תפריט סגור

בדיקת תשתיות ביוב

אם אתה חושד שמשהו קורה במערכת הביוב שלך וחושב לעשות בדיקה, מאמר זה יעסוק בכמה מהבעיות הנפוצות ביותר בבדיקת ביוב. מצלמות ביוב הן כלי רב ערך לקביעת הבעיה במערכת הביוב של ביתכם. מצלמות אלו יכולות לפעול במשך שעות ולבחון צינורות ביוב וצינורות תת קרקעיים אחרים לאיתור פגמים, ליקויים ובעיות חמורות.

מערכת ביוב

היא קו ביוב צדדי העובר מבסיס ביתכם ומתחבר לברז המים של העיר או למיכל הביוב. אזור ביוב הוא צינור העובר מהבית ומתחבר לברז / מיכל מים ציבורי כמו ביוב או ברז עירוני. סקרי ביוב הם הצינורות המובילים מבית לעיירה שלך או אל ברז, בור ספיגה או שניהם, ומחברים אותו אליו.

ניטור הצינור באמצעות מעקב וידאו הוא כיום אמצעי יעיל לבדיקת מערכת הביוב. בשל מערכת מצלמות הווידיאו, הראות כמעט אפסית בנפח מים מלא. אתה יכול להיכנס ולחקור אזורים אחרים שקשה להגיע אליהם או לזהות.

אם אתה קונה נכס שנבנה לאחרונה

קונה בית ישן או שפשוט אין לך מספיק כסף לבצע בדיקה אחת לכמה שנים, בדיקת היקף ביוב היא השקעה כדאית שיכולה להבטיח שצינורות הביוב שלך יהיו במצב תקין. למרבה הצער, מרבית פקחי הבית אינם מצליחים לבדוק את מערכת הביוב רק עבור מערכת התברואה, דבר שיכול להוכיח שהוא נרחב. פקח טוב יודע איזה אינסטלציה צריך לבדוק לפני שקונים את הבית ואם לא, זו יכולה להיות טעות מכרעת ויקרה. למעשה, בדיקת ביוב היא אחד ההיבטים החשובים ביותר של כל בדק בית בארצות הברית. ללא בדיקה, פגמים בצנרת הביוב עלולים להישאר מעיניהם ולהוביל לתוצאות חמורות כגון זיהום וקריסה, מהווים איום חמור על תשתית ושירותי השפכים שמסביב.

כחברת פיקוח ביוב מכובדת המשרתת את כל אזור סן דייגו

אנו יכולים לעזור למנוע זאת על ידי ביצוע בדיקות וזיהוי בעיות אפשריות בשלב מוקדם. הודות ליכולותינו יוצאות הדופן והציוד המודרני שלנו, אנו מסוגלים לבדוק צינורות ביוב בפירוט. שירותי פיקוח צנרת וידאו מסוגלים לבדוק צינורות מים וביוב בטכניקות שונות. אתם יכולים להיות בטוחים שנציג בפניכם דוח מקיף על בדיקת צנרת הביוב.

במהלך בדיקת מערכת הביוב נבדקת מערכת הביוב באמצעות מצלמה סניטרית עם מצלמת וידאו מהירה

בדיקה זו כוללת העברת שירות הביוב התברואתי לסדקים ונזילות ובדיקת חיבורים לא תקינים במערכת הביוב הסניטרית. לאחר הבדיקה הסופית, יתכן שיהיה צורך לבצע בדיקה שלב אחרונה כדי לקבוע אם מערכת הביוב של מיכל הביוב מכוסה כראוי והאם מוזרמים מים עיליים מהמפעל.

אם לא ראית אחת מהבעיות שלעיל, לא מומלץ לסקור את נפח המים. אם מפקח הבית שלך ביצע את בדיקת הביוב, עליו להודיע לבעל הבית שהוא יכול לעצב את הביוב כך שבעל הבית יידע למה לצפות.

אם אתה מבחין בבעיה במערכת הביוב שלך, חשוב שתפנה למומחה בסן דייגו המבצע בדיקות ביוב מקצועיות. אם חלק ממערכת הביוב המתוחזקת בעיר מאובטח בכיור או בשירותים שלך, התקשר לעובדי תחזוקת הביוב והביוב העירוניים שלנו לעזרה.

על הפקחים להכיר את התקנים והפרקטיקות של InterNACHI לבדיקת בתים כאשר הם שוקלים לספק שירות זה

עלות בדיקת היקף ביוב תשתנה בהתאם לאזור בו היא מבוצעת וסוג המפקח. אתה יכול לחסוך הרבה כסף בבדיקת ביוב אם יתמזל מזלך למצוא פקח בית שמוכן להציע אותו. פקחי בית רבים אינם מציעים בדיקות ביוב מכיוון שהם אינם נדרשים על ידי תקני ובדיקת בדק בית של אינטרנאצ'י.

אם עלות ניקוי הביוב גבוהה בסדר גודל מעלות הבדיקה, עליך לגשת לביוב בעצמך.

כניסה

היא כאשר המים (ראו קישורי תוכנית לצינורות) הם מופנים ישירות לצינור הביוב. מים אלה שיוצאים הם מים שנמצאים בדרך כלל במלכודת הניקוז של המערכת הביתית שלך כך שהם לא פוגעים במערכת הביוב. פקחים יכולים לתעל מים דרך הביוב כדי לעקוב אחר תהליך בדיקה קפדני באזור הביוב ולהפחית את הסבירות שציוד המצלמה יילכד על ידי פסולת בצינור ביוב. זה יכול להיות וגם זרימה כאשר מים מנקז הבית, כפי שניתן לראות ב"קישורי התוכנית "וב"נפילה", מועברים ישירות דרך צינורות ביוב סניטריים.