצב גבוה SPF יכול לעזור לפצות על כך. היצרנים מחשבים את SPF בהתבסס על כמה זמן לוקח לטפל בכוויות שמש עם קרם הגנה בהשוואה לעור ללא. קרני הגנה בעלות מקדם הגנה של 30 ומעלה משמשות ישירות למניעת כניסת 97 אחוז מקרני UVB לעור.

אם אתה משתמש בקרם הגנה

אתה יודע ש SPF של 30 מגן על העור החשוף שלך מפני כוויות. Dawn Davis, רופאת עור במרפאת Mayo, ממליצה על מקדם הגנה של לפחות 30, כלומר אתה תהיה מוגן פי 30 יותר מפני קרני UV בעזרת קרם הגנה זה. קרם הגנה אמנם יכול להגן עליך מפני 100% מקרני השמש, אך חשוב לתכנן בגדים, כובעים ומחסומים אחרים בהתאם.

ככלל אצבע

הקרן לסרטן העור ממליצה לכסות את כל הגוף בזריקה של קרם הגנה, שזה כחצי כפית (כתם בגודל ניקל) להגנה על הפנים והצוואר. ג'ושוע זייכנר, מנהל מחקר קוסמטי וקליני ודרמטולוגיה בבית החולים הר סיני בניו יורק, מוסיף כי אין הבדל קטן בין קרם הגנה עם SPF של 30 והגנה גבוהה יותר בגישה זו. בין אם אתה משתמש בקרם לחות או בקרם הגנה על הפנים, זו העדפה אישית, אבל בין איפור ל- SPF אתה צריך שכבת בסיס של קרם הגנה, אומר ד"ר מרקוביץ.

למרות שמוצרי טיפוח העור עברו כברת דרך ארוכה

אין צורך למרוח קרם הגנה דקיק מדי יום כדי לקבל את היתרונות הגדולים של מריחת קרם הגנה מדי יום. עם מאות מוצרים בשוק, זה יכול להיות קשה לדעת מהו קרם ההגנה הנכון עבורך ועורך. מגורם ההגנה מהשמש ועד למספר סוגי העור: כאן תמצאו את כל השאלות אודות קרם הגנה והתשובות.

SPF (גורם הגנה מפני השמש)

הוא מדד לכמה אנרגיה מהשמש דרושה בכדי לגרום לכוויות שמש בעת לבישת קרם הגנה, בהשוואה לעור לא מוגן. הוא מתייחס לגורם ההגנה מפני השמש (SPF), הנמדד עד כמה קרם הגנה מגן מפני קרני UV (UV-B), שעלול לגרום לאדמומיות ולנזק לעור.
כדי לבדוק עוד פרטים נוספים אודות ביופור וטיפים לקוסמטיקה – קרם הגנה לפנים – כל העובדות שחייב לדעת . ניתן להעיף מבט ב- delif.co.il

כפי שרובכם בוודאי יודעים, עליכם ללבוש קרם הגנה כדי לצאת לשמש. דע על מה עליך להיזהר על תווית קרם ההגנה כדי למקסם את קרם ההגנה שלך.

עבור עוד מידע על טיפים לקוסמטיקה – קרם הגנה לפנים – כל העובדות שחייב לדעת . מומלץ לגשת לאתר https://delif.co.il/