תפריט סגור

החוויה שבעישון סיגר

לסיגרים היסטוריה ארוכה ומעניינת במאמר זה תקבלו מידע וטיפים כיצד לעשן סיגר כמו מקצוענים.

סיגרים זוכים להערכה בכל רחבי העולם על טעמם המורכב והעשיר מאז תחילת המאה העשירית. היסטוריונים מאמינים שסיגרים הומצאו על ידי בני המאיה הקדומים שעטפו טבק בעלים של דקל ופלנה ועישנו אותם.

סיגרים לעישון הפכו לפעילות פופולרית בקרב גברים בתחילת המאה ה -20. ברגע ששכללו מספיק טכניקות לייצור סיגרים, עישון סיגרים התפשט ברחבי העולם.

בגלל עלות הסיגרים, עישון סיגרים נתפס כתחושה של בלעדיות, יוקרה ותחכום. גברים כמו בייב רות וג'ון וויין הוצגו לעתים קרובות בתקשורת כמעשני סיגרים.

עישון סיגרים התרחשו במקומות ציבוריים

אנשים בעבר עישנו סיגרים בעיקר במקומות ציבוריים כמצג של יוקרה על ידי מעשנים מבוססים כמשהו שונה ממעשן הסיגריות הממוצע, זאת בנוסף לחוויה החיוביות, של שמחה, רגיעה ושלווה שעישון סיגר טוב מקנה.

סיפור נפוץ בארצות הברית נוגע לתיאולוג הגרמני פול טיליץ', שהתראיין פעם ושאל מדוע עישן סיגרים.

נהגנו ליצור הזדמנויות לתיאולוגיה אך לא כל התיאולוגיה מתרחשת בזמן שאנחנו נהנים מסיגר. בימים קשים בכיתה, הקבוצה שלנו המונה חמישה אנשים תעשן סיגרים כדי לעבד את התיאולוגיה שהוצגה לא רק על ידי המורה, והכיתה תעשן איתנו.

אינך צריך לשאוף את הסיגר

עישון סיגר נעשה לחלל הפה בלבד להבדיל מעישון סיגריה מה שהופך את החוויה לנעימה יותר עבורך מאשר שאיפת עשן סיגריות לריאות.

הדבר החשוב ביותר שאתה יכול לעשות

כדי ליהנות מעישון סיגרים הוא להרגיש טוב עם זה. אם אתה מעשן כמה סיגרים, תראה שאתה יוצר חוקים וטקסים משלך, וזה בסדר. עישון סיגרים הוא חגיגי, זה דבר אישי, והוא צריך להישאר כך. מטרת הקריאה היא לשפר את הסיכויים שתרגיש טוב אחרי הסיגר הראשון שלך וליצור חוויה שכדאי לחזור עליה.

אם אתם מתכננים לעשן את הסיגר שבחרתם בבית

הייתי ממליץ לכם ללכת לחנות סיגרים מיוחדת כמו חהות יוספיטו בנתניה המתמחה בסיגרים, כדי לוודא שאתם משקיעים ברכישת הסיגר המתאים לטעמכם. אל תקנו יותר סיגרים מכפי שתוכלו לעשן בכמה ימים ואחסנו אותם בבטחה באריזות הצלופן או בקופסאות אטומות לאוויר כדי שלא יתייבשו.

הרבה סיגרים ייחודיים מגיעים בטיובות, שהם המקום המושלם לאחסון הסיגר לפני שאתם מעשנים אותם. סיגרים אחרים מגיעים עם אריזות פלסטיק שקופות, אך ניתן לאחסן אותם במקום קריר ויבש, וזה בסדר אם אתם מתכננים לעשן אותם תוך מספר ימים.
למידע נוסף אודות החוויה שבעישון סיגר כדאי לבקר ב- josefito.com

כשאתה מעשן סיגר חם

השריפה מאטה את נשיפותיך ונותנת לסיגר אפשרות לעשות את מה שמתאים לו. קל לתקן זאת בעזרת סיגר מקנון ולהאט את העישון עד שהסיגר יתפנה להתקרר. הסיבה היא לשים יותר חמצן על החלק התחתון ולסובב את הסיגר כך שהוא יישרף לאט יותר מאשר גפרור בצד השני.

זה יעזור לך ליהנות מהסיגר זמן רב יותר ולהימנע משריפה מוקדמת של הטבק. בעוד שסיגריה בודדת מכילה פחות מגרם טבק אחד, סיגר בודד יכול להכיל עד 5-17 גרם טבק.

עשן סיגרים מתפרק על ידי רוק, מה שמאפשר למעשן לספוג את הניקוטין דרך הקרום הרירי של הפה בכמויות מספיקות, גם אם הוא לא נשאף.

כמות הניקוטין בסיגר יחיד גבוהה פי כמה מאשר בסיגריה. סיגר ממוצע מכיל 100-200 מ"ג ניקוטין, לעומת 10 מ"ג בסיגריה ממוצעת. פירוש הדבר שתצטרך לעשן 10-20 סיגריות בכדי לקבל את אותה כמות מסיגריה.

עבור אנשים רבים, עישון סיגר הוא פינוק נדיר לאירוע מיוחד, פרס על הצלחה אישית או השלמה חלופית לכוס שמפניה או סקוטש איכותי.