תפריט סגור

איך לבחור לוגו?

על סמך המחקר שלנו אנו יודעים כי צרכנים סומכים על מותגים שיודעים מה הם עושים עם סגנונות הלוגו שלהם מראש. הקדישו לפחות חמש דקות לנסח שלוש או ארבע מילים המתארות כיצד אתם רוצים שהמותג שלכם ירגיש בפני אנשים. בבחירת עיצוב לוגו, עליך לזכור כמה דברים שעוזרים להעניק לחברה שלך את זהות המותג הראויה לה. עיצוב הלוגו שלך אמור להעביר מסר חיובי על החברה שלך, המוצרים שלך והפילוסופיה הארגונית שלך. הלוגו או העיצוב הארגוני שלך צריכים להיראות נהדר ולשמור על הפרופורציות שלו בין אם משתמשים בהם במדיה מודפסת, באתר שלך או ברשתות חברתיות, או על רקע שחור או צבעוני.

עיצוב לוגו

הוא שימוש בסמלים, גופנים וייצוגים חזותיים המשויכים לשם החברה שלך ולמטרת הפעילות העסקית שלך. זהו חלק בלתי נפרד ממיתוג עסקי מכיוון שהוא עוזר ליצור זהות והכרה לחברה שלך ולמוצרים שלך, מה שמגביר את הנראות של המותג. אל תזלזלו במודעות המותג שעיצוב לוגו טוב יכול להביא לחברה שלכם.

כשאתה מקים עסק או ארגון חדש

אחד הדברים ברשימת המטלות שלך הוא ליצור לוגו. אחת ההחלטות הרבות שעליך לקבל כבעל עסק חדש היא באיזה תמונה אתה מעצב ומשתמש לייצוג העסק שלך. לאחר שבחרת שם מותג שאתה מרוצה ממנו ועונה על דרישות שם המותג (ראה מהו מותג), הגיע הזמן לעצב את הלוגו. בואו נניח בפוסט זה שיש לכם את האפשרויות של עיצוב לעסקים קטנים לשכור מעצב לוגו או ליצור את הלוגו שלכם באמצעות Crowdsourcing.

בכל הנוגע לבחירת הלוגו הטוב ביותר לחברה

חברה לבניית אתרים דואגת שלוגו מקוונים משתמשים בתבניות כדי ליצור רעיונות. ניתן ליצור לוגו לאתרים, נייר בצבע מלא, עיצובים להדפסה, לוגואים שונים לספלי קפה וחולצות וכו '. הבנת חמשת ההיבטים המרכזיים של עיצוב לוגו יכולה לעזור למעצבים לבחור לוגו שיעזור לכם לפתח מותג מתמשך. זהות עבור העסק, המוצר או השירות שלך.

ישנן תבניות רבות הניתנות להתאמה אישית כך שכל חברה תוכל להכין לה את הלוגו שלה

הווריאציות והפריסות השונות של הלוגו יעזרו לחברה להפוך אותו לקליט, בלתי נשכח ומסוגנן. עיצוב לוגו אידיאלי עבור מותגים גלובליים ומותגים מבוססים מכיוון שהם פחות מגבילים.

עבור הלוגו שלך

אנו ממליצים לשמור על פשטותו ולהיצמד לשניים-שלושה צבעים לכל היותר. זה לא אומר שאתה צריך למלא ארבעה צבעים בעיצוב הלוגו שלך, במיוחד אם אתה מיישר את המותג שלך עם שם גדול. למעשה, 95% מהמותגים משתמשים בשני צבעים בלבד בלוגו שלהם, בעוד שרק 5% משתמשים בשלושה צבעים או יותר.

כשאתה מקבל החלטות חשובות

זכור שהלוגו הוא אחד המרכיבים המרכזיים של הצלחה עסקית וחלק גדול מההכרה שלו. באופן כללי, לוגו מושך ובלתי נשכח מדבר דברים רבים על החברה שלך, תומך במותג ובשמו ויש לו מטרה לתקשר עם קבוצת היעד. כאשר אתה יוצר לוגו עבור העסק שלך אתה יכול להשתמש בסמלים ובייצוגים חזותיים כדי לייצג את מטרתו ויעדיו של העסק שלך בצבעים ובגופנים שונים.

אתה צריך לוגו שנראה מיד מהתחרות וניתן לזיהוי

בכל הנוגע לבחירת הלוגו הטוב ביותר עבור החברה שלך, אנו מציעים להשתמש בבונה לוגו מקוון, אך תוכל גם לעצב לוגו משלך או לפחות לדפדף ברעיונות התבנית הזמינים. ל- Freelogoservices אלפי תבניות לוגו מהן תוכלו לבחור ולהתאים אישית את שם החברה שלכם.

כאן תוכלו למצוא הרבה השראות לעיצוב לוגו ומעצבי לוגו מקצועיים רבים שתוכלו לשכור

בעזרת תוכנת העיצוב הלוגו החינמית שלנו תוכלו לראות את הווריאציות והפריסות השונות של לוגו החברה שלכם מבלי שתצטרכו להתמודד עם מעצבים פרילנסרים יקרים.

בפוסט בבלוג שלי היום

אני נותן כמה טיפים מועילים כיצד לבחור את מעצב הלוגו הטוב ביותר שמתאים לצרכים העסקיים ולתקציב שלך. בין אם אתה מעצב לוגו שאפתן בעצמך או מישהו אחר, טיפים אלה יעזרו לך לגלות את האיכויות והתכונות אותם מחפשים הלקוחות והמעסיקים. בעזרת טיפים אלה תוכלו גם להעסיק מעצבים גרפיים מקצועיים אחרים ומעצבי אתרים.

אם אתה מתחיל או זקוק לרענון

עקוב אחר הטיפים והטריקים שלנו לעיצוב הלוגו שיעזור לך ליצור את הלוגו הטוב ביותר. לוגו טוב יכול להיות עיצוב מרתיע, אך הוא חובה לכל עסק ואבן פינה למותג ארגוני או אישי טוב. אתה רוצה שהלוגו שלך יסביר מי אתה, מה אתה עושה, למה אתה עושה את זה ומה אתה הולך לעשות איתו.

אם אתה חברה כמו שלי וזה פרויקט העיצוב הגרפי הגדול הראשון שלך

הלוגו שלך צריך להיות מוביל המותג. לאחר שיש את היסודות של בחירת דברים כמו צבעים וגופנים מאחוריך, ודא שאתה יודע איזו אישיות אתה רוצה בעסק שלך. עיצוב לאישיות, ועם כל עיצוב אתה מביא אישיות לצרכנים שלך.

יש לקחת בחשבון תכונות רבות בעת עיצוב לוגו חברה. אדם שמקבל את ההחלטות הנכונות ומנווט את תהליך העיצוב יגדיר את זהות המותג ויבין מה עושה לוגו נהדר.

שיווק לוגו

באופן מקוון וגם לא מקוון, מסייע ללקוחות להכיר את המותג ולשייך אליו מוצרים ושירותים מסוימים. לפני שבוחרים לוגו עבור החברה יש לדעת על סגנונות הלוגו השונים הקיימים. עדיף לבחון את עיצוב הלוגו מבחינת צבע, סגנון, פונט, טופוגרפיה ועיצוב.