תפריט סגור

איך לאתר רטיבות בצנרת?

ניתן לטפל בחלק מהגורמים לדליפות מים כדי למנוע מהן להפוך לבעיה אמיתית, בעוד שאחרים לא נראים עד שהם גורמים לבעיות. למידע נוסף על הסיבות וההשפעות של סימני נזילת מים בקירות שלך, המשך לקרוא. תוכל גם לקבל טיפים חשובים לאיתור נזילות מים על ידי המשך המאמר. בואו נגיד שאחרי שבדקתם את הנזק שנגרם לביתכם בגלל נזילת מים, אתם חושבים שעדיף להפחית את ההפסדים ולמכור את הבית במקום לשלם עבור תיקונים יקרים. בתרחיש הטוב ביותר, לא תרוויח מכירת הבית שלך אם הוא נגרם נזק משמעותי למים.

בעלי בתים שרואים חשבונות מים מרקיעי שחקים ללא סיבה נראית לעין צריכים לדאוג לדליפות נסתרות על הנכס

נזילות מים נסתרות יכולות להתרחש בסתר ולהשאיר את בעלי הבית פעורי פה כשהגיע חשבון המים. דליפה של צינורות עלולה לגרום לחשבונות המים להרקיע שחקים ולהתגנב חודש אחר חודש.

קפיצה בלתי מוסברת בחשבונות המים יכולה לגרום לבעלי בתים לחפש נזילות נסתרות בצנרת. אם אתה חושד בדליפה, ניטור מד המים שלך יכול לתת לך תשובה סופית.

כדי לקבוע אם יש נזילת מים בבית, השאר את מד הבית ברחוב וכבה או כבה את השסתום בצינור המים הראשי של ביתך. אם מד המים שלך ממוקם על מכסה ביובית או באזור בו הטמפרטורה לא יורדת מתחת לקפוא, הצד או גב הבית צריכים להיות הכי קרובים לנקודה בה צינורות המים נכנסים לבית.

שסתום הסגירה בצינור המים הראשי של ביתכם ממוקם בדרך כלל במרתף או בחדר השירות, שם צינור המים נכנס לבית. זה שהוא מריח מעופש ולא רואים נזקי מים זה לא אומר שהוא לא שם. מים יכולים לברוח מצינור אם הם באים במגע עם קיר גבס.

הסימן המסמן הנפוץ ביותר לצינור דולף

הוא כאשר הצבע שמסביב לצינור מתקלף. הסימן השני "הנפוץ ביותר" לדליפת מים מהקירות הוא כאשר עובש נוצר בפינות מסוימות של קירות הבית. התנאים התומכים בצמיחת עובש הם לחות, וזה חשוב מכיוון שעובש צומח על קירות ומקור המים מאפשר זאת.

ניטור קבוע אחר הברז, האסלה ומד המים שלך הוא אמצעי מניעה מצוין. אם יש נזילת מים, מד המים לא אמור להפסיק כשהמים כבויים. כדי לבדוק מד מים, בצע את הקריאה הראשונה, המתן שעתיים עד שעת קריאה שנייה.

איתור נזילות במתקנים הסניטריים בביתך יכול להיות קשה

אך יש צורך להימנע מנזק אפשרי שהם עלולים לגרום. הצעד הראשון לאיתור נזילה בצינור הוא לקבוע אם יש לך נזילה כאשר אתה בודק חדר בביתך. קל יותר למצוא נזילה בצינור מתחת לכיור מאשר חוסמת את התקרה או את הקירות.

על ידי איתור הנזילה עם מד לחות תוכלו לחסוך זמן וכסף על ידי כך שתודיעו לאינסטלטור או למשחזר שלכם מאיפה נזילה

ככל שפחות זמן הם מחפשים את הדליפה ותיקון נזקי המים, כך עלויות העבודה שלהם נמוכות יותר. למידע נוסף על איתור נזילה עם מד הלחות וכיצד עובדי מד לחות, קרא את מדריך למדידת לחות Delmhorsts 101 בקישורים למטה.

אם מסיבה לא ברורה אתה מבחין בעלייה משמעותית בחשבון המים שלך

מומלץ לברר מה קורה בהקדם האפשרי. הזנחת נזילות מים עלולה להוביל למגוון בעיות העלולות לדרוש תיקונים או החלפות יקרים. החיפוש אחר נזילת מים תת קרקעית יכול למנוע מים מבוזבזים וכסף לזרום לטמיון הפתגם.

נזילות מים וחדירת לחות עלולות לגרום נזק חמור לבתים ומבנים ויכולות להיות קשות לגילוי עד שיהיה מאוחר מדי. עם זאת, מצלמות הדמיה תרמית יכולות למצוא בעיות מים ולחות נסתרות בתנאים הנכונים מבלי לנקוט בבדיקות הרסניות.

גם אם לא ירד גשם בימים האחרונים

לחות שאינה על הגג עדיין יכולה לחדור ולהיכנס לחדר הצינורות בבית. ישנם מקורות רבים של לחות בבניין, כולל לחות, עונה, עיבוי ונזילות צנרת מגשם ושלג, כמו גם על ידי שאיפת אנשים ובעלי חיים. לחות נמוכה טובה לדליפות, אך עיבוי כבד עלול לגרום לבעיות חמורות.
עבור מידע בנושא של איך לאתר רטיבות בצנרת? ואיתור נזילה בבית עליך להעיף מבט ב- mghs.co.il

ישנם מספר סימנים מראים שיכולים להצביע על כך שמים דולפים מהקירות שלך

אינדיקטור לכך שיש נזילת מים במערכת התברואה הוא כאשר אתה מתחיל להבחין בכתמים לחים על קירות המבנים שאינם בבנייה. לאבן ובטון יכולת קטנה לספוג מים, כך שלא לוקח הרבה זמן עד שנזלף מים מחלחלים לקירות, מה שמראה של קיר מיוזע.

דליפות לחות יכולות לנבוע מדליפות בגג או מליקויים מבניים אחרים בצדדים המאפשרים למים

כמו למשל להמיס שלג או קרח להיכנס למבנה. במזג אוויר קר, אדי מים מתעבים באוויר ונותרים לכודים בבידוד. אם לחות נכנסת לקיר דרך נזילה, תראה ריכוז לחות גבוה בצינור, גם אם יש מעט או לא לחות בחומר הצינור.

כאשר המחט זזה, זה מעיד על דליפה במערכת התברואה שלך. בדיוק כמו הרצון לדשא שופע, כאשר שטח בגינה שלך ירוק וגדל מהר יותר משאר הדשא שלך, זה יכול להצביע על מקום בו קו מים דולף.