תפריט סגור

אדריכלים מומלצים בירושלים

הוא פתח משרד בטחנת רוח ישנה כשהיו בדרכם לירושלים והשליך עצמו לפרויקטים שונים של בנייה. ראש ממשלת ישראל ומשפחתו גרים ברחוב בלפור 3 בירושלים, בשכונת טלביה האקסקלוסיבית. במהלך השנים חיו בבניין אנשים רבים וחשובים אחרים.

אולם מה שהותירה הוריס הם לפחות תריסר בניינים המעוטרים כמו רוחות רפאים ערביות באריחים ארמניים צבעוניים בשכונות ברחבי העיר

האדריכל היווני-ערבי ספיירו הוריס, שפעם היה חלק מהמקום בסביבה המקומית, נשכח במידה רבה, אך האדריכלות הארמניות המפוארות שלו מהוות עדות רפאים לנזילות התרבותית המאפיינת את ירושלים של היום ואת העיר כולה.

בהשראת הספר המקיף ירושלים

עיצוב האלוהים מאת האדריכל דוד קרויאנקרס, מוזיאון ישראל יצר תערוכה חדשה ומרגשת על העיר הקדושה. הוא נקרא בירושלים בפירוט ומציע נוף פנטסטי של התרבות העשירה וה ארוגה של ירושלים. ממוקם בכניסה לעיר ירושלים, המלון הוא חובה למבקרים בעיר הקדושה.

כפי שאמר ליבסקינד ל"הארץ ", הפער בין מה שבנתה ירושלים למה שהיא בונה כעת לבין השפה האסתטית הברורה וההבדל המאפיינים את הפרויקטים החדשים בתל אביב אינו מקרי.

דוד רזניק

הוא אדריכל ישראלי יליד ברזיל שזכה בפרס הישראלי לאדריכלות [9] ובפרס הימין, כמו גם בירושלים האיקונית. בניינים כמו הישרא בית הכנסת לי גולדשטיין ואוניברסיטת בריגאם יאנג בהר הצופים. Moshe Safdie (*, Israel, July 14th, 1938 in Haifa, Palestine ) is an Israeli, Canadian and American architect whose work was celebrated as Habitat 67, the site of Expo 67, a one-year international exhibition in Montreal.

הושלמו תוכניות להוספת 13 דירות לבניין מוגן ברחוב חבצלת

הבניין החדש של הספרייה הלאומית של הרצוג דה מאורון נועד לשלב בין העידן הדיגיטלי לרלוונטיות של ספרים, תוך שמירה על הנוף וההיסטוריה האדריכלית של ירושלים. תוכניות להרחבה לבניין הרשום ברחוב עמוס.
למידע על אדריכל בירושלים כדאי לבדוק ב- indoor-arch.co.il

הדיאלוג שלו עם האדריכל המפורסם ביותר בישראל משה ספדי ואחד ממעצבי הפנים המבוקשים ביותר כיום, פיירו ליסוני, מתאים למדי. עם התמקדות באדריכלים ישראלים בני זמננו, כל המידע על שיטות אדריכלות מסורתיות יתקבל בברכה.

האדריכל בריידמן אגמון סבור כי אדריכלות טובה תורמת לטובת הכלל על ידי איזון בין האינטרסים השונים הכרוכים בתהליך התכנון והבנייה

תכנית המתאר הירושלמית, שמעולם לא אושרה, מאפשרת לגופי תכנון כמו ועדת תכנון ערים להגביל את היזמים ולתת לאחרים מרחב זכות מבחינת זכויות.

פרויקטים של פיתוח עירוני בטוח מעטרים ערים רבות, כולל ירושלים. ספדי עיצב גרסאות שונות של בית הגידול לערים כמו ירושלים, בולטימור וניו יורק והיה היחיד שהחל לבנות את בית הגידול בפורטו ריקו.