תפריט סגור

איך מייצרים יין

יין הפירות שלי מיוצר על ידי ריסוק ומיץ הפירות. אני חושב שהשימוש בכל הפירות, כולל עיסה וקליפה, מעניק ליין יותר צבע וטעם.

יינות לבנים העשויים מזרעים וקליפות יציבות מופרדים ממיץ הענבים

כדי למנוע טאנינים, צבע ושטיפה מהיין. מצד שני, יינות אדומים מיוצרים כאשר הזרעים והקליפות נשארים במגע עם המיץ, מה שמעניק למיץ טאנינים נוספים, טעם וצבע. כשאני משתמש במיץ פירות אני מוסיף מים וסוכר להכנת יין.

זה יכול להיות קשה להשיג תוצאות מרשימות במהלך התסיסה ואחת השאלות הנפוצות ביותר עבור ייננים

היא כיצד להמתיק את היין. ייננים יכולים לתקן חוסר יכולת נתפסת זו על ידי ערבוב יין עם ענבים שונים במנות במטרה ליצור תנאים שונים. ניתן לערבב גם קבוצות שונות של יין לפני הביקבוק כדי להשיג את הטעם הרצוי.

יין לבן עשוי מענבים אדומים

וזה נעשה על ידי הסרת המיץ שלו במגע מינימלי עם קליפות הענבים. ניתן להכין יין לבן גם ממיץ מותסס המתקבל על ידי לחיצה או ריסוק ענבים למיצוי המיץ, אך הקליפות מוסרות וכבר אינן ממלאות תפקיד. יין אדום מיוצר בדרך כלל על ידי חירום העיסה מענבים אדומים או שחורים, אך התסיסה יכולה לקרות ללא הקליפות, מה שמעניק לו את צבעו.

יין רוזה עשוי מענבים אדומים שמיץ מותר להישאר במגע עם העור הכהה

כדי לבחור את הצבע הוורוד. Masqueration Saignee הוא תערובת של יין אדום ולבן. זה תלוי את מי שואל, אך רבים מהטהרנים וההגדרות הממשלתיות רואים בהגדרת יין יין העשוי מענבים. אם אתה רוצה ענבים ביין, קרא לו יין; פירות אחרים נקראים יינות פירות, כמו גם פרחים וירקות.

אני נוטה להיות יינן היסטורי בתחום ייצור היין

אבל אני לא לוקח שום ערכי אלכוהול עבור היין שלי. רבים אומרים שרוב האנשים שמייצרים יין בבית מודדים משקל מסוים או משתמשים בהידרומטר בתהליך ייצור היין כדי לקבוע את מידת התסיסה ותכולת האלכוהול. אף אחד לא שם לעצמי מטרה כמה אלכוהול אני רוצה שיהיה לי ביין. נתתי ליין לגדול כמו שהוא רוצה להתפתח.

אם אתה מתחיל מוחלט בייצור יין

התחל במנות קטנות כדי להבין את תהליך התסיסה לפני שתעבור למנות גדולות יותר של מתכוני יין. תצטרך יותר מיכלי תסיסה, בקבוקים וציוד כאשר אתה מייצר כמויות יין גדולות יותר. כלל אצבע טוב הוא 5 בקבוקי פקק לליטר יין, אבל זה תמיד עוזר שיהיו כמה בידיים.

בקבוקים

פקקים, פקקים, תוויות, כמוסות, מכשירים אחרים, כימיקלים אחרים וכל ציוד אחר שתרצו עשויים להועיל אך הדברים הבסיסיים שנדונו לעיל מביאים רבות לייצור יין טוב. יין הוא הטוב בעולם, הופך לנושא נהדר לשיחה, מעניק מתנה נהדרת, נותן סיפוק ושומר על מחיר בקבוקי היין כך שניתן יהיה לרכוש מכשירים פשוטים לשימוש חוזר.

הרוב המכריע של הטעם והמורכבות של יין מתקבל ממיץ ענבים

החל מאפס, מנת יין של 6 ליטר מניבה 30 בקבוקי תרכיז ומיץ טרי. הכנת יין עם ערכה כמו זו בערכת WineXpert שלנו היא קלה ופשוטה מכיוון שהיא מכילה את כל המרכיבים והכמויות הנמדדות מראש הדרושים להכנת 6 ליטרים של יין תמורת 30 דולר לבקבוק.

אם יש לכם מיץ ענבים כתוש מראש

תוכלו לדלג על שלב 3a ושלב 3b ליינות לבנים ואדומים. עבור יינות אדומים, אתה צריך לתסוס ערבוביה שלמה של מיץ, קליפות וזרעים או לקטוף כמה גבעולים ככל שסבלנותך מאפשרת. יינות ארוזים המיוצרים ממיץ נוטים לייצר יין מיין המשתמש במיץ פירות טרי במקום עיסה וקליפות, אך ישנם יוצאים מהכלל ספציפיים.
לעוד מידע על סיור ביקב ואיך מייצרים יין כדאי לבקר באתר meshekofir.co.il

מסננים את העיסה ליין הלבן ומניחים את התוכן בתסיסה משנית. התחל בלפחות 5.25 ליטר מיץ ענבים לבן וסיים בכחמישה ליטר יין. יוצקים את המיץ לבלון בנפח גדול או מיכל אטום אחר כך שקצף היין יתרחב ונמלט מהתסיסה כך שהוא מתרחש.

5 ליטרים של פירות יער טריים

3.5 כוסות סירופ סוכר, 6 טבליות קמפדן, חבילה אחת של שמרי יין, 5 אונקיות צימוקים קצוצים ופירות מחית מוסיפים ארבע טבליות קמפדן כתושות, מכסים בבד גבינה ומשאירים את המיכל בטמפרטורת החדר במשך ארבע שעות. יבש 2 מיץ גלונים מתפוחים בשלים טריים, 1.5 עד 2.0 כוסות סירופ סוכר (או 6 טבליות קמפדן ושמנת יין חבילה אחת), 3 גרם בשר בקר טחון או צימוקים ו 8 גרם מיץ לימון, קליפה, ליבות ורבע תפוחים ואז טוחנים אותם בקוצץ מזון כדי לחלץ את המיץ. אוכמניות אוכמניות אוכמניות יבשות: 2 1/2 ליטרים של גרגרי יער טריים וגרגרים בשלים (או 1. מדדו 5 עד 2 כוסות סירופ סוכר, 6 טבליות קמפבל או חבילה אחת של שמרי יין, 8 אונקיות מיץ לימון ו -5 אונקיות צימוקים קצוצים או פרי מחית) במיכל גדול ורשמו את תכולת הסוכר של המיץ בעזרת הידרומטר.

שופכים את היין לחצאי הקיר, אוטמים במנעול אוויר ומניחים לו לנוח לפחות שבוע. במקרים מסוימים עליך להפסיק את התסיסה לפני כותרת היין.

השיטה הפשוטה ביותר היא להוסיף כמות מסוימת של מיץ ענבים מתוק ליין. אך זה יכול לשנות את טעמו של היין, במיוחד אם הוא עשוי מפירות שאינם ענבים.

לאחר הלחיצה, מחממים את היין כך שניתן להמיר את מיץ היין שנותר לאלכוהול ופחמן דו חמצני. באופן זה, תוכלו ליהנות מהיין שלכם כפי שהוא טועם אותו לראשונה, ולא כשהוא בשל.

אם אתה משתמש באוכמניות קפואות לייצור יין, אתה פשוט מפשיר אותם בתסיסה העיקרי שלך ואתה בדרך. מיץ מוכן קל להכנה ואינו מצריך שום שלבי הכנה, אך אין לו אותו עומק של טעם אוכמניות כמו יין פירות טרי.

היום אציג מתכון ליין תותים ביתי קלאסי ואדריך אתכם בכל תהליך הכנת יין הפירות. תוכלו להתחיל בייצור היין על ידי היכרות עם התהליך מתחילתו ועד סופו.